Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Mercedes-Benz E 220 d

Ελλάδα 2:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή: Mercedes-Benz E 220 d

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Mercedes-Benz E 220 d

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η E-Class δεν είναι ένα ακόμα μοντέλο της Mercedes-Benz. Αποτελεί ουσιαστικά τον πυρήνα της, τις βάσεις πάνω στις οποίες θέλει να χτίσει το μέλλον της.

Advertisement
Advertisement

Για όλους αυτούς τους λόγους, η νέα E-Class δεν είναι απλώς μια S-Class με λίγο μικρότερες διαστάσεις, είναι ταυτόχρονα οι ρίζες και τα νεοφυή κλαδιά της εταιρείας. Μια γέφυρα που ενώνει τις παραδοσιακές αξίες με τη νεωτερικότητα.

Η νέα E-Class έχει τις αναλογίες ενός κλασικού σεντάν τριών όγκων. Η σχεδίαση με την τραβηγμένη προς τα πίσω καμπίνα, τους σχεδόν ανύπαρκτους μπροστινούς προβόλους και τον τρίτο όγκο με τη χαρακτηριστική κλίση προς τα κάτω αναδεικνύουν ένα διαχρονικά «αρχοντικό» σχήμα, το οποίο ωστόσο ζει στο παρόν και αναδίδει τη δέουσα στιβαρότητα και ευρωστία. Αλλωστε πάντοτε τα μεγάλα σεντάν είχαν τις αναλογίες εκείνες που τα καθιστούσαν αρμονικά στο μάτι.

Η νέα E-Class, λοιπόν, είναι όσο «παραδοσιακή» επιτάσσει ο ρόλος της και το πιστό πελατολόγιό της, αλλά την ίδια στιγμή βγάζει και μια ευπρόσδεκτη «φρεσκαδούρα» με τη στιλπνότητα της σιλουέτας της και κάποιες λεπτομέρειες που τη συνδέουν με το παρόν και το εγγύς μέλλον της Mercedes-Benz. Για παράδειγμα, εκείνη η μαύρη επιφάνεια που μοιάζει με πάνελ και συνδέει τη μάσκα του ψυγείου με τους προβολείς θυμίζει οπτικά τα μοντέλα Mercedes-EQ.

Advertisement
Advertisement

Η τρισδιάστατα σχεδιασμένη -χρωμιωμένη και φωτιζόμενη στην έκδοση AMG Line της δοκιμής μας– μάσκα συνδυάζεται με οπίσθιο φωτισμό οπτικών ινών. Οι προβολείς είναι LED με διαφορετική φωτεινή υπογραφή ημέρας και νύχτας. Μπορούμε μάλιστα να πιστοποιήσουμε ότι κατά τη διάρκεια δύο νυκτερινών ταξιδιών που κάναμε σε επαρχιακό δρόμο και αυτοκινητόδρομο τόσο η φωτεινότητά τους όσο και η αμεσότητα της προσαρμογής τους σε διαφορετικές συνθήκες είναι κορυφαίες.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε επίσης χωνευτές χειρολαβές, οι οποίες πάντως περισσότερο εντυπωσιοθηρικού χαρακτήρα είναι. Σε κάθε περίπτωση, η εξωτερική σχεδίαση συνάδει μεν με την εποχή, αλλά αυτό που αδιαμφισβήτητα εισάγει τη νέα E-Class σε ένα μετα-περιβάλλον είναι το εσωτερικό της, το οποίο θεωρώ ότι είναι με διαφορά ο καλύτερος συνδυασμός τεχνολογίας με πολυτέλεια που κυκλοφορεί σε αυτή την ούτως ή άλλως απαιτητική εποχή.

Advertisement

Γι’ αυτό «ευθύνεται» το ταμπλό, αν και μάλλον το αδικούμε όταν το αποκαλούμε με όρους παρελθούσης εποχής. Superscreen είναι το όνομα του παιχνιδιού, ενός παιχνιδιού απολύτως ψηφιακού με το λογισμικό MBUX, το οποίο είναι εξελιγμένο εξ ολοκλήρου από την ίδια τη Mercedes-Benz.

