Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτή η Bugatti είναι έργο τέχνης και πωλείται σε ανάλογη τιμή!

Ελλάδα 1:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αυτή η Bugatti είναι έργο τέχνης και πωλείται σε ανάλογη τιμή!

ΝΕΑ

Αυτή η Bugatti είναι έργο τέχνης και πωλείται σε ανάλογη τιμή!

ΝΕΑ

H σχεδιαστική τάση Art Deco σημάδεψε την προπολεμική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά κάποια έργα είναι ακόμα πιο πολύτιμα.

Advertisement
Advertisement

Το Μουσείο Αυτοκινήτου Mullin στο Όξναρντ της Καλιφόρνια, το οποίο έκλεισε επίσημα τις πόρτες του τον περασμένο Φεβρουάριο, μετά τον θάνατο του Peter Mullin, φιλοξενεί μία από τις πιο εντυπωσιακές συλλογές οχημάτων Art Deco.

Ένα από αυτά είναι η Bugatti  Type 57C Aravis “Special Cabriolet”, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ειδικά για τον Maurice Trintignant, τον διάσημο οδηγό της αγωνιστικής ομάδας που το έτρεξε στο Grand Prix du Comminges το 1939.

Παρουσιάστηκε ως ένα εντελώς νέο σχέδιο που δημιουργήθηκε από τον Jean Bugatti, γιος του ιδρυτή Ettore, το 1934, η Bugatti Type 57 θεωρήθηκε ως ένα μηχανολογικό θαύμα που παρείχε αριστεία σε όλα τα μέτωπα, συμπεριλαμβανομένης της ισχύος, των επιδόσεων και του στυλ.

Advertisement
Advertisement

Ήταν το πρώτο νέο μοντέλο που κατασκευάστηκε υπό τις οδηγίες του Jean Bugatti και εφοδιάστηκε με έναν οκτακύλινδρο κινητήρα διπλού εκκεντροφόρου 3,3 λίτρων, απόδοσης 135 ίππων. Με τη μακριά κουκούλα, τις εξαιρετικές καμπύλες και τις χειροποίητες λεπτομέρειες, το αυτοκίνητο απέπνεε κομψότητα και ταχύτητα και αντιπροσώπευε την κορυφή του σχεδιασμού εκείνη την εποχή.

Η Bugatti παρήγαγε το μοντέλο grand tourer μεταξύ 1934 και 1940 και το βελτίωνε συνεχώς σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής της. Το Type 57C, με το “C” που σημαίνει συμπιεστής, ήταν μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση που τροφοδοτείτο από τον ίδιο κινητήρα 3,3 λίτρων, αλλά απέδιδε 160 ίππους με φυσητήρα τύπου Roots.

Το μοντέλο διέθετε επίσης διάφορες άλλες αναβαθμίσεις που το έκαναν ένα από τα καλύτερα οχήματα υψηλών επιδόσεων της προ του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εποχής, ικανό να έχει τελική ταχύτητα πάνω από 160 χλμ/ώρα. Κατασκευάστηκε από το 1937, με συνολικά μόνο 96 μονάδες παραγωγής.

Advertisement

Η συγκεκριμένη έκδοση Aravis, πήρε την ονομασία της από ένα ορεινό πέρασμα στις γαλλικές Άλπεις και ήταν ένα διθέσιο «Special Cabriolet». Μόνο 11 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν από τους coachbuilders Gangloff, Letourneur et Marchand και Albert D’Ieteren.

Και μόνο τρία Aravis με αμάξωμα Gangloff σώζονται σήμερα και η εκπληκτικά Bugatti που βλέπετε εδώ είναι ένα από αυτά. Αυτό είναι το πλαίσιο 57768 και ο ίδιος ο Jean Bugatti το αποκάλεσε «το πιο όμορφο Type 57»!

Advertisement

Αυτή, λοιπόν, η πανέμορφη αντίκα θα δημοπρατηθεί το προσεχές διάστημα και η εκτιμώμενη αξία της, με όλα τα δεδομένα που προαναφέρθηκαν, αναμένεται να ξεπεράσει τα 3,5 εκατομμύρια δολάρια.