Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Συγκριτική δοκιμή: CUPRA Formentor vs KIA EV6 vs Peugeot 408

Ελλάδα 8:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Συγκριτική δοκιμή: CUPRA Formentor vs KIA EV6 vs Peugeot 408

ΔΟΚΙΜΕΣ

Συγκριτική δοκιμή: CUPRA Formentor vs KIA EV6 vs Peugeot 408

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το Peugeot 408 φιλοδοξεί να καταρρίψει τα στεγανά των συμβατικών κατηγοριών και βρίσκει μπροστά του αντίστοιχα ρηξικέλευθα μοντέλα των CUPRA και KIA.

Advertisement
Advertisement

Μια αντιπαράθεση που δεν εξαντλείται στη σχεδίαση, αλλά περνά και στα τεχνικά μέρη, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης απέναντι σε υβριδικό και ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης.

Τα SUV αυξάνονται και πληθύνονται. Πλέον υπάρχουν SUV coupé (κι ας μην έχουν δύο πόρτες αλλά τέσσερις), SUV fastback (λίγο πολύ, ένα μεγάλο hatchback επάνω σε ξυλοπόδαρα), πολυτελή SUV και τα ολοένα πιο δημοφιλή σπορ SUV (οξύμωρο, αφού τα εν λόγω αυτοκίνητα μπορεί να είναι πολύ γρήγορα αλλά ποτέ σπορ). Επιπλέον, υπάρχουν αναρίθμητα είδη crossover SUV, τα οποία μοιάζουν το λιγότερο με τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού και φέρνουν περισσότερο σε hatchback φουσκωμένα από στεροειδή.

Τώρα έχουμε και το νέο Peugeot 408, που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, αντιπροσωπεύει «μια νέα φυλή αυτοκινήτου». Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα SUV με χαμηλή οροφή, στο στυλ ενός σπορ station wagon, ο σχεδιασμός του οποίου έχει περισσότερα κοινά με μια σπορ Jaguar παρά με ένα SUV της Jeep. Eχει επίσης ασυνήθιστα μακρύ καπό και μακριά ουρά, για να τονίσει το ξεχωριστό design του.

Advertisement
Advertisement

Από την άλλη, έχει χώρους SUV και αυξημένη απόσταση από το έδαφος – αλλά όχι την επιβλητικά ψηλή θέση οδήγησης που προσφέρουν τα περισσότερα μεγάλα SUV. Oπότε είναι αναμφίβολα διαφορετικό. Τόσο ώστε να μην ακολουθεί καν την παραδοσιακή ονοματολογία των διπλών μηδενικών της Peugeot.

Ωστόσο, αν κοιτάξουμε στη μεγάλη και ετερόκλητη αγορά αυτοκινήτων, δεν είναι δύσκολο να βρούμε αντιπάλους ανάλογης φιλοσοφίας, όπως το SUV coupé Formentor της CUPRA. Το Formentor είναι το πρώτο αυτόνομο μοντέλο της CUPRA που ξεχωρίζει από τα μοντέλα της μαμάς SEAT. Είναι χαμηλότερο και πιο στυλάτο από το μέσο 4×4, ενώ η γκάμα των κινητήρων προσφέρει και καλύτερες επιδόσεις.

Advertisement

Ο τελευταίος πρωταγωνιστής μας δεν ισχυρίζεται καν πως είναι SUV. Το KIA EV6 είναι ένα ηλεκτρικό crossover που αρίστευσε στις πρόσφατες δοκιμές μας και συγκαταλέγεται στα αγαπημένα μας EV. Οι διαστάσεις του είναι παραπλήσιες του 408 – σχεδόν ταυτόσημο μήκος και πλάτος, αλλά με πολύ μικρότερους προβόλους και μερικούς πόντους ψηλότερο. Οπως το Peugeot, το EV6 είναι ένα εντυπωσιακό σε εμφάνιση αυτοκίνητο. Η τιμή του είναι κοντά σε αυτή του CUPRA και οι επιδόσεις του (0-100 km/h σε 7,3”) είναι σχεδόν πανομοιότυπες.

