Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Gasly: Η προϋπόθεση για να βρεθεί στην Alpine

Ελλάδα 18:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Gasly: Η προϋπόθεση για να βρεθεί στην Alpine

FORMULA 1

Gasly: Η προϋπόθεση για να βρεθεί στην Alpine

FORMULA 1

Μετά την επικύρωση της συμφωνίας ανάμεσα σε McLaren και Piastri από τη FIA, τα βλέμματα στρέφονται στις Alpine και AlphaTauri. Για ποιαν από τις δύο θα αγωνίζεται ο Pierre Gasly το 2023;

Advertisement
Advertisement

Ο Γάλλος έχει συμβόλαιο με την junior ομάδα της Red Bull για το 2023. Ωστόσο, οι Horner και Marko έχουν δηλώσει δημοσίως ότι δεν σκοπεύουν να σταθούν εμπόδιο στον Pierre. Η γαλλική ομάδα θα πρέπει, φυσικά, να τους πληρώσει μία αποζημίωση αλλά αυτό δεν φαίνεται να είναι πρόβλημα. Επίσης, οι κακές σχέσεις των Ocon-Gasly δεν φαίνονται να προβληματίζουν την Alpine.

Το μόνο κόλλημα για την μεταγραφή Gasly στην γαλλική ομάδα ακούει στο όνομα Colton Herta. Η AlphaTauri επιθυμεί να αντικαταστήσει τον Pierre, με τον ταλαντούχο νεαρό Αμερικανό. Όμως, για να μπορέσει να αγωνιστεί ο Herta στην F1 θα πρέπει να κατέχει την superlicence της FIA. Με το ισχύον σύστημα και παρά το ότι βρίσκεται στην 4η πλήρη σεζόν του στα IndyCars, ο Herta δεν συμπληρώνει τους απαιτούμενους βαθμούς για κάτι τέτοιο.

Advertisement
Advertisement

Θα πρέπει είτε να συμπληρώσει πολλά χιλιόμετρα με μονοθέσια F1 μέχρι τον Δεκέμβριο είτε η FIA να του δώσει την άδεια κατ’ εξαίρεση. Για το πρώτο δεν υπάρχει χρόνος ενώ για το δεύτερο οι FIA και F1 δεν φαίνονται πρόθυμες να υποχωρήσουν. Συνεπώς δημιουργούνται επιπλοκές και στο θέμα του Gasly. Ο Horner δήλωσε: “Ο Pierre κάνει καταπληκτική δουλειά και θα τον αφήναμε να φύγει μόνο εάν υπάρχει μία ενδιαφέρουσα νέα προοπτική. Ο Colton είναι ακριβώς αυτό και ελπίζουμε η FIA να δώσει μία λύση στο θέμα”.

Εάν δεν πάρει ο Herta την άδεια τότε ο Gasly μένει στην AlphaTauri. Και ποιος θα μπορούσε να πάει στην Alpine; Ίσως ο Mick Schumacher όπως επιθυμεί και ο Esteban Ocon;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Piastri: Στην McLaren και επίσημα!
F1 GP Ολλανδίας: Μία μεγάλη επίδοση (+video)
F1 GP Ολλανδίας: Περί προσαρμοστικότητας