Advertisement

Μια τεράστια γυάλινη οθόνη εκτείνεται σχεδόν σε όλο το πλάτος της κονσόλας. Οπτικά αποσπασμένη από αυτή είναι η ψηφιακή οθόνη στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε και την προαιρετική οθόνη μπροστά από τον συνοδηγό. «Ολα τα λεφτά» ωστόσο είναι η κεντρική οθόνη που φαίνεται να αιωρείται πάνω από την κοίλη επιφάνεια της κεντρικής κονσόλας.

Το μπροστινό τμήμα του πίνακα οργάνων διατρέχει η φωτεινή λωρίδα του Active Ambient Lighting. Η κεντρική κονσόλα έχει σχεδιαστεί ως ομοιογενής μονάδα και συγχωνεύεται σε ευθεία γραμμή στο κάτω τμήμα του ταμπλό. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ένας ευμεγέθης αποθηκευτικός χώρος με καπάκι και ποτηροθήκες. Στο πίσω μέρος βρίσκεται ένα ανοιγόμενο μαλακό υποβραχιόνιο με επένδυση και εξίσου ευμεγέθη αποθηκευτικό χώρο.

Το αποτέλεσμα είναι μια εικόνα από το μέλλον, αλλά ταυτόχρονα και αρκετά οικεία σε όσους έχουν οδηγήσει ή -το πιθανότερο-  έχουν δει φωτογραφίες από τις νέες EQS και EQE. Και φαίνεται απόλυτα ταιριαστό με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, παρόλο που στο βάθος ακούγεται το μουρμουρητό ενός ντίζελ κινητήρα. Αλλά σε αυτό θα πάμε σε λίγο.

Advertisement

Προς το παρόν θα επιμείνουμε στο εσωτερικό για μερικούς ακόμα λόγους. Ο πρώτος είναι η σχεδόν αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής με υλικά που επίσης δεν επιδέχονται κριτική. Ο δεύτερος είναι η ευρυχωρία. Με μήκος που αγγίζει τα πέντε μέτρα και μεταξόνιο που πλησιάζει τα τρία, η E-Class φιλοξενεί τέσσερις μεγαλόσωμους ενήλικους χωρίς παραχωρήσεις.

Ο οδηγός απολαμβάνει 5 mm περισσότερο αέρα για το κεφάλι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Ο χώρος για τα γόνατα και ο μέγιστος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι αυξημένοι κατά 10 και 17 mm αντίστοιχα. Μεγαλύτερο είναι και το πλάτος, ενώ ο σπηλαιώδης χώρος αποσκευών φτάνει αισίως τα 540 lt.

Τρεις από τις έξι εκδόσεις της E-Class θα είναι plug-in υβριδικές. Η συγκεκριμένη που οδηγούμε σήμερα δεν είναι μία από αυτές. Δεν είναι καν βενζινοκίνητη. Είναι ενδεχομένως αυτή που θα προτιμούσα αβλεπεί.

Η ντίζελ με τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα, το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, την απόδοση των 197 PS, την ψωμωμένη ροπή των 440 Nm από τις 1.800 rpm και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο να τη μεταφέρει στους πίσω τροχούς. Αυτή ενδεχομένως θα ήταν και η μοναδική διαφοροποίηση που θα ήθελα: να έχω την τετρακίνητη 4MATIC έκδοση. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από μια ενσωματωμένη μίζα-γεννήτρια (ISG) με ισχύ 17 kW και ροπή 205 Nm.

Στην πράξη το αποτέλεσμα είναι πιο γενναιόδωρο απ’ όσο θα περίμενες. Το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ, σε συνδυασμό με την εξαιρετική πυκνή διάταξη του κιβωτίου που δεν αφήνει ούτε δράμι ροπής ανεκμετάλλευτο, συνασπίζονται σε μια αδιάλειπτη και αρκούντως χορταστική επιτάχυνση.