Αυτό που κάνει την αντιπαράθεση λίγο πιο πικάντικη είναι τα διαφορετικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Το 408 διατίθεται με δύο διαφορετικά plug-in υβριδικά συστήματα και μια συμβατική έκδοση βενζίνης 1,2 lt. Το ηλεκτρικό μοντέλο θα παρουσιαστεί τον επόμενο χρόνο. Επιλέξαμε την έκδοση 1.2. Μπορεί να είναι το λιγότερο ισχυρό 408 και το πιο αργό στα χαρτιά, αλλά η εμπειρία έχει δείξει ότι πρόκειται για το πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και με πολύ αξιοπρεπείς προδιαγραφές εξοπλισμού (Allure Premium).

Advertisement

Το Formentor είναι επίσης διαθέσιμο ως μη υβριδικό με κίνηση εμπρός και τον TSI 1.5 των 150 PS, που είναι μία από τις αγαπημένες μας εκδόσεις. Σε αυτή τη δοκιμή, όμως, έχουμε το κορυφαίων προδιαγραφών e-Hybrid 245 με συνδυαστική ισχύ 245 PS. Προτεραιότητα της CUPRA είναι οι επιδόσεις και ο σπορ χαρακτήρας, και το συγκεκριμένο μοντέλο επιταχύνει από 0-100 km/h σε 7,0”. Εχουμε λοιπόν κινητήρα εσωτερικής καύσης απέναντι σε PHEV και EV, Peugeot έναντι CUPRA και KIA, καθώς και fastback SUV έναντι  SUV coupé και crossover.

Ξεκινάμε με το Peugeot, το οποίο σίγουρα μαγνητίζει τα βλέμματα με τους γνωστούς πλέον «κυνόδοντες», τις τρεις «νυχιές» στα πίσω φώτα LED, τη σιλουέτα αιλουροειδούς (όλα, ορολογίες της Peugeot). Είναι όμορφο; Κατά την προσωπική μου άποψη, όχι. Προσπαθεί απεγνωσμένα να είναι αντίθετο προς τα συνηθισμένα, αλλά τουλάχιστον δείχνει διαφορετικό. Το εσωτερικό είναι σε μεγάλο βαθμό οικείο σε όποιον έχει μπει στο 308, και αυτό δεν είναι κακό.

Advertisement

Το ταμπλό είναι το ίδιο: γωνιώδες, με αιχμηρές άκρες, όμορφα φινιρισμένο και με μια εύχρηστη κεντρική οθόνη αφής 10”. Και εδώ υπάρχει πάλι το μικρό τιμόνι της Peugeot, πάνω από το οποίο κρυφοκοιτάζουν τα όργανα. Το πλεονέκτημά του είναι η ακρίβεια στην αίσθηση, το μειονέκτημα είναι ότι κρύβει μέρος του πίνακα οργάνων. Το 408 είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο και το δείχνει: το πίσω παρμπρίζ βρίσκεται μακριά από τον οδηγό και η ορατότητα προς τα πίσω δεν είναι καλή.

Τουλάχιστον υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας. Ο 3κύλινδρος κινητήρας δεν βάζει φωτιά στον δρόμο και τα 0-100 km/h έρχονται σε 10,4”, που είναι σαφώς η πιο αργή επίδοση της δοκιμής. Ωστόσο, είναι απολύτως επαρκής και, εφόσον δεν σας πειράζει να δουλεύετε με το κιβώτιο για να κρατήσετε ψηλά τις στροφές του μελωδικού μικρού κινητήρα, μπορεί να κινηθεί όμορφα.

Ως σημείο συνάντησης το τριών αυτοκινήτων έχει οριστεί το Peak District, όπου θα βρει κανείς ορισμένους από τους οδηγικά πιο ενδιαφέροντες δρόμους της Βρετανίας. Η διαδρομή με το 408 αποδεικνύεται απροβλημάτιστη και άνετη. Το Apple CarPlay συνδέεται εύκολα, η οθόνη αφής λειτουργεί άψογα και είναι ιδιαίτερα χρηστική. Το κάθισμα του οδηγού είναι άνετο, στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός χώρος για τους επιβάτες. Η πλάτη του αναδιπλώνεται σε ποσοστό 60:40 και ο αέρας επάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι ικανοποιητικός.

