Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Maxus MIFA 9

Ελλάδα 9:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή: Maxus MIFA 9

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Maxus MIFA 9

ΔΟΚΙΜΕΣ

Είναι ένα από τα πιο μεγάλα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε εντός της χρονιάς. Είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά οχήματα που θα συναντήσεις στον δρόμο, αλλά είναι άγνωστο. Είναι καιρός να το γνωρίσουμε. Κυρίες και κύριοι, ας υποδεχτούμε το Maxus MIFA 9.

Advertisement
Advertisement

Tα επιβατικά βαν είναι μια τυπική τετράτροχη κατασκευή με σκοπό τη μεταφορά μιας πολυμελούς οικογένειας ή τη μετακίνηση προσώπων. Κανονικά, δεν χωρά πρωτοτυπία στο αμάξωμά τους: Είναι «ενός όγκου» και όμοιο ενός αντίστοιχου επαγγελματικού οχήματος.

Έτσι, ο τρόπος για να ξεχωρίσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι σχεδίαση του αμαξώματός του, κατά πρώτον.

Στη συνέχεια, είναι το όνομα και το έμβλημα της εταιρείας που το κατασκευάζει και κατά τρίτον αυτά που προσφέρει στους επιβάτες του.

Advertisement
Advertisement

Συνήθως, είμαστε σε θέση να καταλάβουμε με ποιο τέτοιο μοντέλο έχουμε να κάνουμε, τουλάχιστον αναγνωρίζουμε τον εταιρικό λογότυπό του. Συνεπώς, υποσυνείδητα καταλαβαίνουμε την άνεση που παρέχει και την τεχνολογία την οποία διαθέτει.

Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είμαστε σε θέση να πράξουμε το ίδιο. Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα άγνωστο μοντέλο, ένα μεγάλων διαστάσεων αμιγώς ηλεκτροκίνητο επιβατικό βαν το οποίο ονομάζεται Maxus MIFA 9.

Advertisement

Μια ιστορία, εν συντομία
Διαβάζοντας ή ακούγοντας το όνομα «Maxus» δεν ανακαλείς κάτι στη μνήμη, τουλάχιστον όχι εάν δεν είσαι φίλος και εμβριθής λάτρης της πάλαι ποτέ βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το ιστορικό «κουβάρι» ξετυλίγεται πίσω στον χρόνο και φτάνει ως τη Lancashire Steam Motor Company η οποία ιδρύθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα (το 1896, συγκεκριμένα). Είναι αυτή η οποία στον 20ό, θα μετονομαστεί σε Leyland Motors Limited, κατόπιν σε Leyland Motor Corporation και εντέλει σε British Leyland.

Advertisement

Προς τα τέλη της δεκαετίας του 1980, η Leyland σύστησε με την DAF μια νέα εταιρεία, τη Leyland DAF Vans (LDV), με σκοπό την παραγωγή επαγγελματικών βαν. Έτσι προέκυψε η σειρά Maxus των σχετικών μοντέλων.

Στα μέσα της δεκαετίας του 1990 η LDV σύναψε συμφωνία με την Daewoo Motors. Το 2002 η νοτιοκορεατική εταιρεία και η LDV αποκτήθηκαν από την General Motors. O αμερικανικός κολοσσός ήδη από το 1997 είχε ξεκινήσει συνεργασία με την κινεζική SAIC Motor ιδρύοντας τη SAIC-GM.

Advertisement

Έτσι, μετά από αυτή την αλληλουχία γεγονότων το LDV Maxus θα βρεθεί στους κόλπους της SAIC Motor. Τελικά, το 2010 οι Κινέζοι θα αποφασίσουν να ιδρύσουν μια νέα αυτοκινητοβιομηχανία με αυτό το όνομα η οποία θα εντασσόταν στον κινεζικό Όμιλο.

Ως αποτέλεσμα, από το 2011 η Maxus θα ξεκινήσει να κατασκευάζει τα δικά της μοντέλα. Αρχικά, επαγγελματικά βαν και pickup και τα τελευταία χρόνια και επιβατικά.