Οι αριθμοί λένε ένα μέρος της ιστορίας: το 0-100 km/h έρχεται σε ένα αξιοπρεπέστατο 7,6” παρά τους δύο τόνους απόβαρου που πρέπει το κινητήριο σύνολο να κουβαλήσει στις πλάτες του. Οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι εξίσου πειστικές και γίνονται ακόμα πιο αξιόπιστες όταν επιλέξεις το πρόγραμμα Sport.

Στον αντίποδα, στις επτά μέρες που είχα το αυτοκίνητο στα χέρια μου, με πολλά προ-χριστουγεννιάτικα μποτιλιαρίσματα, περίπου 600 km στον αυτοκινητόδρομο και ένα ανεβοκατέβασμα στον Αχλαδόκαμπο σε πολύ σβέλτο ρυθμό, η μέση κατανάλωση κατσικώθηκε στα 7,0 lt/100 km. Και όλα αυτά έγιναν χωρίς ούτε έναν ανεφοδιασμό.

Ολα τα παραπάνω εύλογα οδηγούν στο ερώτημα πώς διαχειρίζεται ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο τις εκάστοτε οδηγικές σου ορέξεις. Με ανέλπιστα (για το μέγεθος, το βάρος και τον συνολικό χαρακτήρα του) αναλογικό τρόπο. Και αυτή είναι μια ευπρόσδεκτη εξέλιξη.

Η E-Class είναι ένα βαθιά ψηφιοποιημένο αυτοκίνητο με πολύ αναλογική, παραδοσιακή αν θέλετε, οδηγική συμπεριφορά. Η ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους εμπρός και πίσω ελέγχει σωστά τις κινήσεις, με έμφαση προφανώς στην άνεση και την ποιότητα κύλισης. Σε αυτό άλλωστε συμβάλλουν τόσο το μπροστινό υποπλαίσιο όσο και ο φορέας του πίσω άξονα που αποσυνδέουν σε μεγάλο βαθμό την ανάρτηση και το αμάξωμα από τους κραδασμούς και τον θόρυβο.

Το αυτοκίνητό μας ήταν εξοπλισμένο με τη στάνταρ χαλύβδινη ανάρτηση με τα ελατήρια Agility Control επιλεκτικής απόσβεσης, η οποία είναι 15 mm χαμηλότερη από την ανάρτηση των plug-in υβριδικών. Δεν ξέρω πόσο μεγάλη διαφορά στην -εξαιρετική- άνεση θα έκανε η προαιρετική αερανάρτηση AIRMATIC με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση ADS+ και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Ενδεχομένως η τελευταία να συνέβαλε στην ευελιξία, ειδικά μέσα στην πόλη, δεδομένου ότι μιλάμε για ένα αντικειμενικά μεγάλο αυτοκίνητο.

Το οποίο ωστόσο, ακόμα κι έτσι, κόβει εντυπωσιακά καλά και διαχειρίζεται τις ανωμαλίες με μικρή συχνότητα απόσβεσης σχεδόν υποδειγματικά. Ο ήχος του πετρελαιοκινητήρα ακούγεται κάπου στο βάθος του θεόμακρου καπό και μόνο όταν επιζητήσεις περισσότερη δύναμη άμεσα αντιλαμβάνεσαι τη φύση της αρχιτεκτονικής του, χωρίς και πάλι να ενοχλεί ιδιαίτερα η χροιά του. Αυτό που προσωπικά θα ήθελα, είναι λίγο πιο «χωστή» θέση οδήγησης. Μπορεί βέβαια σε αυτό να με ξεγελούσε το γεγονός ότι ο πίνακας οργάνων είναι χαμηλός, κάτι που από την άλλη βοηθά στην καλή περιμετρική ορατότητα.

Στον δρόμο λοιπόν η E 220 d είναι ένα από εκείνα τα -ολοένα και πιο σπάνια πλέον- αυτοκίνητα που σε προδιαθέτουν να διανύσεις εκατοντάδες χιλιόμετρα μονοκοπανιά. Ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο σχεδόν πλήρως απομονωμένος από αεροδυναμικούς θορύβους ή θόρυβο που να προέρχεται από τον δρόμο, με μια περίπου ισοπεδωτική άνεση και μια ευθυβολία που μόνο σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα (και εννοώ μεγάλα σεντάν και όχι αντίστοιχα μεγάλα SUV) μπορείς να συναντήσεις.