Το ταξίδι του Formentor ξεκινά με πλήρη φόρτιση και με τη βοήθεια του συστήματος δορυφορικής πλοήγησης για τη βέλτιστη διαχείριση της μπαταρίας. Παρ’ όλα αυτά, καταναλώνει 7,8 lt/100 km, ένα λίτρο περισσότερο απ’ ό,τι το συμβατικό Peugeot των 6,8 lt/100 km. Η επίσημη, κατά WLTP, κατανάλωση του Formentor κυμαίνεται μεταξύ 1,4-1,6 lt/100 km και αποδεικνύει για μία ακόμα φορά πόσο μακριά από την πραγματικότητα βρίσκονται οι ονομαστικές τιμές κατανάλωσης των plug-in υβριδικών, εκτός κι αν αφορούν μικρές αποστάσεις με πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Η πραγματική του ηλεκτρική αυτονομία είναι γύρω στα 40 km, ενώ η επίσημη 55 km.

Το KIA EV6 -όπως θα δούμε και παρακάτω- δεν έχει πολλά ψεγάδια. Αλλά η διάνυση μεγάλων αποστάσεων με ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθεί να μοιάζει μεγάλο λάθος. Στην ενδιάμεση φόρτιση καθ’ οδόν προς το σημείο συνάντησης το KIA φορτίζει 34,36 kWh σε 44 λεπτά, γιατί, ως συνήθως, ο ταχυφορτιστής των 120 kW δεν αποδίδει ούτε στο μισό των δυνατοτήτων του. Το θερμικό 408 θα χρειαζόταν 5 λεπτά για να αυξήσει την αυτονομία του κατά σχεδόν 800 km. Kάποιες φορές πραγματικά αναρωτιέσαι ποια είναι η νέα τεχνολογία…

Ξεκινώντας τη διαδρομή μας στα στροφιλίκια του Peak District ανταλλάσσω το 408 με το Formentor – μια ευχάριστη αλλαγή μετά το καλό, αλλά οδηγικά ανώδυνο Peugeot. Στο CUPRA αισθάνεσαι πως οδηγείς ένα σπορ hatchback. Με ωραίο χοντρό δερμάτινο τιμόνι, χαμηλά καθίσματα για SUV που αγκαλιάζουν τους μηρούς και προσφέρουν άνεση, άψογη θέση οδήγησης και τέλεια ευθυγράμμιση τιμονιού και πεντάλ (στο KIA είναι αισθητά λοξά). Η καμπίνα είναι σπορ με premium αίσθηση, ένα «κλικ» πάνω από αυτή του 408, αν και -ας μην το ξεχνάμε- πρόκειται για ένα μοντέλο υψηλότερων προδιαγραφών.

Ως μάρκα μπορεί να είναι νέα, αλλά προσφέρει ένα ώριμο προϊόν – όσο μπορεί, δεδομένης της ηλικίας του δαπέδου (που μοιράζεται, μεταξύ άλλων, με το Golf και το SEAT Ateca). Το τιμόνι είναι γρήγορο και ο έλεγχος του αμαξώματος καλύτερος απ’ ό,τι στο μακρύτερο 408. Η ανάρτηση είναι μάλλον σφιχτή και λειτουργεί ιδανικά στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Σε τέτοιες επιφάνειες το CUPRA έχει το καλύτερο και πιο διασκεδαστικό σασί. Στον αυτοκινητόδρομο είναι καλύτερα να προτιμήσετε το 408, καθώς ακόμα και στην πιο μαλακή ρύθμιση το CUPRA παραμένει σκληρότερο.

Με το πάτημα ενός μπουτόν στο κάτω μέρος του τιμονιού μπορεί κανείς να επιλέξει τις επιθυμητές ρυθμίσεις συστήματος μετάδοσης και ανάρτησης. Η θέση «Normal» αποδεικνύεται η καλύτερη στις περισσότερες περιπτώσεις. H πιο σπορ «CUPRA» παραείναι σκληρή για το επαρχιακό οδόστρωμα. Σε αυτή τη θέση ο κινητήρας θα γρυλίσει απειλητικά, καθώς ένας τεχνητός ήχος 5κύλινδρου κινητήρα θα ακουστεί μέσω των ηχείων του -4κύλινδρου- αυτοκινήτου. Η οδήγηση είναι διασκεδαστική για SUV 1,7 τόνων και είναι με διαφορά το πιο απολαυστικό στους απαιτητικούς δρόμους όπου κινούμαστε.