Τι είναι το Maxus MIFA 9;
Ένα μεγάλων διαστάσεων και εντυπωσιακό σε εμφάνιση αυτοκίνητο είναι μια πρώτη και προφανής απάντηση. Βεβαίως, αυτή είναι μια εύκολη προσέγγιση, αν και ακριβής στην ουσία της.

Όμως, χρειάζονται περισσότερα δεδομένα για να καταλάβει κάποιος την πραγματική κατασκευαστική φύση και τον χαρακτήρα του μοντέλου. Θα προσπαθήσουμε, λοιπόν, να τα παραθέσουμε για να είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε -αλλά και να γνωρίσουμε- την καινούργια κατάσταση που αρχίζει διαμορφώνεται και στην ελληνική αγορά, αναφορικά με την εισαγωγή και διάθεση σε αυτή κινεζικών αυτοκινήτων.

Το MIFA 9 είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο βαν το οποίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα η οποία χρησιμοποιήθηκε από τη Maxus στο G90, το πολυχρηστικό μοντέλο της (το οποίο διαθέτει δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα). Ουσιαστικά, το MIFA 9 αποτελεί την αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του.

Ως πρωτότυπο, παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2021 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Η ονομασία του προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων «Maximum, Intelligent, Friendly, Artistic» οι οποίες προσδιορίζουν τον χαρακτήρα του. Ο αριθμός 9 σημαίνει ότι είναι το μοντέλο της εταιρείας στη μεγάλη κατηγορία.

Το MIFA 9 έχει μπαταρίες λιθίου ιόντων της CATL οι οποίες έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 90 kWh. Σύμφωνα με την εταιρεία, στην εξοπλιστική έκδοση «Luxury» (η οποία ήταν το αυτοκίνητο της δοκιμής) η μέση τυποποιημένη αυτονομία του φτάνει τα 435 χλμ. (κατά «WLTP»).

Όταν το όχημα κινείται εντός πόλης, η απόσταση αυξάνεται στα 580 χλμ. (κατά «WLTP») μέχρι την αναγκαστική φόρτισή του.

Ο ενσωματωμένος στο όχημα φορτιστής είναι 11 kW. Σε παροχή AC, η Maxus ανακοινώνει ότι χρειάζονται 8,5 ώρες για την πλήρωση με ενέργεια των συσσωρευτών από το 5%-100% της χωρητικότητάς τους.

Σε παροχή συνεχούς ρεύματος χρειάζεται μισή ώρα για τη φόρτισή τους από το 30%-80%. Το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει και σε ταχυφορτιστή έως 100 kW, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η υλοποίηση
Το MIFA 9 είναι ένα μεγάλων διαστάσεων όχημα, με το μήκος του να φτάνει σχεδόν τα 5,3 μέτρα και το πλάτος του τα δύο μέτρα. Σε εντυπωσιάζει με τον όγκο του αλλά και με την εμφάνισή του.

Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι ένα μίγμα της κινεζικής σχεδίασης και της προσπάθειας των ανθρώπων της εταιρείας να γίνει αποδεκτό από τη σχετική κουλτούρα των Ευρωπαίων.

Η μάσκα του παραπέμπει σε κάτι… διαστημικό. Χαρακτηρίζεται από τον ευμεγέθη λογότυπο της εταιρείας, από τα μικρά σε ύψος LED φώτα (και τη μαύρη λωρίδα που τα ενώνει ως επιφάνεια), από τη διαμόρφωση του προφυλακτήρα, με το πολυγωνικό πλαίσιο στο κάτω μέρος του και τα κάθετα ανοίγματα στις άκρες του, όπως και από τη χρωμιωμένη άκρη του χαμηλά η οποία παραπέμπει σε… splitter!

Από το πλάι, η γραμμή του αμαξώματος είναι τέτοια που να τονίζεται το μήκος του. Η ανάγλυφη διαμήκης καμπύλη γραμμή στις πόρτες, η χρωμιωμένη λωρίδα χαμηλά στο μαρσπιέ όπως και αυτή που διατρέχει τη βάση των παραθύρων, την πίσω κολώνα και την επικλινή οροφή προς το πορτμπαγκάζ (σχηματίζοντας το γράμμα Ζ) και τα φιμέ κρύσταλλα συμβάλλουν στην εντυπωσιακή όψη και την ενίσχυση της επιμηκυσμένης εικόνας του.

