Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Συγκριτική δοκιμή: BMW iX1 xDrive30 vs Ford Mustang Mach-E AWD ER

Ελλάδα 22:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Συγκριτική δοκιμή: BMW iX1 xDrive30 vs Ford Mustang Mach-E AWD ER

ΔΟΚΙΜΕΣ

Συγκριτική δοκιμή: BMW iX1 xDrive30 vs Ford Mustang Mach-E AWD ER

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η νέα BMW iX1 και η Ford Mustang Mach-E δηλώνουν έτοιμες να γοητεύσουν και όσους αναζητούν το συναισθηματικό κίνητρο της οδηγικής ζωντάνιας.

Advertisement
Advertisement

Η μάχη της λογικής με το συναίσθημα πολλές φορές έρχεται στο προσκήνιο όταν βρισκόμαστε μπροστά σε αποφάσεις που αφήνουν τη δική τους απόχρωση σε βασικές πτυχές της ζωής μας.

Το αυτοκίνητο είναι μία από αυτές τις αποφάσεις και η συντριπτική επικράτηση των SUV στις προτιμήσεις του κοινού έχει ερμηνευτεί ως αποτέλεσμα μιας λογικής επιλογής που συνδέεται άμεσα με τον πρακτικό και χρηστικό χαρακτήρα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Αντίστοιχα, τον ρόλο της ως επιλογή που βασίζεται στη λογική έχει αρχίσει να εδραιώνει και η ηλεκτροκίνηση, παραθέτοντας, μεταξύ άλλων, το ατού του χαμηλού κόστους χρήσης. Ο συνδυασμός των δύο φιλοσοφιών είναι καταδικασμένος να πρωταγωνιστήσει στις επιλογές του κοινού που θέτει ως προτεραιότητα τις αντικειμενικές ανάγκες.

Τι γίνεται όμως όταν το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο εργαλείο; Όταν στην εξίσωση μπαίνει και η παράμετρος της ψυχολογίας και του συναισθήματος; Η Ford Mustang Mach-E, από την εισαγωγική πισωκίνητη έκδοση έως την πανίσχυρη GT, είναι από τα παραδείγματα που μας έχουν αποδείξει πως η φόρμουλα που παντρεύει τη λογική με το συναίσθημα δεν είναι αδύνατο να υπάρξει. Αρκετοί φίλοι του αμερικάνικου πόνυ υποδέχτηκαν επιφυλακτικά την ιδέα της μεταφοράς του ονόματος του θρυλικού muscle car σε ένα SUVκαι μάλιστα ηλεκτρικό.

Advertisement
Advertisement

Δεν χρειάστηκε όμως παρά ελάχιστος χρόνος για να πειστούν, οι ίδιοι αλλά και ένα μεγάλο κοινό που μέχρι τώρα βρισκόταν ιδεολογικά μακριά, ότι η σπορ φιλοσοφία της Mustang μπορεί να έχει και μια τέτοια απόχρωση. Η αποδοχή και η εμπορική επιτυχία της Mach-E μάλιστα έδειξε πως υπάρχει πρόσφορο έδαφος για προτάσεις που εστιάζουν στην ουσία χωρίς όμως να παραβλέπουν τον χαρακτήρα που μπορεί να αγγίξει τις πιο ευαίσθητες χορδές του οδηγού.

Για τη BMW, λοιπόν, η νέα X1 ήταν η ιδανική ευκαιρία για να μπει σε αυτά τα χωράφια με την ηλεκτρική εκδοχή της καινούργιας γενιάς του μικρού SUV της, που κέρδισε από την πρώτη στιγμή την προσοχή όλων με την ισορροπία ποιότητας, τεχνολογίας, πρακτικότητας και οδηγικής ωριμότητας.