Υπάρχουν, όμως, δύο σημαντικές επιφυλάξεις. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αλλάζει ομαλά μεταξύ βενζίνης και ηλεκτρισμού όταν οδηγεί κανείς ήρεμα ή στην πόλη. Αλλά στην πίεση γίνεται αναποφάσιστο. Αυτή είναι μια κοινή πάθηση των PHEV στη γρήγορη οδήγηση, καθώς ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος προσπαθεί να εξισορροπήσει την ισχύ μπαταρίας και εμβόλων.

Το αποτέλεσμα είναι κάποιες σπασμωδικές αντιδράσεις και κακή απόκριση στο γκάζι. Μεγάλο μέρος της οδηγικής διασκέδασης εξανεμίζεται αν το σύστημα μετάδοσης δεν ακολουθεί με ακρίβεια τις εντολές του πεντάλ γκαζιού, αφού νιώθεις αποκομμένος από την οδηγική εμπειρία. Στην υβριδική έκδοση του Formentor το πεντάλ του γκαζιού δεν είναι ο πιστός σας φίλος, επομένως, αν η οδηγική απόλαυση είναι προτεραιότητα, προτιμήστε μια συμβατική έκδοση που συνεπάγεται χαμηλότερο βάρος και περισσότερη ευελιξία.

Τα PHEV μπορούν επίσης να υποφέρουν από την σπογγώδη αίσθηση του φρένου, αλλά σε αυτόν τον τομέα το CUPRA δεν είναι κακό. Η αίσθηση του πεντάλ είναι σταθερή, αν και περισσότερη ακρίβεια θα ήταν σίγουρα ευπρόσδεκτη. Βέβαια, υπάρχει αξιοπρεπής δύναμη. Χρησιμοποιήστε το e-boost σανιδώνοντας το γκάζι και ο ηλεκτρονικός κινητήρας θα σας προσφέρει ό,τι έχει. Η επιτάχυνση είναι εκπληκτικά γρήγορη, νιώθεις πως αποδίδει  περισσότερους από 245 PS.

Η άλλη απογοήτευση είναι όλα αυτά τα κουμπιά στο τιμόνι. Τα τιμόνια προορίζονται για στρίψιμο, όχι για την αναδιαμόρφωση του ταμπλό, την απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων ή τη ρύθμιση των αμορτισέρ. Η McLaren είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές αυτοκινήτων που το καταλαβαίνει αυτό. Η διάταξη των μπουτόν στο τιμόνι του Formentor θα μπερδέψει τόσο τους οδηγούς κάποιας ηλικίας όσο και τους νεότερους. Το σύστημα πολυμέσων είναι λιγότερο διαισθητικό σε σχέση με το 408 και χρειάζεται λίγη εξάσκηση. Ο χώρος των πίσω καθισμάτων και του πορτμπαγκάζ είναι καλός, αν και λιγότερο εύχρηστος από το μακρύτερο 408 (ή το EV6).

Ανυπομονούσα να οδηγήσω ξανά ένα EV6. Το EV6 GT-Line S ήταν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που οδήγησα όλο τον χρόνο και, μαζί με το εντυπωσιακά σχεδιασμένο Audi e-Tron GT, το καλύτερο EV. Ομολογώ, όμως, ότι προτιμώ τη φθηνότερη δικίνητη έκδοση με την πιο γλυκιά ισορροπία χειρισμού, το χαμηλότερο βάρος και την καλύτερη σχέση αξίας – τιμής.

Είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο, τουλάχιστον στα μάτια μου. Με καθαρές γραμμές (σε αντίθεση με το 408), υπερσύγχρονο, που θα τραβήξει τα βλέμματα. Εχει εξελιχθεί εξαρχής ως ηλεκτροκίνητο μοντέλο (το πρώτο της KIA) χωρίς όλους τους συμβιβασμούς που μαστίζουν τα EV, τα οποία ξεκινούν τη ζωή τους ως αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης (όπως τα Niro EV, Soul EV και το επερχόμενο e-408).