Στο πίσω μέρος, η διαμόρφωση των LED φωτιστικών σωμάτων δίνουν μια ξεχωριστή και μοναδική φωτεινή ταυτότητα στο αυτοκίνητο, Χωρίζονται σε δύο τμήματα, αυτό που περιβάλλει (εγκάρσια) το αμάξωμα -στη βάση των κρυστάλλων- και σε αυτά που εκτείνονται προς τα πλάγια, αποκλίνοντα μεταξύ τους.

Το οπτικό αποτέλεσμα όταν τα φώτα είναι αναμμένα ή όταν ο οδηγός πατά το πεντάλ του φρένου είναι χαρακτηριστικό του μοντέλου και σαφώς προκαλεί το ενδιαφέρον των επερχόμενων επιβατών.

Φυσικά και σε αυτό το τμήμα του αμαξώματος οι λογότυποι της εταιρείας, του Ομίλου Saic Motors στην οποία ανήκει και της ονομασίας του μοντέλου είναι ευμεγέθεις και δεν αφήνουν καμία αμφιβολία περί ποιου πρόκειται.

Πώς είναι στο εσωτερικό του;
Βλέποντας το MIFA 9 και τις διαστάσεις του είναι προφανές ότι αναμένεις ότι θα είναι ευρύχωρο στο εσωτερικό του. Άλλωστε, δεν γίνεται διαφορετικά σε ένα επιβατικό βαν. Όμως αυτό που δεν φαντάζεσαι και δεν αναμένεις είναι η πραγματικότητα την οποία θα διαπιστώσεις μόλις ανοίξεις την πόρτα για να εισέλθεις στο αυτοκίνητο.

Σαν άλλο πρωθύστερο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι (οι Ευρωπαίοι και γενικότερα οι Δυτικοί) πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι γνωρίζαμε ως τώρα για τα κινεζικά αυτοκίνητα, τουλάχιστον γι’ αυτά που έρχονται με αξιώσεις στη Γηραιά Ήπειρο.

Είναι απαραίτητο να διαλύσουμε τα στερεότυπα σχήματα που έχει δημιουργήσει ο καθένας μας γι’ αυτά και να το πράξουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Διαφορετικά, θα βρισκόμαστε προ εκπλήξεων (οι οποίες θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές εάν δεν λάβουν εγκαίρως τα μέτρα τους και δεν πάρουν στα σοβαρά τους Κινέζους).

Η συγκεκριμένη έκδοση του MIFA 9 είναι η οκταθέσια, με τρεις σειρές καθισμάτων (διαμόρφωσης 2+3+3). Εκτός αυτής, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο κατασκευάζεται τόσο σε εξαθέσια όσο και σε επταθέσια.

Όπως ανακοινώθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία, η τελευταία θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας εντός του Δεκεμβρίου, στην εξοπλιστική έκδοση «Premium» (την κορυφαία από τις συνολικά τρεις διαθέσιμες).

Το αυτοκίνητο έχει ηλεκτρικά ανοιγοκλειόμενες, συρόμενες, πόρτες οι οποίες επιτρέπουν την εύκολη είσοδο και έξοδο των επιβατών προς και από τη μεσαία και την πίσω σειρά θέσεων.

Όσοι πρόκειται να καθίσουν στην τρίτη μπορούν να το κάνουν αναδιπλώνοντας εύκολα τις ακριανές της μεσαίας. Μάλιστα, το πίσω κάθισμα μετακινείται εμπρός-πίσω σε μια απόσταση έως 28 εκατοστά, επιτρέποντας μεγαλύτερο ωφέλιμο μήκος ή την αύξηση του χώρου αποσκευών, αντιστοίχως.

Ο όγκος του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 375 λίτρα στη μικρότερη τιμή του και μπορεί να αυξηθεί ως και τα 2.280 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των καθισμάτων. Εκτός αυτού, στο εμπρός μέρος -κάτω από το καπό- υπάρχει διαμορφωμένος και άλλος χώρος αποσκευών (το λεγόμενο «frunk») ο οποίος φτάνει τα 55 λίτρα.

