Πώς προχωρά η σιδηροδρομική γραμμή Λιόσια-Κόρινθος;
ΝΕΑΠώς προχωρά η σιδηροδρομική γραμμή Λιόσια-Κόρινθος;
ΝΕΑΤο χρονοδιάγραμμα, αλλά και οι βασικοί στόχοι, ώστε να ενταχθεί το έργο στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Στην γραμμή εκκίνησης μπαίνει το έργο αναβάθμισης του σιδηροδρομικού τμήματος Λιόσια-Κόρινθος από τον ΟΣΕ.
WHAT CAR
Βασικός στόχος είναι έως το 2028, η διπλή γραμμή να έχει σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις των σηράγγων.
Στην παρούσα φάση, ο ΟΣΕ συντάσσει τα τεύχη δημοπράτησης των νέων εγκαταστάσεων, ενώ έχει ήδη υποβληθεί πρόταση χρηματοδότησης από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα 2021-2017, στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή ΣΚΑ-Κιάτο.
Η νεότερη εξέλιξη είναι η πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου για την επικαιροποίηση της ανάλυσης κόστους – οφέλους του έργου αναβάθμισης της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Λιόσια – Κόρινθος.
Σε αυτό το τμήμα του δικτύου, θα πιστοποιηθούν οι σήραγγες, θα αποκατασταθεί και θα εκσυγχρονιστεί το σύστημα σηματοδότησης, που έχει καταρρεύσει εδώ και περίπου μία δεκαετία και θα αναβαθμιστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης ETCS L1, σε διαλειτουργικότητα baseline 3, ώστε να εναρμονιστεί με τα σημερινά ευρωπαϊκά πρότυπα.
Για όλα αυτά, βεβαίως θα πρέπει να εγκριθούν οι μελέτες και να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υπογειοποίηση των γραμμών σε μήκος 5,1 χλμ.