Είναι σίγουρα το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο της δοκιμής, με την υψηλότερη ποιότητα εσωτερικού. Τα καθίσματα είναι όμορφα και άνετα. Η φαινομενικά μινιμαλιστική καμπίνα (αν και στην πραγματικότητα σφύζει από gadgets) είναι ιδιαίτερα πρακτική και περιλαμβάνει έναν τεράστιο χώρο αποθήκευσης κάτω από την πλωτή κεντρική κονσόλα.

Υπάρχουν δύο κυρτές οθόνες ψηφιακών οργάνων 12,3” και η κεντρική οθόνη αφής πολυμέσων. Tα ευαίσθητα στην αφή μπουτόν κάτω από την οθόνη επιτρέπουν την εύκολη ρύθμιση της θέρμανσης, του εξαερισμού και του ήχου. Μετά τα 408 και Formentor μπαίνεις στο EV6 και νιώθεις ότι βρίσκεται μια δεκαετία μπροστά.

Δεν σου παρέχει τον όγκο πληροφορίας του Formentor στους επαρχιακούς δρόμους, αλλά το EV6 δεν το αγοράζεις για οδηγική διασκέδαση. Το τιμόνι δεν είναι λεπτομερές όσο του CUPRA, ούτε έχει την ακρίβεια του 408. Δεν προσφέρει την απαραίτητη αίσθηση, αλλά τουλάχιστον είναι ομαλό και προβλέψιμο. Η ανάρτηση δεν έχει την αμεσότητα και τη σφιχτή αίσθηση του CUPRA, ούτε όμως πλέει όπως το μαλακό 408.

Αντίθετα, πνίγει τις ανωμαλίες με τον όγκο του (όπως όλα τα EV, το KIA είναι βαρύ), την ικανότητα του πλαισίου και τα ελαστικά που μοιάζουν με μπαλόνια. Θα το χαρακτήριζες περισσότερο ταχεία αμαξοστοιχία παρά παιχνίδι με τον τρόπο που κινείται αθόρυβα στις στροφές της διαδρομής μας. Δείχνει επίσης, όπως τα περισσότερα σύγχρονα EV, αρκετά γρήγορο. Επιταχύνει ομαλά και ζωηρά, με ένα διακριτικό… κλαψούρισμα του ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα οδήγησης «Sport» ο χαρακτήρας του γίνεται πιο έντονος και υπερκινητικός. Ωστόσο, η θέση «Normal» είναι μια χαρά.

Το EV6 είναι πιο σπορ από το αδελφό Hyundai Ioniq 5, αλλά δεν είναι ο ορισμός του σπορ αυτοκινήτου. Αντίθετα, είναι ήσυχο, άνετο και γρήγορο. Εντάξει, θα μπορούσε να είναι πιο διασκεδαστικό, αλλά πραγματικά δεν υπάρχουν πολλά πράγματα να πεις εναντίον του. Κάπως έτσι, γίνεται τελικά δυσκολότερο να αποφασίσεις ποιο από τα τρία αυτοκίνητα θα είναι το τελευταίο της κατάταξης παρά ποιο θα είναι πρώτο. Για να είμαι ειλικρινής, ούτε το CUPRA ούτε το Peugeot αξίζουν την τρίτη θέση.

Είναι και τα δύο καλά αυτοκίνητα και έχουν και τα δύο το κοινό τους. Εάν θέλετε ένα αυτοκίνητο που θα κινείται στον αυτοκινητόδρομο από πόλη σε πόλη, το 408 είναι η καλύτερη επιλογή. Είναι πιο συγκροτημένο και χαλαρωτικό από το σκληρό Formentor. Και ο γρήγορος ανεφοδιασμός βενζίνης τού δίνει ένα σαφές πλεονέκτημα πρακτικότητας σε σχέση με το KIA (αν και το EV6 είναι ακόμα πιο αθόρυβο και πιο εκλεπτυσμένο και με τα στάνταρ αργού ανεφοδιασμού των EV μπορεί θεωρητικά να φορτίσει αστραπιαία).

