Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Κίνα, η Ευρώπη και τα φτηνά ηλεκτρικά

Ελλάδα 6:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Κίνα, η Ευρώπη και τα φτηνά ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Η Κίνα, η Ευρώπη και τα φτηνά ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Οι Ευρωπαίοι έχουν μια συγκεκριμένη κατασκευαστική κουλτούρα και στην Αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία θα αλλάξει λόγω της εξ ανατολών επικείμενης «εισβολής».

Advertisement
Advertisement

Η διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου κατασκευής -όπως και παράγοντες του ευρύτερου τομέα της Οικονομίας- και στα αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα των Ευρωπαϊκών εταιρειών έχει ως αποτέλεσμα τη διάθεσή τους σε σημαντικά υψηλότερη τιμή από τα αντίστοιχα με θερμικό κινητήρα.

Αυτό το κατάλαβαν οι υποψήφιοι αγοραστές από την πρώτη στιγμή. Όμως, το ενδεχόμενο να επεκταθούν οι Κινέζοι με τα δικά τους αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, τα οποία θα είναι σαφώς φτηνότερα στην απόκτησή τους, προβλημάτισε και προκάλεσε ανησυχία στα στελέχη της ευρωπαϊκής Αυτοκινητοβιομηχανίας.

Κατά καιρούς, ανώτερα και ανώτατα στελέχη έχουν δηλώσει ότι χρειάζεται μια διαφορετική προσέγγιση ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικά, δηλαδή πιο προσιτά για τους πελάτες τους.

Advertisement
Advertisement

Αυτό έκανε πρόσφατα και ο Τιερί Πιετόν, Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών του Ομίλου Renault. Όπως είπε, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει κατά 40% το κόστος παραγωγής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων από το 2027 και έπειτα σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.

Συγκεκριμένα, ο Πιετόν δήλωσε: «Είναι σαφές ότι αντιμετωπίζουμε ανταγωνισμό και ο χρόνος είναι σημαντικός, όμως έτσι είναι το (επιχειρηματικό) περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε».

Advertisement

Η μείωση του κόστους παραγωγής θα μειώσει αντίστοιχα και την τιμή πώλησης των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ωστόσο, το γεγονός ότι -χρονικά- αυτό ορίζεται από το 2027 και έπειτα σημαίνει ότι θα αφορά στην επόμενη γενιά των μοντέλων αυτής της τεχνολογίας.

Advertisement

Το ίδιο νόημα έχουν και οι δηλώσεις του Λούκα ντε Μέο, του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου Renault. Όπως είπε, η διαδικασία για τον περιορισμό του κόστους θα ξεκινήσει εντός του δεύτερου εξαμήνου της χρονιάς και, αρχικώς, θα σχετίζεται με τη μείωση της τιμής των πρώτων υλών που απαιτούνται για την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Σε αυτή τη διαδικασία θα βοηθήσει σημαντικά και η έναρξη δραστηριότητας της Ampère, της νέας εταιρείας που σύστησαν η Renault και η Nissan. Ως γνωστόν, αυτή θα αναλάβει την εξέλιξη και παραγωγή όλων των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων του Renault Alliance.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι Κινέζοι «σηκώνουν» τα πάντα στην Ευρώπη
Renault Clio E-Tech: Υβριδική τεχνολογία από την F1 στο δρόμο
Με ποιον τρόπο οι Κινέζοι στριμώχνουν τους Ευρωπαίους;

Advertisement