Advertisement

Βέβαια το οπτικό αποτύπωμα των δύο αντιπάλων της δοκιμής μας δεν μαρτυρά με σαφήνεια τη στόχευσή τους σε ένα κοινό με αντίστοιχες προσδοκίες. Ακόμα και αν η Mach-E δεν έχει καμία άμεση σχέση με την κλασική Mustang, είναι ξεκάθαρο ότι η μεταφορά σχεδιαστικών στοιχείων, όπως το μακρύ φουσκωμένο καπό, η καλλίγραμμη σιλουέτα με αναφορές σε τετράθυρο κουπέ και το τελείωμα της ουράς με τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα, δηλώνουν την ταυτότητα Mustang με την πρώτη ματιά.

Advertisement

Αν μάλιστα επιλέξετε κάποιο από τα αποκλειστικά χρώματα της Mach-E, όπως το κίτρινο-πορτοκαλί του αυτοκίνητου της δοκιμής μας, να είστε σίγουροι ότι θα τραβάτε τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Πόσα άλλα μοντέλα που διανύουν τον τέταρτο χρόνο ζωής τους καταφέρνουν να έχουν τέτοιον αντίκτυπο; Σαφώς ελάχιστα. Δίπλα στην Mach-E η iX1 μοιάζει κάποιες φορές αόρατη, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως το σχεδιαστικό τμήμα της BMW δεν τα έχει καταφέρει.

Η νέα X1 όχι μόνο δεν δίχασε το κοινό με τις αισθητικές ισορροπίες της, όπως αρκετές σύγχρονες BMW, αλλά κατάφερε να συνδυάσει τις κλασικές τετραγωνισμένες αναλογίες των SUV με μια εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση, αλλά και ένα μυώδες, δυναμικό οπτικό αποτύπωμα. Από την άλλη πλευρά, βέβαια, η iΧ1 κερδίζει το παιχνίδι των εντυπώσεων με το εσωτερικό της. Και στις δύο περιπτώσεις το βασικό μοτίβο έχει μια μινιμαλιστική αισθητική προσέγγιση στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι ψηφιακές οθόνες.

Advertisement

Η Mustang βρίσκεται πιο κοντά στο πρότυπο που καθιέρωσε η Tesla εστιάζοντας ουσιαστικά στη μεγάλη κάθετη κεντρική οθόνη των 15,5 ιντσών. Το λειτουργικό SYNC 4 που τρέχει σε αυτή είναι αρκετά εύχρηστο και το σχετικά μεγάλο μέγεθος των ενδείξεων και των απτικών ψηφιακών διακοπτών σημαίνει πως η πληροφόρηση είναι ευδιάκριτη και ο χειρισμός εύκολος.

Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός πως η απουσία φυσικών διακοπτών σημαίνει πως για την εκτέλεση κάθε χειρισμού θα πρέπει να αποσπάσεις το βλέμμα από τον δρόμο. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στην περίπτωση της iX1, με τη διαφορά πως εδώ οι οθόνες του πανοραμικού πάνελ BMW Curved Display βρίσκονται σχεδόν στο ύψος του οπτικού σου πεδίου καθώς οδηγείς.

Η σύγχρονη ψηφιακή παλέτα της BMW, ακόμα και στα μικρότερα μοντέλα όπως η X1, είναι αρκετά εντυπωσιακή, με απεικονίσεις υψηλής ανάλυσης και γρήγορη επεξεργαστική ταχύτητα από το OS.8. Το λειτουργικό της BMW έχει περισσότερο βάθος και μεγαλύτερο εύρος σε σχέση με αυτό της Ford, όμως αυτό το καθιστά και πιο σύνθετο απαιτώντας σαφώς μεγαλύτερο διάστημα εκμάθησης και προσαρμογής. Αυτό που μετρά πάντως είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις προσφέρονται τεχνολογίες που θεωρούμε πως είναι πιο χρήσιμες στην καθημερινότητα, όπως το ασύρματο mirroring κινητού και η ασύρματη φόρτιση.

Από εκεί και πέρα, παρόλο που και στα δύο αυτοκίνητα δηλώνεται εξαρχής το ποιοτικό πρόσημο σε επίπεδο κατασκευής και επιλογής υλικών, η iX1 έχει μια πιο εκλεπτυσμένη απόχρωση που θυμίζει έντονα τις μεγαλύτερες BMW. Σε αυτό θα προσθέσουμε και τον πιο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό του γερμανικού μοντέλου σε εργονομικό και αισθητικό επίπεδο.