Εκτός από την ευρυχωρία, το στοιχείο που προκαλεί μεγάλη έκπληξη είναι η ποιότητα των υλικών και την κατασκευής. Στο MIFA 9, πραγματικά πιάνεις τον εαυτό σου να περιεργάζεται για ώρα την επένδυση και τα πλαστικά υλικά και η σύγκριση με τα ευρωπαϊκά μοντέλα έρχεται αυθόρμητα.

Το ίδιο αυθόρμητα εξάγεται και το συμπέρασμα: Δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στη συναρμογή και στην ποιότητα. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο επιβατικό βαν κάλλιστα θα μπορούσε να φέρει το εμπορικό έμβλημα ενός μεγάλου ευρωπαίου κατασκευαστή!

Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα κλιματισμού σε κάθε σειρά καθισμάτων και οι επιβαίνοντες έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίζουν αυτόνομα την επιθυμητή γι’ αυτούς θερμοκρασία. Επίσης, στο εσωτερικό των μεσαίων κολώνων υπάρχουν διακόπτες για το άνοιγμα ή το κλείσιμο των πλαϊνών θυρών από τους επιβαίνοντες στη μεσαία σειρά.

Επιπλέον, στη συγκεκριμένη εξοπλιστική έκδοση, διατίθεται τόσο ανοιγμένη οροφή για τους εμπρός επιβάτες όσο και μεγάλη πανοραμική για τους πίσω. Έτσι, η μετακίνησή τους γίνεται με περισσότερη άνεση.

Αυτοί κάθονται σε άνετα καθίσματα και έχουν στη διάθεσή τους πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, πολλές θύρες USB, ακόμα και πρίζα 220 Volt. Επίσης, ο εσωτερικός φωτισμός διαθέτει 64 διαφορετικές αποχρώσεις για να επιλέγεται η επιθυμητή κάθε φορά και το ηχοσύστημα διαθέτει οκτώ ηχεία.

Σε ένα όχημα αυτής της κατηγορίας οι επιβαίνοντες είναι η προτεραιότητα. Ο οδηγός μοιάζει να έχει τον ρόλο του σοφέρ, ιδίως όταν πρόκειται για κάποιον «πάτερ φαμίλια» ή για έναν επαγγελματία που το χρησιμοποιεί για την εργασία του.

Όμως οι άνθρωποι της Maxus έχουν φροντίσει και γι’ αυτόν ώστε το έργο του να είναι όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστο και ασφαλές. Αυτό επιτυγχάνεται με την πληθώρα συστημάτων προειδοποίησης και υποβοήθησής του.

Στο ταμπλό, δεν υπάρχουν φυσικοί διακόπτες. Μόνο τα σύμβολα για το κεντρικό μενού και τη ρύθμιση του κλιματισμού εμφανίζονται σε αυτό και ενεργοποιούνται απλώς με την αφή.

Κατά τον κλασικό κινεζικό τρόπο, πλέον όλες οι λειτουργίες των επιμέρους συστημάτων πραγματοποιούνται μέσω της έγχρωμης οθόνης αφής 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Στη θέση του πίνακα οργάνων υπάρχει έγχρωμη οθόνη διαγωνίου 7,0 ιντσών.

«Πόσο ασφαλές είναι;»
Εύλογη ερώτηση, προφανώς. Την απάντηση την έδωσε ο Euro NCAP o οποίος διεξήγαγε πέρυσι (2022) τις δοκιμές πρόσκρουσης με το αυστηρότερο πρωτόκολλο που εφαρμόζει πλέον.

Βάσει των αποτελεσμάτων, απένειμε στο MIFA 9 την ανώτερη διάκριση πέντε αστέρων για την ασφάλεια που το αυτοκίνητο παρέχει συνολικά.

Συγκεκριμένα, το μοντέλο σημείωσε επίδοση 93% στην παθητική ασφάλεια ενήλικων επιβατών, 89% στην αντίστοιχη για τα παιδιά, 73% στην προστασία πεζών και λοιπών χρηστών του δρόμου και 83% για τα συστήματα αποφυγής ατυχήματος και υποβοήθησης του οδηγού που διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του.