Οι ανοιχτές καμπές των πολλών χιλιόμετρων είναι βούτυρο στο ψωμί της και η αυτονομία της, με μια μέση ωριαία ταχύτητα της τάξης των 130-140 km/h, μπορεί να φτάνει πάνω από 800 km με ένα γέμισμα, κάνοντάς σε να κοιτάς με συγκατάβαση και στοργή τους ιδιοκτήτες αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που προσπερνάς.

Τα συστήματα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας δε που ενθυλακώνει είναι τόσο προχωρημένα και τόσο υψηλής πιστότητας που κανείς από τους επιβάτες δεν θα μείνει παραπονεμένος. Ειδικά ο συνοδηγός που μπορεί να παρακολουθεί την ταινία του από τη δική του οθόνη, χωρίς μάλιστα να αποσπά την προσοχή του οδηγού.

Αλλά αυτό λίγο πολύ το περιμένεις από μια καινούρια E-Class. Αυτό που με εντυπωσίασε ακόμα περισσότερο είναι η -τηρουμένων των αναλογιών- εξαιρετικά συγκροτημένη ανταπόκρισή της σε πιο απαιτητική οδήγηση, σε επαρχιακό δρόμο με μπόλικο στροφιλίκι εν προκειμένω.

Το τιμόνι δεν είναι το απαύγασμα της γρήγορης απόκρισης αλλά είναι σταθερό, γραμμικό και χωρίς περιττές αντιδράσεις, οι κλίσεις κυμαίνονται σε πολύ λογικά πλαίσια και η πρόσφυση, ειδικά όταν η άσφαλτος είναι καλή, σου δίνει την εντύπωση ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν θα υποστρέψει στον αιώνα τον άπαντα.

Σε αυτό βέβαια συμβάλλει και η αλάνθαστη αρχιτεκτονική κινητήρας μπροστά-κίνηση πίσω, αλλά όπως και να ‘χει η E 220 d σε ξαφνιάζει με το τσαγανό της, την καθησυχαστική ανταπόκρισή της στις εντολές σου και τη σιγουριά που σου μεταδίδει.

Το 9άρι αυτόματο κιβώτιο αλλάζει στον σωστό χρόνο και πολύ σβέλτα τις σχέσεις (δεν έχει και πολύ νόημα να ελέγχεις από τα paddles διότι σύντομα δεν θα ξέρεις ποια σχέση έχεις κουμπώσει) και τα φρένα είναι γραμμικά και πολύ ανθεκτικά. Οπου η άσφαλτος είναι γυαλί ο πίσω άξονας έχει την τάση να υπερστρέψει στο λίγο παραπάνω γκάζι, αλλά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μαζεύουν την κατάσταση γρήγορα και χωρίς υπερβάλλοντα ζήλο. Τόσο όσο.

Αν ξέρει κάτι να κάνει καλύτερα απ’ όλους τους κατασκευαστές η Mercedes-Benz είναι αυτοκίνητα όπως η E-Class. Το έχει άλλωστε αποδείξει. Από το 1946 έχει κατασκευάσει περισσότερα από 16 εκατομμύρια οχήματα ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Η κληρονομιά της E-Class χρονολογείται από τις πρώτες μέρες της μάρκας. Από την 170 V (W 136) του 1936 μέχρι την 180 (W 120) του 1953 με αυτοφερόμενο αμάξωμα «Ponton» και από τις «Stroke/8» (W 114/115) το 1968 μέχρι την W124 του 1984 που μετονομάστηκε σε E-Class για πρώτη φορά από τα μέσα του 1993.