Από την άλλη πλευρά, το CUPRA είναι το πιο σπορ αυτοκίνητο της τριάδας. Εχει καλύτερη ανάρτηση, καθίσματα και σύστημα διεύθυνσης, στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στους απαιτητικούς δρόμους του Peak District. Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης προσφέρει επίσης αξιοπρεπή δύναμη. Δυστυχώς, η όχι άρτια συνεργασία θερμικού κινητήρα και ηλεκτρικού μοτέρ το υποβιβάζει στην κατάταξή μας. Το κιβώτιο ταχυτήτων DSG -πιο αποτελεσματικό από ένα αυτόματο αλλά συχνά και πιο απότομο- μάλλον δεν βοηθά. Για οδηγική απόλαυση προτείνουμε ένα Formentor που δεν είναι PHEV.

Ετσι το Peugeot παίρνει βραχεία κεφαλή έναντι του CUPRA. Δεν θα περάσει σε καμία περίπτωση απαρατήρητο, είναι ευρύχωρο και άνετο. Είναι επίσης ευχάριστο στην οδήγηση, έχει όμορφο εσωτερικό και είναι αρκετά ευέλικτο για το μέγεθός του. Η μέση κατανάλωση καυσίμου κατά τη δοκιμή ήταν μάλιστα καλύτερη από αυτή του υβριδικού CUPRA, κάτι που δεν είναι έκπληξη για εμάς σε μια δοκιμή με περισσότερα από 600 διανυθέντα km, αλλά σίγουρα έρχεται σε αντίθεση με το πράσινο ευαγγέλιο του WLTP.

Το KIA ξεχωρίζει. Διαθέτει το πιο εντυπωσιακό στυλ, έχει το πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό και τον καλύτερο σχεδιασμό καμπίνας. Είναι γρήγορο και έχει πολύ πιο ευχάριστη απόκριση στο γκάζι από το υβριδικό CUPRA. Οπως όλα τα ηλεκτρικά οχήματα, είναι πολύ βαρύ εξαιτίας των μπαταριών. Ωστόσο εξακολουθεί να είναι ικανοποιητικό στην οδήγηση και εξαιρετικά ήσυχο.

Κοντολογίς, πρόκειται για ένα από τα καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα του κόσμου, άλλο ένα σημάδι ότι απ’ όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων οι Κορεάτες είναι που αμφισβητούν με αξιώσεις την κυρίαρχη Tesla. Η ρεαλιστική αυτονομία των 480 km είναι ελκυστική και η γρήγορη φόρτιση είναι άλλο ένα μπόνους. Στο EV6 αισθάνεσαι πως οδηγείς το μέλλον όχι το παρελθόν. Και αντλείς μεγάλη ικανοποίηση από αυτό.

TECH – CUPRA FORMENTOR


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.395 cc, i4, TURBO ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, 245 PS, 400 Nm
ΚΙΒΩΤΙΟ: DSG, 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΕΜΠΡΟΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 7,0”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 210 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 7,8 lt/100 km
CO2: 33 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.450/1.839/1.510 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.680 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 345 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.701 kg
ΤΙΜΗ: Από 43.890 ευρώ

TECH – KIA EV6 GT RWD


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: HΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, 229 PS, 350 Nm
ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 77,4 kWh
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΟΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 7,3’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 185 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 19,4 kWh/100 km
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 424 km (WLTP)
CO2: 0 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.680/1.880/1.550 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.900 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 490 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.985 kg
ΤΙΜΗ: Από 43.990 ευρώ

TECH – PEUGEOT 408


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.598 cc, i4, TURBO ΒΕΝΖΙΝΗΣ, 1.199 cc, 131 PS/5.500 rpm, 230 Nm/1.750 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, 8 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΕΜΠΡΟΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (E) / ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ (Π)
0-100 KM/H: 10,4”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 210 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 6,8 lt/100 km|
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 866 km (WLTP)
CO2: 136 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.687/1.848/1.478 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.787 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 536 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.467 kg|
ΤΙΜΗ: Από 38.400 ευρώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes-AMG C63 S Ε Performance vs BMW M3 Touring vs Audi RS4 Avant
Συγκριτική δοκιμή: BMW M4 CSL vs BMW V8 M3 GTS vs Porsche 911
Συγκριτική δοκιμή: Honda Civic Type R vs Audi RS 3 vs Hyundai i30 N vs M135i vs VW Golf R