Στην πράξη, αυτά τα ποσοστά είναι αντιπροσωπευτικά οχήματος της πολυτελούς κατηγορίας ενός Ευρωπαίου κατασκευαστή. Οι Κινέζοι παίζουν το παιχνίδι επί ίσοις όροις σε κάθε τομέα και αυτός της ασφάλειας είναι ο σημαντικότερος για όλους τους υποψήφιους αγοραστές ενός καινούργιου αυτοκινήτου.

Στον δρόμο
Μιας και αναφερθήκαμε στην ασφάλεια, πρέπει να επισημάνουμε μία σημαντική παράμετρο που εφάρμοσαν τα στελέχη της Maxus στο MIFA 9. Tο αυτοκίνητο δεν ξεκινά εάν ο οδηγός δεν έχει φορέσει τη ζώνη ασφαλείας.

Το αμιγώς ηλεκτρικό βαν κινείται με ευκολία εντός πόλης, παρά τον όγκο του. Σε αυτό συμβάλλουν οι κάμερες οι οποίες υπάρχουν περιμετρικά του οχήματος και οι οποίες φροντίζουν να προβάλλουν εικόνες από τον περιβάλλοντα χώρο στην κεντρική οθόνη, όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας ή όταν πλησιάζει άλλο όχημα.

Η περιμετρική ορατότητα είναι καλή και το σύστημα διεύθυνσης επιτρέπει στο αυτοκίνητο να έχει σχετικά μικρό κύκλο στροφής, για τα δεδομένα των διαστάσεών του. Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει ένα από τα τρία προγράμματα λειτουργίας του συστήματος εφαρμογής της ροπής στους εμπρός τροχούς, δηλαδή το «Eco», το «Normal» και το «Sport», αντίστοιχα.

Στη συγκεκριμένη έκδοσή του, το βάρος του οχήματος ξεπερνά για λίγο τους 2,4 τόνους, σύμφωνα με τη Maxus. Βλέποντας τον όγκο του αυτοκινήτου θεωρείς ότι αυτό θα είναι μεγαλύτερο, αλλά δεν ισχύει.

Το γεγονός ότι η συστοιχία των συσσωρευτών είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του οχήματος -όπως σε κάθε αμιγώς ηλεκτρικό- σημαίνει ότι το κέντρο βάρους του MIFA 9 είναι σχετικά χαμηλό, κάτι θετικό με τον όγκο που έχει.

Αυτό έχει θετική συμβολή στην καλή οδική συμπεριφορά του για όχημα αυτή της κατηγορίας. Βεβαίως σε αυτή, όπως και στην άνεση που προσφέρει στους επιβάτες, συμβάλλει και η ανάρτησή του.

Εμπρός, υπάρχουν γόνατα τύπου MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδος, ενώ πίσω διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Αυτή είναι μια ακριβότερη αλλά ποιοτικότερη επιλογή, η οποία δείχνει και τη φιλοσοφία των στελεχών της Maxus, που ενέκριναν αυτή από την απλούστερη λύση του ημιάκαμπτου άξονα.

Στο ταξίδι, το MIFA 9 αποδεικνύεται άνετο και ήσυχο στο εσωτερικό του. Η ποιότητα κύλισης είναι καλή και η απόσταση ως τον προορισμό καλύπτεται χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες.

Μόνον όταν αυξάνεται η ταχύτητα κίνησης αυξάνεται αντίστοιχα και το επίπεδο του αεροδυναμικού θορύβου, κάτι αναμενόμενο σε ένα τέτοιο όχημα. Πάντως δεν γίνεται ενοχλητικός.

Το αυτοκίνητο επιταχύνει ικανοποιητικά τόσο από στάση όσο και εν κινήσει και διατηρεί χωρίς πρόβλημα την ταχύτητά του. Το ενεργό σύστημα cruise control που διαθέτει λειτουργεί αποτελεσματικά, διατηρώντας το αυτοκίνητο στην πορεία του και στην επιλεγμένη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα.

