Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Με V8 και χειροκίνητο κιβώτιο η Aston Martin Vantage

Ελλάδα 11:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Με V8 και χειροκίνητο κιβώτιο η Aston Martin Vantage

ΝΕΑ

Με V8 και χειροκίνητο κιβώτιο η Aston Martin Vantage

ΝΕΑ

Οι δύο εκδόσεις της Vantage, Coupe και Roadster, θα εφοδιάζονται με κινητήρα V8 και θα έχουν χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτές είναι οι δύο αποφάσεις- κλειδιά για το προφίλ του αυτοκινήτου που κρατάει ψηλά τη σημαία της Aston Martin στην κατηγορία των πολυτελών sport αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ

Advertisement
Advertisement

Πρόκειται για τη «βασική» επιλογή του sport μοντέλου της Aston Martin, αυτού που εν πολλοίς έχει το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων της Aston Martin. Ως τέτοιο, ανανεώθηκε και τον περασμένο μήνα αποκαλύφθηκε με τον V8 κινητήρα που καλύπτει τις ανάγκες των επιδόσεων αυτής της κατηγορίας- έστω και σε βασικό στάδιο.

aston-martin-committed-to-manual-v8-vantage-and-roadster-v12-also-considered_1-boi-530

Ο V8 με το διπλό turbo που είναι σχεδιασμένος και εξελιγμένος από την AMG-Mercedes είναι σίγουρα μια βελτίωση σε σχέση με το παρελθόν του μοντέλου. Οι φίλοι της μάρκας ωστόσο, θα χαρούν να μάθουν  πως εκτός των αισθητικών αλλαγών που κάνουν το προφίλ της Vantage πιο επιθετικό, υπάρχουν βλέψεις και για άλλη έκδοση, με μεγαλύτερο κινητήρα.

Advertisement

aston-martin-committed-to-manual-v8-vantage-and-roadster-v12-also-considered_1-boi-640b

Στη βασική έκδοση του μοντέλου, με τιμή που οριακά ξεπερνά τις 100.000€, εφοδιάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Είτε μιλάμε για την ανοιχτή, είτε για την κλειστή έκδοση αμαξώματος, η Vantage –που με την πλήρη γκάμα της θα είναι στις αγορές σε περίπου 2 χρόνια από τώρα- θα έχει κατά πάσα πιθανότητα και μια έκδοση με V12 κινητήρα.

Advertisement

aston-martin-committed-to-manual-v8-vantage-and-roadster-v12-also-considered_1-boi-640a

Η παραγωγή της V12 Vantage πιθανολογείται πως θα αποφασιστεί ανάλογα με την ανταπόκριση του κοινού από την παρουσίαση του «βασικού» μοντέλου. Το σίγουρο είναι πως ένας V12 κινητήρας μπορεί να χωρέσει κάτω από το εμπρός καπό και το πλαίσιο έχει τις προδιαγραφές για να τον δεχτεί.

Ίσως χρειαστούν κάποιες εκτεταμένες αλλαγές στα περιφερειακά του αυτοκινήτου αλλά αυτό απέχει ακόμα αρκετά για να απασχολεί τους ανθρώπους της Aston Martin.

Advertisement