Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Στα φούξια μία «πρησμένη» BMW M2

Ελλάδα 12:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στα φούξια μία «πρησμένη» BMW M2

ΝΕΑ

Στα φούξια μία «πρησμένη» BMW M2

ΝΕΑ

Ομολογουμένως, η BMW M2 είναι εθιστική, τόσο στο μάτι όσο και οδηγικά. Για αυτό, είναι λίγο υπερβολή να τη βλέπουμε με αχρείαστα έξτρα και ίππους supercar.

Advertisement
Advertisement

Εάν θες να τροποποιήσεις ένα γεμάτο σύνολο όπως είναι η BMW M2, πρέπει να προβείς σε υπερβολές. Αυτό ακριβώς έκανε η Manhart, παρουσιάζοντας τη MH2 GTR II, μία βαριά μεταμόρφωση του βαυαρικού μοντέλου με πολύ περισσότερους ίππους.

Στην όψη και μόνο, η MH2 GTR II μαγνητίζει με την ιδιαίτερη βαφή της, όπου το φούξια κυριαρχεί και συνδυάζεται με διακριτικά της Manhart. Ως προς το αμάξωμα, έχει πολλά έξτρα, αχρείαστα και μη.

Το καπό έχει ένα εξόγκωμα από κάρμπον, οι επιπλέον εισαγωγές βρίσκονται χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ το χείλος μπροστά και η γρίλια είναι επίσης από ανθρακονήματα.

Advertisement
Advertisement

Πίσω, οι ενισχύσεις είναι επίσης εμφανείς και έντονες, αφού υπάρχει μία τεράστια αεροτομή και ένας διαχύτης Alpha-N.

Στο πλάι, παρατηρούνται εύκολα τα φουσκωμένα μαρσπιέ και οι χρυσοί τροχοί Raffa 20 και 21 ιντσών, εμπρός και πίσω, αντίστοιχα.

Η ανάρτηση της KW είναι σφιχτή στη ρύθμιση με σπορ προσανατολισμό, ώστε να βοηθάει στον χειρισμό της MH2 GTR II στην πίστα για ακόμη καλύτερο κράτημα.

Advertisement

Το εσωτερικό έχει επίσης track day προσανατολισμό, καθώς τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και έχει προστεθεί ένα roll cage.

Με τόσες αισθητικές τροποποιήσεις, δε θα μπορούσε το δημιούργημα της Manhart να έχει ακόμα την ιπποδύναμη (460 ίπποι) του εργοστασιακού εξακύλινδρου S58 της BMW.

Advertisement

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος έχει αναβαθμίσει τον 3λιτρο κινητήρα τόσο που σε αυτό το μοντέλο αποδίδει 715 ίππους και 850 Nm ροπής! Σύμφωνα με την Manhart, χρειάστηκε αρκετή δουλειά στην χαρτογράφηση της ECU και μία πιο “ελεύθερηεξάτμιση από ανθρακονήματα.

Η εταιρεία δεν γνωστοποίησε την τιμή του νέου της θηρίου, αλλά εύλογα υπολογίζουμε ότι θα κοστίζει πολλά περισσότερα από τις περίπου 96.000 ευρώ που ζητά η BMW για μία εργοστασιακή M2.