Στην iX1 νιώθεις το κόκπιτ να σε αγκαλιάζει, η πολύ καλή θέση οδήγησης τονίζεται από την πλούσια πλευρική στήριξη του καθίσματος και τη χορταστική αίσθηση της παχιάς στεφάνης του τιμονιού, ενώ ο φανταχτερός πίνακας οργάνων με την ποικιλία απεικονίσεων φροντίζει για τη μεταφορά όλων των χρήσιμων πληροφοριών που σχετίζονται με την οδήγηση.

Το περιβάλλον της Mustang δεν είναι αντίστοιχα ζεστό ώστε να νιώσεις ότι δένεσαι με το αυτοκίνητο. Οι λίγες βασικές ενδείξεις και τα μάλλον φτωχά γραφικά στη μικρή μακρόστενη οθόνη του πίνακα οργάνων δεν κερδίζουν το βλέμμα, ούτε φτιάχνουν τη διάθεση, ενώ τα ομολογουμένως πολύ άνετα καθίσματα θα ενθουσιάσουν στο ταξίδι αλλά δεν καταφέρνουν να προσφέρουν τη στήριξη που χρειάζεσαι οδηγώντας πιο σβέλτα.

Εστιάζοντας σε πιο πρακτικούς τομείς, όπως τα χωροταξικά δεδομένα, θα σημειώσουμε ότι η μεγαλύτερη σε μήκος και μεταξόνιο Mustang προσφέρει περισσότερο αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών, παρόλο που και στην iX1 η φιλοξενία τους είναι παραπάνω από άνετη.

Μάλιστα οι πιο κλασικές και τετραγωνισμένες αναλογίες του αμαξώματος εξασφαλίζουν στο γερμανικό SUV αρκετά μεγαλύτερο βασικό χώρο αποσκευών (490 lt έναντι 402 lt στη Mustang). Ωστόσο η Mustang προσφέρει και έναν αρκετά εύχρηστο δεύτερο βοηθητικό χώρο 81 lt κάτω από το καπό, ο οποίος μάλιστα είναι αδιάβροχος και διαθέτει αποχέτευση ώστε να μπορεί να πλυθεί.

Η σύγκλιση των δύο μοντέλων αρχίζει να γίνεται πιο ξεκάθαρη με μια ανάγνωση των προδιαγραφών: δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και απόδοση πάνω από 300 ίππους. Τα αριθμητικά δεδομένα γέρνουν τη ζυγαριά προς τη μεριά της Mustang, η οποία με 351 ίππους και 580 Nm έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα έναντι των 313 ίππων και των 494 Nm της iX1 xDrive30.

Στην πράξη βέβαια το μόνο σίγουρο είναι πως έχουμε να κάνουμε με δύο απίθανα γρήγορα SUV που μπορούν να φέρουν σε πολύ άβολη θέση μοντέλα με πιο ξεκάθαρη σπορ ταυτότητα. Ενεργοποιώντας το πρόγραμμα Untamed που θέτει όλες τις δυναμικές παραμέτρους σε απόλυτη εγρήγορση και απελευθερώνει την πλήρη ισχύ των ηλεκτροκινητήρων, η Mustang σπάει το φράγμα των 100 χλμ./ ώρα από στάση σε 5,0 δεύτερα.

Αντίστοιχα η iX1 με το γκάζι στο πάτωμα και με ένα τράβηγμα του μαγικού paddle «Boost» που δίνει ένα χαστούκι διάρκειας 10 δευτερολέπτων στους ηλεκτροκινητήρες ολοκληρώνει το ίδιο σπριντ σε 5,6 δεύτερα. Καθόλου άσχημα για δύο SUV που μπορούν να ταξιδέψουν εξαιρετικά άνετα όλη την οικογένεια ή μπορούν να εξασφαλίσουν την ηρεμία και την ευκολία των μετακινήσεων στη δύσκολη καθημερινότητα της πόλης.