Ολες είχαν ως κοινό παρονομαστή την έμφαση στην άνεση, στην ευρυχωρία και τις τεχνολογικές καινοτομίες. Αυτή εδώ, η τελευταία μιας αξιοζήλευτης γενιάς επιτυχημένων saloon, έχει να ανταγωνιστεί εκτός από τη μανία των SUV και τον εξηλεκτρισμό. Αν ρωτάτε εμένα, κανένα SUV, ούτε ομόσταυλο, δεν μπορεί να προσφέρει τη συνολική εμπειρία ταξιδιού που σου προσφέρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Οσο για τον εξηλεκτρισμό, η Mercedes την έχει εξοπλίσει με plug-in εκδόσεις που ανταποκρίνονται σωστά στη μεταβατική εποχή. Αλλά είναι αυτή η ντίζελ έκδοση που σου θυμίζει πόσο πρακτικό και τεχνολογικά προηγμένο μπορεί να είναι ένα πολυτελές αυτοκίνητο όταν συνδυάζει παραδοσιακές τεχνολογίες με καινοτομίες σε τομείς όπως η συνδεσιμότητα και η ασφάλεια.


KEY TECH

H Mercedes-Benz έχει αποφασίσει ότι εφεξής «θα ζήσει και θα πεθάνει» με λειτουργικό σύστημα εξελιγμένο αποκλειστικά in-house. Και αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα, κάνει πολύ καλά. Οι υπολογιστικές λειτουργίες των προηγουμένως ξεχωριστών τομέων πραγματοποιούνται σε έναν μόνο επεξεργαστή. Ετσι, οι οθόνες και το σύστημα infotainment MBUX μοιράζονται έναν νέο, πολύ ισχυρό κεντρικό ενσωματωμένο υπολογιστή. Αυτή η μορφή δικτύωσης βελτιώνει την απόδοση και την ταχύτητα των ροών δεδομένων. Το πακέτο Entertainment (MBUX Entertainment Plus) είναι διαθέσιμο για τη νέα E-Class. Περιλαμβάνει υπηρεσίες Mercedes me connect και ένα πακέτο δεδομένων από τρίτο πάροχο. Ανάλογα με την αγορά, χρησιμοποιείται μια μονάδα επικοινωνίας με τεχνολογία μετάδοσης 5G. Ταυτόχρονα, η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική βασίζεται περισσότερο στο λογισμικό και λιγότερο στο υλικό. Πάμε να δούμε μερικές από τις ψηφιακές δυνατότητες του νέου συστήματος.

Ψηφιακό κλειδί: Με το ψηφιακό κλειδί οχήματος, η E-Class μπορεί να ξεκινήσει και να κλειδωθεί απλά από τον οδηγό που έχει μαζί του ένα συμβατό iPhone ή Apple Watch. Είναι επίσης δυνατή η κοινή χρήση κλειδιών. Με αυτόν τον τρόπο, ο κύριος χρήστης του λογαριασμού Mercedes me μπορεί να εκχωρήσει διαφορετικά δικαιώματα, παρέχοντας μόνο πρόσβαση στο όχημα ή επιτρέποντας επίσης την οδήγησή του.

Οπτικοποίηση ήχου: Με το νέο Active Ambient Lighting with Sound Visualisation, οι επιβάτες της νέας E-Class μπορούν να βιώσουν τη μουσική με τρεις αισθήσεις: κομμάτια μουσικής και ήχους από ταινίες ή εφαρμογές μπορούν να ακουστούν προαιρετικά και με τεχνολογία Dolby Atmos, να γίνουν αισθητά μέσω αισθητήρων συντονισμού ήχου στο προαιρετικό ηχοσύστημα Burmester 4D surround, ακόμα και να «φαίνονται». Η οπτικοποίηση πραγματοποιείται στη λωρίδα φωτός του ενεργού φωτισμού περιβάλλοντος. Για παράδειγμα, οι γρήγορες ακολουθίες ρυθμών μπορούν να προκαλέσουν γρήγορες αλλαγές φωτός, ενώ οι ρυθμοί ροής μπορούν να δημιουργήσουν πιο απαλές διαδοχές.

Selfie και βιντεοκάμερα: Οι ειδικοί λογισμικού της Mercedes-Benz έχουν αναπτύξει ένα νέο επίπεδο συμβατότητας που επιτρέπει την εγκατάσταση εφαρμογών τρίτων. Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμες εφαρμογές όπως το TikTok, το παιχνίδι Angry Birds, η συνεργατική εφαρμογή Webex και η εφαρμογή γραφείου Zoom.

