Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το CUPRA Tavascan στις ακραίες συνθήκες της Λαπωνίας

Ελλάδα 0:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το CUPRA Tavascan στις ακραίες συνθήκες της Λαπωνίας

ΝΕΑ

Το CUPRA Tavascan στις ακραίες συνθήκες της Λαπωνίας

ΝΕΑ

Το 100% ηλεκτρικό CUPRA Tavascan ταξίδεψε στη Λαπωνία της Φινλανδίας για απαιτητικές δοκιμές σε θερμοκρασίες που αγγίζουν τους -35ºC.

Advertisement
Advertisement

Η Λαπωνία είναι ένας σημαντικός προορισμός για όλα τα νέα μοντέλα της CUPRA πριν αυτά λανσαριστούν στην αγορά, προκειμένου να επιδοθούν σε ακραίες δοκιμές και να διασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση.

Το τελευταίο μοντέλο που βρέθηκε στους παγωμένους δρόμους της Β. Ευρώπης ήταν το CUPRA Tavascan, με οδηγό πίσω από το τιμόνι τον Lucas di Grassi. O πρεσβευτής της CUPRA ένιωσε από πρώτο χέρι πως είναι να οδηγεί κανείς το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο σε παγωμένες επιφάνειες και χιονισμένες διαδρομές.

Τα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουν τόσο το CUPRA Tavascan όσο και o Di Grassi ήταν το κρύο, ο αέρας, το χιόνι και ο πάγος. «Έχω οδηγήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα σε ακραίες, παγωμένες συνθήκες» δήλωσε ο Βραζιλιάνος.

Advertisement
Advertisement

Το CUPRA Tavascan εκτέθηκε σε σκληρές καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή όπου η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κάτω από -35ºC. Οι αδυσώπητες συνθήκες έκαναν τους μηχανικούς της CUPRA να δουν μέχρι που μπορεί να φτάσει το 100% ηλεκτρικό SUV, ενώ βοηθήθηκαν επίσης από τον Lucas di Grassi να ολοκληρώσουν αρκετά τεστ, ξεκινώντας με τη δοκιμή φρένων, συνδυάζοντας μια ασφάλτινη και παγωμένη επιφάνεια, όπου αξιολόγησαν το κράτημα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Περισσότεροι από 100 R&D μηχανικοί ανταπεξέρχονται σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία να συμπληρώσουν πάνω από 1.000 ώρες δοκιμών, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Αντιπρόεδρος R&D, Dr. Werner Tietz, όπου είχε έρθει ο ίδιος να επιβλέψει την εξέλιξη του CUPRA Tavascan.

To αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε εκατοντάδες απαιτητικά τεστ, όπως αυτό της αντοχής, όπου πρέπει να καλύψει 30.000 χιλιόμετρα μέρα νύχτα, για να φανεί η συμπεριφορά του σε διαφορετικές επιφάνειες και να αξιοποιηθεί η απόδοσή του.

Advertisement

Ο Lucas di Grassi ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με την οδηγική αυτή εμπειρία για πρώτη φορά σε πάγο και χιόνι. Αυτό που πραγματικά ξεχώρισε ήταν η αίσθηση του ηλεκτρικού SUV σε παγωμένες διαδρομές, «η ανταπόκριση του αυτοκινήτου ήταν μοναδική. Μου αρέσει πολύ το CUPRA Tavascan! Είναι ένα ελεγχόμενο, ακριβές και φανταστικό αυτοκίνητο», δήλωσε ο πολύπειρος οδηγός.