Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Δακτύλιος στο Βόλο!

Ελλάδα 12:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δακτύλιος στο Βόλο!

ΝΕΑ

Δακτύλιος στο Βόλο!

ΝΕΑ

Άφωνοι μείναμε στο άκουσμα της είδησης πως το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου και η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής αποφάσισαν την εφαρμογή κυκλοφοριακού Δακτυλίου. Πρόκειται για μέτρο μιας άλλης εποχής το οποίο έχει αποτύχει οποτεδήποτε κι αν εφαρμόστηκε, όπου κι αν εφαρμόστηκε. Θέλετε να σας θυμίσω τι έγινε στην Αθήνα; Το περίφημο μονά – ζυγά οδήγησε στην απόκτηση ενός επιπλέον αυτοκινήτου ανά οικογένεια, οι περιοχές στα όρια του Δακτυλίου επιβαρύνθηκαν υπέρμετρα σε ρύπους, κυκλοφοριακό φόρτο, χώρους στάθμευσης και άλλα πολλά. Το πρόβλημα που οδήγησε τους υπεύθυνους στην λήψη αυτής της απόφασης είναι η καταγραφή υψηλών ρύπων στο κέντρο του Βόλου. Η καταμέτρηση γίνεται στη συμβολή των οδών Βασάνη και Γαζή από το σταθμό Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας. Όταν έχει γίνει το κακό δηλαδή αφού καταγραφούν υψηλές τιμές τότε θα ενεργοποιείται ο Δακτύλιος. Θα ενημερώνονται οι πολίτες, θα αστυνομεύει η Τροχαία, θα αποκλείονται τα φορτηγά.

Advertisement
Advertisement

Καθώς δε θεωρούμε εποικοδομητική την κριτική να οι προτάσεις μας: Να απαγορευτεί στο κέντρο του Βόλου τις εργάσιμες μέρες και ώρες η κυκλοφορία Ι.Χ. με εκπομπές ρύπων πάνω από 140gr CO2/km. Σήμερα τα αυτοκίνητα με ρύπους κάτω από 140gr CO2 κυκλοφορούν ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας. Να προμηθευτούν με ειδικό σήμα προσκομίζοντας την άδεια κυκλοφορίας τους όσοι έχουν δικαίωμα εισόδου. Να διευκολυνθεί η ποδηλασία, το περπάτημα, να βελτιωθεί η δημοτική συγκοινωνία. Να δημιουργηθούν σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Να εφαρμοστεί τοπική συγκοινωνία σε κυκλική διαδρομή στο κέντρο της πόλης (τρενάκι με ανοικτά βαγόνια) για κάλυψη μικρών τοπικών μετακινήσεων σε συνδυασμό με μεγάλο χώρο στάθμευσης στο σημείο εκκίνησης του τρένου. Πεζοδρόμηση του κέντρου σε ώρες και μέρες αιχμής.

Τα περισσότερα από τα παραπάνω έχουν μηδενικό ή ελάχιστο κόστος και η διεθνής εμπειρία δεικνύει την αποτελεσματικότητά τους. Ο Δακτύλιος δημιουργεί αντί να λύνει προβλήματα. Όλα αυτά φυσικά βρίσκουν πρόσφορο έδαφος σ’ ένα κράτος που αντί ν’ αποθαρρύνει την κυκλοφορία παλιών ρυπογόνων οχημάτων με επιβολή υψηλών τελών κυκλοφορίας, την επιβραβεύει με μείωση τελών.