Eνα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η selfie και η βιντεοκάμερα (μέρος της προαιρετικής superscreen MBUX) στο επάνω μέρος του ταμπλό. Oταν το όχημα είναι σταματημένο, ο οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε διαδικτυακές βιντεοδιασκέψεις μέσω π.χ. του Webex και να τραβάει προσωπικές φωτογραφίες και βίντεο.

Οι ρουτίνες: Η Mercedes-Benz εξελίσσει τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μαθαίνει ποια συστήματα άνεσης χρησιμοποιούν επανειλημμένα οι επιβάτες του οχήματος. Δεδομένων των ίδιων συνθηκών, στόχος είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη να αυτοματοποιήσει τις λειτουργίες αυτές. Το αποτέλεσμα είναι ένας εξατομικευμένος αυτοματισμός. Η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί τον όρο «ρουτίνα» γι’ αυτή την καινοτομία, η ανάπτυξη της οποίας έχει ήδη προχωρήσει αρκετά.

Οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν πρότυπα για τυποποιημένες ρουτίνες, αλλά έχουν και την επιλογή να δημιουργήσουν δικές τους. Με αυτόν τον τρόπο οι επιβάτες μπορούν να συνδέσουν διάφορες λειτουργίες με τις εξωτερικές συνθήκες. Για παράδειγμα, «Ενεργοποίησε τη θέρμανση του καθίσματος και ρύθμισε τον φωτισμό περιβάλλοντος σε ζεστό πορτοκαλί εάν η εσωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από 12 βαθμούς Κελσίου».

Energizing Comfort: Χαλαρωτικοί ήχοι, κινητοποιητικό μασάζ, ενεργοποίηση φωτός – η Mercedes-Benz προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ευεξίας με τα ποικίλα διαμορφωμένα προγράμματα Energizing Comfort και τις ατομικές συστάσεις του Energizing Coach. Ωστόσο, στη νέα γενιά E-Class κάνει το ντεμπούτο της μία ακόμα καινοτομία: το πρόγραμμα κατά της ναυτίας της Energizing Comfort μπορεί να βοηθήσει τους επιβάτες που επηρεάζονται να ανακουφίσουν τα συμπτώματα.

Συστήματα υποβοήθησης: Ο βασικός εξοπλισμός της E-Class με συστήματα υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνει Active Distance Assist Distronic, Attension Assist, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Parking Package με κάμερα οπισθοπορείας και Speed Limit Assist. Η κατάσταση και η δραστηριότητα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης εμφανίζονται ως προβολή πλήρους οθόνης στη λειτουργία υποβοήθησης της οθόνης οδηγού.

Το πακέτο Driving Assistance Plus προσφέρεται επίσης ως προαιρετικός εξοπλισμός. Σε αυτό περιλαμβάνεται το Active Steering Assist, το οποίο βοηθά στη διατήρηση της λωρίδας. Η νέα E-Class μπορεί να επανεκκινήσει αυτόματα και στην κυκλοφορία της πόλης και στους επαρχιακούς δρόμους μετά από μεγαλύτερη ακινητοποίηση. Εάν το Active Steering Assist δεν είναι πλέον διαθέσιμο επειδή οι διαγραμμίσεις των λωρίδων κυκλοφορίας δεν είναι ευδιάκριτες, ο οδηγός ειδοποιείται με δονήσεις στο τιμόνι.

TECH – Mercedes-Benz E220 d
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.993 cc, i4, TURBODIESEL, ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ, 197 PS @ 3.600 rpm, 440 Nm @ 1.750 rpm
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ: 48 V, 17 kW (23 PS) 205 Nm
ΚΙΒΩΤΙΟ: AYTOMATO ΕΝΝΕΑ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ|
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Ε/Π)
0-100 KM/H: 7,6”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 238 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 7,0 lt/100 km
CO2: 126 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.949/1.880/1.468 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.961 mm|
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 540 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.915 kg
ΤΙΜΗ: Από €66.599

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Toyota Prius Plug-in Hybrid
Δοκιμή: BMW i5 eDrive40
Δοκιμή: Audi Q8 55 e-tron quattro