Αυτό είναι το νέο Subaru WRX S4 | NewsAuto.gr
ΝΕΑ

Αυτό είναι το νέο Subaru WRX S4

Μετά την επίσημη παρουσίασή του σε livestreaming, το NewsAuto έχει για εσάς όλες τις πληροφορίες σχετικά με το νέο Subaru WRX S4.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Το νέο σπορ σεντάν της ιαπωνικής μάρκας που σε πρώτη φάση προορίζεται για την εγχώρια αγορά αλλά δεν αποκλείεται τελικά να κάνει… παγκόσμια απόβαση, παρουσιάστηκε στο Τόκιο. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κατασκευαστής, το όνομα «S4» παραπέμπει στα «Sports performance – Safety performance – Smart driving – Sophisticated feel».

Αισθητικά, υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα που μας έχει συνηθίσει η Subaru, με την εξάγωνη γρίλια να δεσπόζει στο φαρδύ και χαμηλωμένο εμπρός μέρος, όπου συναντάμε και προβολείς τύπου “hawkeye”. Οι αεραγωγοί τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα, ειδικά στο καπό, ένα σχέδιο “σήμα κατατεθέv” της κληρονομιάς Impreza της Subaru. Στο πίσω μέρος έχουμε νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα ο προφυλακτήρας περιλαμβάνει διαχύτη και διπλές απολήξεις εξατμίσεων στα δύο άκρα. Το WRX S4 πατάει σε τροχούς 18 ιντσών, τα φωτιστικά σώματα είναι LED ενώ στις επιλογές εξωτερικών χρωμάτων έχουν προστεθεί τα “WR Blue Pearl” και “Crystal White Pearl”.

Στο εσωτερικό συναντάμε δέρμα και κόκκινες ραφές, καθώς και μεταλλικές λεπτομέρειες αλλά και ανθρακονημάτινα στοιχεία. Ο κόκκινος φωτισμός στο πάνελ οργάνων, συνεπικουρεί στον σπορ χαρακτήρα του οχήματος.

Το αυξημένο κατά 25mm μεταξόνιο, χαρίζει λίγο περισσότερο χώρο για τους επιβάτες ενώ η μετακίνηση της βάσης της πρόσθιας κολώνας κατά 200mm προς τα εμπρός, έχει βελτιώσει την ορατότητα. Επειδή πρόκειται για σπορ μοντέλο αλλά με καθημερινή χρήση, η Subaru έχει αυξήσει και τη δυνατότητα ανοίγματος των θυρών εμπρός και πίσω, για πιο εύκολη πρόσβαση ενώ έχει αυξηθεί και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.

Το Subaru WRX S4 εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης της μάρκας, νέα γεωμετρία ανάρτησης, πιο άκαμπτο σασί και νέες ρυθμίσεις στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού και το Lineartronic κιβώτιο ώστε να προσφέρει συγκινήσεις στους ανήσυχους οδηγούς. Σε αυτό βοηθά και ο 2λιτρος υπέρ-τροφοδοτούμενος boxer κινητήρας που βγάζει 300 PS στις 5.600 rpm και 40.8 kgm ροπής ανάμεσα στις 2000 και 4800 rpm. Αριθμοί που… ξεσηκώνουν, ενώ παράλληλα σύμφωνα με τον κατασκευαστή η κατανάλωση παραμένει σε λογικά επίπεδα (τηρουμένων των αναλογιών πάντα), στα 13.2 χιλιόμετρα ανά λίτρο.

Όπως και στο WRX STI το οποίο το NewsAuto οδήγησε στην Ιταλία (διαβάστε περισσότερα εδώ), το σύστημα “SI-DRIVE” προσφέρει διάφορες επιλογές ρυθμίσεων στον τρόπο λειτουργίας, συμπεριφοράς και απόδοσης του οχήματος.

Ο εξοπλισμός του Subaru WRX S4 θα περιλαμβάνει το αναβαθμισμένο σύστημα EyeSight που χρησιμοποιεί μία κάμερα για να «σκανάρει» το δρόμο και σε συνεργασία με τα Adaptive Cruise Control, Pre-Collision Braking Control και Vehicle Lane Departure Warning αποτρέπει τα τροχαία ατυχήματα.

Δείτε την επίσημη παρουσίαση του Subaru WRX S4 εδώ.

Log In or Create an account