Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Peugeot 208 κάμπριο που δεν είδαμε ποτέ

Ελλάδα 23:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Peugeot 208 κάμπριο που δεν είδαμε ποτέ

ΝΕΑ

Το Peugeot 208 κάμπριο που δεν είδαμε ποτέ

ΝΕΑ

Ανά τα χρόνια, αρκετά πρότζεκτ έχουν ακυρωθεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και το συγκεκριμένο είναι ένα από εκείνα που… μας κρύφτηκαν.

Advertisement
Advertisement

Η Peugeot συνήθισε το κοινό της σε εκδόσεις κάμπριο για ορισμένα μοντέλα της τη δεκαετία του 2000. Το 208 θα ήταν ένα εξ αυτών, αλλά μέχρι πρότινος, δεν το είχαμε δει ποτέ δημόσια, συνεπώς δεν γνωρίζαμε την ύπαρξή του.

Πρόκειται για ένα πρωτότυπο που είναι το μοναδικό στον κόσμο και παρουσιάστηκε πρόσφατα για πρώτη φορά στο Musée De L’Aventure της Peugeot στο Σοσώ της Γαλλίας. Το πρότζεκτ ξεκίνησε το 2007 με την κωδική ονομασία «A97», πέντε χρόνια δηλαδή πριν δούμε για πρώτη φορά το 208.

Η ιδιαιτερότητά του είναι πως θα αποτελούσε κάτι εντελώς καινούριο στα κάμπριο της Peugeot, αφού τα 206 και 207 είχαν αποσπώμενη, σκληρή οροφή. Αντίθετα, το 208 κάμπριο θα είχε υφασμάτινη οροφή για εξοικονόμηση κόστους, βάρους και χώρου για τους επιβάτες, διότι το εσωτερικό δεν θα ήταν τόσο στενό.

Advertisement
Advertisement

Τον μηχανισμό της υφασμάτινης οροφής τον είχε αναλάβει η αυστριακή εταιρεία Magna Steyr, η οποία ήταν υπεύθυνη και για την παραγωγή του Peugeot RCZ. Επίσης, η κόκκινη οροφή είχε το συγκεκριμένο χρώμα για να υπάρχει ομοιομορφία με το δερμάτινο εσωτερικό.

Κατά τα άλλα, το υπόλοιπο αμάξωμα ήταν σχεδόν πανομοιότυπο με το 3θυρο hatchback, αν εξαιρέσουμε το πίσω μέρος που είχε προφυλακτήρα με διαφορετική σχεδίαση.

Σύμφωνα με το μουσείο όπου βρίσκεται το Peugeot 208 κάμπριο, το μοντέλο δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή, διότι το 2011, αποφασίστηκε να το αντικαταστήσει στην παραγωγή το DS3 κάμπριο.

Advertisement

Το τελευταίο παρουσιάστηκε το 2012, είχε αρκετά μικρότερη υφασμάτινη οροφή και συνολικά, το κόστος παραγωγής και κατασκευής του ήταν πολύ μικρότερο συγκριτικά με το 208.

Συγκεκριμένα, η παραγωγή του DS3 απαιτούσε μία επένδυση της τάξης των 50 εκατομμυρίων ευρώ, δηλαδή τέσσερις φορές λιγότερα χρήματα από ό,τι απαιτούσε η αντίστοιχη παραγωγή του 208. Οπότε, για τη βιωσιμότητα του ομίλου PSA, μάλλον η απόφαση ήταν σωστή.

Advertisement