Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Έτοιμη για πίστα η MP4-12C GT Sprint!

Ελλάδα 8:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έτοιμη για πίστα η MP4-12C GT Sprint!

ΑΓΩΝΕΣ

Έτοιμη για πίστα η MP4-12C GT Sprint!

ΑΓΩΝΕΣ

Λίγους μήνες μετά την παρθενική της εμφάνιση, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ, η νέα αγωνιστική McLaren είναι έτοιμη για τις πίστες του κόσμου!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Με κόστος απόκτησης 230 χιλιάδες Ευρώ (στη… βασική έκδοση και προ-φόρων, η MP4-12C GT Sprint αποτελεί το νέο δημιούργημα της McLaren GT – του αγωνιστικού δηλαδή τμήματος της McLaren Automotive που στεγάζεται στην παλιά έδρα όλης της εταιρείας, στο Ουόκινγκ της Μεγάλης Βρετανίας.

Εκεί «γεννιούνται» όλες οι McLaren 12C για αγώνες πίστας, όπως οι 12C GT3, 12C GT Can-Am Edition και τώρα 12C GT Sprint. Σχεδιασμένη και εξελιγμένη καθαρά για πίστα, διατηρεί όλα τα προτερήματα της έκδοσης παραγωγής στην οποία και βασίζεται, ενσωματώνοντας όμως πληθώρα αναβαθμίσεων. Όπως για παράδειγμα στο τεχνολογικό μέτωπο, συναντάμε το προγραμματισμένο εκ νέου σύστημα Proactive Chassis Control (PCC), συστήματα Brake Steer και Active Airbrake.

Advertisement
Advertisement

Αντίθετα, έχει αφαιρεθεί κάθε σύστημα… άνεσης που δεν είναι απαραίτητο στις αγωνιστικής δραστηριότητες, πράγμα εύλογο αφού στόχος είναι το χαμηλότερο δυνατό βάρος. Η 12C GT είναι φτιαγμένη γύρω από το MonoCell σασί από ανθρακονήματα που ζυγίζει μόλις 75 κιλά και περιλαμβάνει τον κλωβό ασφαλείας και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που έχουμε δει και στη 12C GT3.

Ώθηση παίρνει από τον γνωστό M838T V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3.8 lt που αποδίδει 625PS και συνεργάζεται με το επίσης γνωστό κιβώτιο 7 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη.
[nggallery id=3015]
Η McLaren έχει προχωρήσει σε πληθώρα αναβαθμίσεων με στόχο την καλύτερη δυνατή απόδοση στην πίστα, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και τη δυναμική του οχήματος κατεβάζοντας την απόσταση του από το έδαφος κατά 40mm ενώ φορά στη 12C GT Sprint τροχούς 19 ιντσών με αγωνιστικά ελαστικά Pirelli και ειδικών προδιαγραφών δίσκους φρένων.

Στην εμφάνιση, ξεχωρίζει ο πιο επιθετικός εμπρός προφυλακτήρας και το εμπνευσμένο από τη GT3 κάλυμμα του κινητήρα με διπλούς αεραγωγούς. Εντός, έχει διατηρηθεί το air-condition για να κάνει πιο ανθρώπινες τις συνθήκες, το αγωνιστικό κάθισμα είναι έτοιμο να υποδεχθεί σύστημα Hans, είναι χαμηλού βάρους και έχει ζώνες ασφαλείας έξι σημείων. Φυσικά, υπάρχει και ο υποχρεωτικός πυροσβεστήρας.

Advertisement

Στην εξέλιξη της, δούλεψαν πολλοί εγνωσμένης αξίας οδηγοί που βοήθησαν με την εμπειρία και τις εντυπώσεις τους, όπως οι εργοστασιακοί οδηγοί της McLaren στους αγώνες GT, Άνταμ Κάρολ και Ρομπ Μπελ, ο ανερχόμενος Στόφελ Φαντούρν που είναι μέλος της ακαδημίας νέων οδηγών της McLaren Racing αλλά και ο επικεφαλής δοκιμαστής της μάρκας, Κρις Γκούντγουιν. Οι προαναφερθέντες κάλυψαν περισσότερα από 5000 χιλιόμετρα δοκιμών σε πίστες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής ενώ αντίστοιχο πρόγραμμα υπήρξε και στον προσομοιωτή.

Στον… προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται πίσω αεροτομή φτιαγμένη όμως από ανθρακονήματα αλλά και χαμηλού βάρους παρμπρίζ! Η 12C GT Sprint προσφέρεται στο θρυλικό πορτοκαλί χρώμα της McLaren αν και φυσικά, η εμφάνιση της μπορεί να εναρμονιστεί με τα θέλω κάθε πελάτη.