Παρά τις αριθμητικές διαφορές της απόδοσης η αίσθηση των επιδόσεων είναι και στις δύο περιπτώσεις παραπλήσια, με βασικό χαρακτηριστικό την πρακτικά ακαριαία απόκριση της ηλεκτρικής ροπής που δίνει στην επιτάχυνση μια χορταστική, γεμάτη ώθηση, η οποία εύκολα μετατρέπεται σε κλοτσιά αν βυθίσεις απότομα το γκάζι. Η μόνη διαφορά που θα μπορούσε να εντοπίσει κάποιος με ακονισμένα αισθητήρια είναι πως η Mustang δείχνει να διατηρεί πιο ευκρινή τη ζωντάνια της σε ταχύτητες πάνω από τα 120-130 χλμ./ώρα.

Θα λέγαμε όμως ότι το πιο ουσιαστικό πλεονέκτημα της Mach-E είναι αυτό που προκύπτει από τη μεγάλη μπαταρία των 98,7 kWh της έκδοσης Extended Range. Χάρη σε αυτή νιώθεις πιο ελεύθερος να γκαζώσεις και να απολαύσεις το χάρισμα των επιδόσεων χωρίς στο πίσω μέρος του μυαλού να χτυπά καμπανάκι για την αυτονομία.

Στη διάρκεια της δοκιμής μας με μπόλικη χρήση στην πόλη αλλά και αρκετό ποσοστό οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο και σε επαρχιακές διαδρομές με σβέλτο ρυθμό -χωρίς καμία υποχώρηση σε ανέσεις όπως ο κλιματισμός- η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στις 20,6 kWh, κάτι που μεταφράζεται σε πραγματική αυτονομία της τάξης των 430 χιλιομέτρων.

Η μπαταρία της iX1 είναι αρκετά μικρότερη -κάτι που οφείλεται εν μέρει και στις μικρότερες διαστάσεις του αμαξώματος-, έχοντας μια μέση για την κατηγορία χωρητικότητα 66,5 kWh. Από την άλλη πλευρά η ηλεκτρική μονάδα της BMW δείχνει να έχει ελαφρώς καλύτερη ενεργειακή διαχείριση, διαμορφώνοντας τη μέση κατανάλωση σε αντίστοιχες συνθήκες με την Mustang στις 19,3 kWh, εξασφαλίζοντας έτσι πραγματική αυτονομία που κυμαίνεται στα 330 χιλιόμετρα.

Ολα τα παραπάνω καταλήγουν στην πτυχή που καθιστά απόλυτα σαφές πως η Mach-E και η iX1 φιλοδοξούν να γοητεύσουν ένα αντίστοιχης φιλοσοφίας κοινό. Και αυτή η πτυχή είναι άμεσα συνδεδεμένη με έναν οδηγικό χαρακτήρα που ξεφεύγει από το τυπικό πλαίσιο του ολοκληρωμένου, μπαίνοντας στα χωράφια της απολαυστικής και διασκεδαστικής προσέγγισης.

Στην περίπτωση της Mach-E η πιο δυναμική αισθητική αλλά και το όνομα Mustang είναι σίγουρα παράγοντες που κατά κάποιον τρόπο σε προετοιμάζουν για κάτι πιο πιπεράτο από τα συνηθισμένα. Το σημαντικό ωστόσο είναι πως η Ford έχει βρει τη φόρμουλα ώστε το βαρύ ηλεκτρικό SUV, που μπορεί να ταξιδεύει πολιτισμένα και άνετα, να σου ξυπνά και τη διάθεση για πραγματική οδήγηση όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Η Mach-E δεν είναι το αυτοκίνητο που θα σε εκπλήξει με την ανεξάντλητη πρόσφυση ή την απίστευτη εκτελεστική ακρίβεια. Η ανάρτηση είναι αρκετά ενδοτική με αποτέλεσμα να νιώθεις λίγο πιο έντονες τις κλίσεις του αμαξώματος ή το βούτηγμα της μούρης στο δυνατό φρενάρισμα, χωρίς ωστόσο το παραμικρό δείγμα ασάφειας, ενώ τα σχετικά στενά ελαστικά οριοθετούν την πίεση που μπορείς να περάσεις μέσα στη στροφή. Ωστόσο το ελαφρύ, ευχάριστο γλίστρημα που θα προκύψει αν «ορμήσεις» είναι απλά ένας τρόπος για να καταλάβεις ότι το αυτοκίνητο δεν θα κάνει τα πάντα μόνο του.

Έχεις στη διάθεσή σου το σαφές και με μπόλικη πληροφορία τιμόνι, αλλά και ένα εξαιρετικά ισορροπημένο ζύγισμα ώστε να μπεις στο παιχνίδι κάνοντας τις μικρές διορθώσεις που θα χρειαστούν για να βρεθείς στην έξοδο με την ιδανική τροχιά, έχοντας πάντα τη βοήθεια της έξυπνης τετρακίνησης που φροντίζει ώστε ο πίσω άξονας να έχει πάντα, έστω και μικρή, προτεραιότητα.

Η iX1 είναι πιο σοβαρή και δεν σε κερδίζει τόσο με τη συμμετοχικότητα όσο με την ακρίβεια και την αναλογικότητα μεταξύ αυτού που ζητάς και αυτού που προσφέρει. Το πλαίσιο έχει εξαιρετική ισορροπία και ο έλεγχος των δυναμικών φορτίσεων δίνει σιγουριά για να πιέσεις, τη στιγμή που η πρόσφυση ξαφνιάζει ευχάριστα ακόμα και σε οδόστρωμα που γυαλίζει.

Το τιμόνι είναι πιο ανάλαφρο αλλά και πιο ακριβές από αυτό της Mustang, ενώ το πεντάλ του φρένου έχει μια υπέροχη γραμμικότητα αναμειγνύοντας μηχανική πέδηση και ανάκτηση με τέτοιον τρόπο που κάνει αδύνατο να μαντέψεις την πηγή της πάντα σίγουρης επιβράδυνσης. Το πιο ξεκάθαρο πλεονέκτημα της iX1 έχει να κάνει ωστόσο με το βάθος που έχει η λειτουργία της στάνταρ ενεργητικής Adaptive M ανάρτησης.

Αρχικά σε κερδίζει με τη συμπαγή και ποιοτική κύλιση, ενώ όταν αποφασίσεις να πιέσεις αξιοποιώντας το οδηγικό ταμπεραμέντο της iX1 ανακαλύπτεις πως η ακρίβεια του ελέγχου και η ευκολία εναλλαγής των δυναμικών φορτίσεων, όπως και η καλά δουλεμένη ρύθμιση των συχνοτήτων της απόσβεσης, δίνουν την εντύπωση ενός καλοστημένου αυτοκινήτου με πολύ μικρότερο βάρος από το πραγματικό.

Φτάνοντας λοιπόν στο διά ταύτα, η κλίση της ζυγαριάς ανάμεσα στη λογική και το συναίσθημα είναι μάλλον αυτή που καθορίζει σε μεγάλο ποσοστό την απάντηση στο ερώτημα της επιλογής. Τόσο η Mach-E όσο και η iX1 καταφέρνουν να βρουν τη χρυσή τομή μεταξύ λειτουργικότητας και χαρακτήρα, υπηρετώντας περίφημα τον ρόλο τους ως ολοκληρωμένα ηλεκτρικά SUV, χωρίς ωστόσο να ξεχνούν τη σημασία της αλληλεπίδρασης με τον ψυχισμό του οδηγού.

Η Mach-E είναι αυτή που μιλά περισσότερο στο συναίσθημα παρόλο που δεν στερείται χρηστικών πλεονεκτημάτων, όπως η ευρυχωρία και η αυτονομία. Εχει στο μανίκι το ατού του ξεχωριστού στυλ και των επιδόσεων, πλαισιώνοντας με τον κατάλληλο τρόπο τη γοητεία του ονόματος Mustang. Ωστόσο η βαρύτητα της λογικής γέρνει τη ζυγαριά στην πλευρά της iX1, η οποία σκοράρει πολύ ψηλά σε όλους τους πρακτικούς τομείς, είναι οδηγικά ουσιαστική και γοητευτική, ενώ παράλληλα έχει πιο πολυσύνθετο τεχνολογικό χαρτοφυλάκιο, εντονότερο ποιοτικό αποτύπωμα, αλλά και ένα σημαντικό οικονομικό πλεονέκτημα άνω των 20.000 ευρώ που μπορεί από μόνο του να σταθεί ως κριτήριο επιλογής.