Σε κάποιες περιπτώσεις, στην καμπή του αυτοκινητόδρομου, η επαναφορά του αυτοκινήτου προς το κέντρο της λωρίδας γίνεται με σχετικά πιο απότομο τρόπο, σε σχέση με άλλα αντίστοιχα συστήματα. Όμως, αυτό γίνεται περιστασιακά.

Το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση ή όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το δεξί πεντάλ λειτουργεί ικανοποιητικά. Το σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους εμπρός πίσω και επιβραδύνει αποτελεσματικά το ογκώδες όχημα. Τέλος, η μέση τιμή κατανάλωσης ενέργειας που μετρήσαμε ήταν 26,8 kWh/100 km.

Επιλογικά
Έχοντας κατά νου τις πρώτες προσπάθειες που έκαναν πριν από χρόνια οι κινεζικές εταιρείες να εκπροσωπηθούν στη χώρα μας και τα αυτοκίνητα που είχαν εισάγει τότε, δεν κρύβουμε ότι πλησιάσαμε το MIFΑ 9 με σκεπτικισμό.

Αν και γνωρίζαμε από την ειδησεογραφία τη διάκρισή του στον τομέα της ασφάλειας παραμέναμε επιφυλακτικοί για το τετράτροχο μοντέλο της Maxus, ως κατασκευή.

Με το που εισήλθαμε σε αυτό η πρώτη εντύπωση ήταν πως είναι ένα λιτό αυτοκίνητο. Δεν αργήσαμε να καταλάβουμε ότι κάναμε λάθος. Έχοντας διανύσει τα πρώτα μέτρα, αρχίσαμε να αμφιβάλουμε. Όχι για το αυτοκίνητο αλλά για τον εαυτό μας.

Το MIFA 9 συνέτριψε με εκκωφαντικό τρόπο εκείνη την παλιά διαμορφωμένη αντίληψη. Το όχημα δεν υστερεί ουσιαστικά σε κανέναν τομέα και δεν «φοβάται» καμία σύγκρισή με οποιοδήποτε αντίστοιχο ευρωπαϊκό μοντέλο, ακόμα και ενός πολυτελούς κατασκευαστή της Γηραιάς Ηπείρου.

Οι Κινέζοι έμαθαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από τα λάθη τους και αποφάσισαν πλέον να κονταροχτυπηθούν εμπορικά με τους Ευρωπαίους στο έδαφος των τελευταίων.

Γνωρίζουν με σαφήνεια τι θέλουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές και τους το προσφέρουν χωρίς να φείδονται πόρων. Πλέον, έχουν ανεβάσει πολύ τον πήχη και δείχνουν ότι δύνανται να θέσουν τα δικά τους ποιοτικά και τεχνολογικά στάνταρ.

Αυτό το έχει επιτύχει η Maxus, που στη χώρα μας εκπροσωπείται από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ,  με το MIFA 9. Αυτό που δεν έχει ακόμα είναι η παράδοση συγκριτικά με τους Ευρωπαίους. Όμως, έχει θέσει τις βάσεις για να αποκτήσει τη δική της με τη δημιουργία ενός πραγματικά πολυτελούς μοντέλου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά – Maxus MIFA 9 8θέσιο 245 PS
Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη
Ισχύς: 245 PS
Ροπή: 350 Nm
Χωρητικότητα μπαταρίας: 90 kWh (Ονομαστική)
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο μίας σχέσης
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9,1 sec
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Μέση κατανάλωση εργοστασιακή/δοκιμής: 21,5 kWh/100 km/26,8 kWh/100 km
Αυτονομία εργοστασιακή: Έως 435 km (Mικτή, «WLTP»), 580 km (Πόλη, «WLTP»)
Εκπομπές CO2: 0
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.270/2.000/1.840 mm
Μεταξόνιο: 3.200 mm
Βάρος: 2.410 kg
Χώρος αποσκευών: 375-2.280 lt
Τιμή: Από 69.000 ευρώ («ELITE»)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη: Στην Ελλάδα το πρώτο ηλεκτρικό pickup
MAXUS: Η ηλεκτρική δύναμη και του Έλληνα επαγγελματία
Συνεργασία της Πέτρος Πετρόπουλος με τη Maxus