Υπόθεση Μαυρίκου: Περί.. τρυπών και εξατμίσεων
ΝΕΑΥπόθεση Μαυρίκου: Περί.. τρυπών και εξατμίσεων
ΝΕΑΤα νέα δεδομένα που αποκαλύφθηκαν με το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων έδωσαν φρέσκια τροφή τόσο στις ευφάνταστες θεωρίες συνομωσίας κάποιων, όσο και στους «αυτοεμπειρογνώμονες» να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
WHAT CAR
Εχουμε διαβάσει από χτες πολλά, όπως περί «εργοστασιακής τρύπας» στο πάτωμα της Porsche Cayenne και άλλα τέτοια.
Εμείς, σε καμία περίπτωση δε θα παίξουμε το ρόλο όλων των παραπάνω. Εχοντας όμως κάποια εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου και μιλώντας με ανθρώπους που γνωρίζουν μηχανικά καλά -και – το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θέλουμε να διευκρινίσουμε τα εξής:
Είπαν και έγραψαν ότι η οπή κάτω από το κάθισμα του αυτοκινήτου υπάρχει έτσι και αλλιώς γιατί εκεί είναι η μπαταρία η οποία δε χωρούσε και τοποθετήθηκε σε αυτή την τρύπα, ενώ από κάτω της υπάρχει ένα «λεκανάκι» προστασία. Λάθος. Πράγματι κάτω από το κάθισμα του οδηγού φιλοξενείται η μπαταρία του αυτοκινήτου η οποία είναι τοποθετημένη πάνω στο πλαίσιο του αυτοκινήτου και όχι μέσα σε αυτό, σε κάποια τρύπα κλπ. Κατά τη γνώμη μας (και όπως προκύπτει και από το ρεπορτάζ) η οπή που βρέθηκε, είναι το πιο ανεξήγητο φαινόμενο στην καμένη Cayenne. Και αυτό, αφού καμία πραγματογνωμοσύνη δεν αναφέρει ότι βρέθηκαν υπολείμματα κάποιου εκρηκτικού μηχανισμού. Πως λοιπόν έγινε μία οπή σε ένα συμπαγές από ατσάλι βαρέως τύπου πλαίσιο;
Από εκεί και πέρα θεωρείται σχεδόν απίθανο – απο αυτούς που ξέρουν το αυτοκίνητο – να υπήρξε ανάφλεξη από κάποια πυρωμένα γρανάζια που εκτοξεύτηκαν απο το κιβώτιο ταχυτήτων, όπως και το να μπλοκάρει το κιβώτιο εν κινήσει.
Όμως δεν είναι καθόλου απίθανο να έχασε υγρά το κιβώτιο ή ο κινητήρας και να ανεφλέγησαν αυτά, αφού όλα αυτά τα υγρά είναι ουσιαστικά λιπαντικά (λάδια) με βασικό συστατικό το πετρέλαιο. Είναι εύφλεκτα λοιπόν, αλλά σε μεγάλη ποσότητα. Το θέμα όμως είναι από που προήλθε η πρώτη φωτιά που είχε ως αποτέλεσμα την πυρκαγιά…
Τα ερωτήματα σίγουρα είναι πολλά και πιστεύουμε ότι τις ουσιαστικότερες απαντήσεις σε αυτά, μπορούν να τις δώσουν στους εμπειρογνώμονες, μόνο οι μηχανικοί που κατασκεύασαν το αυτοκίνητο…