KEY TECH – AC/DC

Η Mach-E διαθέτει στάνταρ on-board φορτιστή 11,0 kWh ο οποίος σε μονάδα AC αντίστοιχης ισχύος επιτρέπει την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε σχεδόν 9 ώρες. Αντίστοιχα, η δυνατότητα ταχυφόρτισης DC φθάνει τα 150 kW επιτρέποντας την πλήρωση 0%-80% σε 45 λεπτά ή την αύξηση της αυτονομίας έως και κατά 171 χιλιόμετρα για κάθε δέκα λεπτά φόρτισης. O στάνταρ on-board φορτιστής της iX1 είναι επίσης 11 kWh και η διάρκεια πλήρους φόρτισης είναι περίπου 6,5 ώρες. Ωστόσο η iX1 είναι από τα λίγα έως σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που προσφέρουν στον προαιρετικό εξοπλισμό on-board φορτιστή 22 kWh, με τον οποίο η διάρκεια φόρτισης σε αντίστοιχο AC φορτιστή μειώνεται στον μισό χρόνο. Η μέγιστη υποστηριζόμενη ισχύς ταχυφόρτισης DC είναι 130 kWh επιτρέποντας τη φόρτιση 0%-80% σε λίγο παραπάνω από 30 λεπτά. Ωστόσο η ισχύς φόρτισης DC της iX1 παραμένει αρκετά υψηλή ακόμα και όταν η πληρότητα της μπαταρίας ξεπεράσει το 80%, κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση της Mustang.

TECΗBMW iX1 xDrive30

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ΔΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΚΙΒΩΤΙΟ: AYTOMATO, ΜΟΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΞΟΝΑ, ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π), ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Υ): 4.500/1.845/1.616 mm, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.692 mm, ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 490 lt

TECH  – FORD MUSTANG MACH-E AWD ER

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ΔΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΚΙΒΩΤΙΟ: AYTOMATO, ΜΟΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΞΟΝΑ, ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε)/ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π), ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.713/1.881/1.597 mm, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.984 mm, ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (Ε/Π): 81/402 lt

ΙΣΧΥΣ + ΡΟΠΗ
BMW 313 PS, 494 Nm
FORD 351 PS, 580 Nm

ΒΑΡΟΣ
BMW 2.085 kg
FORD 2.182 kg

0-100 km/h
BMW 5,6”
FORD 5,0”

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (kWh/100 km)
BMW TEST 19,3 kWh/100 km, ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 16,8 kWh/100 km
FORD TEST 20,6 kWh/100 km, ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 18,8 kWh/100 km

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
BMW: 180 km/h
FORD: 180 km/h

ΜΠΑΤΑΡΙΑ
BMW: 66,5 kWh (ωφέλιμο: 64,7 kWh)
FORD: 98,7 kWh (ωφέλιμο: 88 kWh)

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
BMW: 335 km (εργοστασιακή: έως 440)
FORD: 431 km (εργοστασιακή: έως 550)

ΦΟΡΤΙΣΗ
BMW: AC: 11 kW, DC: 130 kW
FORD: AC: 11 kW, DC: 150 kW

TIMH
BMW: ΑΠΟ 54.990 €
FORD: ΑΠΟ 76.178 €

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: BMW iX1 xDrive30 vs Mercedes EQA 250+
Συγκριτική δοκιμή: Alfa Romeo Tonale 1.5 160 PS vs Audi Q3 Sportback 35 TFSI
Συγκριτική δοκιμή: Lamborghini Huracan Tecnica vs Porsche 911 GT3