Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To Nissan GT-R βγαίνει στη σύνταξη ή μήπως όχι;

Ελλάδα 0:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Nissan GT-R βγαίνει στη σύνταξη ή μήπως όχι;

ΝΕΑ

To Nissan GT-R βγαίνει στη σύνταξη ή μήπως όχι;

ΝΕΑ

Ανώτερα στελέχη της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, επιβεβαιώνουν το τέλος μιας εποχής.

Advertisement
Advertisement

Σχεδόν μια 15ετία μετά το ένδοξο λανσάρισμα του εκρηκτικού Nissan GT-R, έτσι όπως το γνώριζε η πλειοψηφία των θαυμαστών του, είναι δεδομένο ότι πλησιάζουμε στους τίτλους τέλους.

 Ο Ponz Pandikuthira, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Σχεδιασμού για τη Nissan Americas, επιβεβαίωσε ότι το GTR θα βγει σύντομα από την παραγωγή. Αλλά δεν είναι ξεκάθαρο, εάν αυτό θα είναι το οριστικό τέλος του εμβληματικού αρκτικόλεξου.

Με απλούστερα λόγια, η Nissan, μέσω των κορυφαίων στελεχών της, δεν επιβεβαιώνει, αλλά ούτε και διαψεύδει τις αναφορές για το όνομα του επόμενου supercar και κυρίως το αν θα διατηρηθεί το GT-R. Επαληθεύει, όμως, ότι νωρίτερα από το τέλος της δεκαετίας, θα έχει προχωρήσει στην παραγωγή ενός νέου υπεραυτοκινήτου.  

Advertisement
Advertisement

Παίρνοντας στοιχεία από το πρωτότυπο Hyper Force που παρουσιάστηκε στο Japan Mobility Show, το επερχόμενο μοντέλο της Nissan αναμένεται να διατηρήσει μεγάλο μέρος της σχεδίασης αυτού του concept.

Το πρωτότυπο Hyper Force παρουσίαζε υπερσύγχρονη σχεδίαση που χαρακτηριζόταν από κατασκευή από ανθρακονήματα, εντυπωσιακό υπερμεγέθη μπροστινό προφυλακτήρα με πλευρικούς προφυλακτήρες και τεράστια κεντρική εισαγωγή αέρα.

Το concept διέθετε πόρτες πεταλούδας και αντικατέστησε τους συμβατικούς πλευρικούς καθρέπτες με κάμερες για μια φουτουριστική πινελιά. Ενώ και η εικόνα του εσωτερικού, έμοιαζε να είναι βγαλμένη, σε εμφατικό βαθμό, από έναν ψηφιακό κόσμο του μέλλοντος.

Advertisement

Επίσης, παραμένει εξαιρετικά ασαφές το σύστημα μετάδοσης κίνησης και η ισχύς του, καθώς η Nissan κρατά κλειστά τα χαρτιά της. Σε ό,τι αφορά στην περίπτωση του concept, την τροφοδοσία αυτού του φουτουριστικού μοντέλου παρείχε ένα πακέτο μπαταριών στερεάς κατάστασης που τροφοδοτούσε ηλεκτροκινητήρες, παράγοντας μια ιπποδύναμη 1.360 ίππων ενώ υπήρχε και το σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE.