Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το Honda NSX

Ελλάδα 11:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το Honda NSX

ΝΕΑ

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το Honda NSX

ΝΕΑ

Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Ντιτρόιτ, το ιαπωνικό supercar κάνει και την ευρωπαϊκή του στο σαλόνι της Γενεύης.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (carotog@gmail.com)

Ουσιαστικά πρόκειται για την έκδοση παραγωγής του NSX που κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της στο κοινό με τα σήματα της Honda (στo Ντιτρόιτ ήταν με της Acura). Η Honda θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το νέο υβριδικό NSX με κινητήρα στο κέντρο το καλοκαίρι του 2015, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στους ευρωπαίους πελάτες θα ακολουθήσουν μέσα στη χρονιά.

Advertisement
Advertisement

Το Integrated Dynamic System του NSX περιλαμβάνει προγράμματα, τα Quiet, Sport, Sport+ και Track. Το σύστημα προσαρμόζει την απόκριση του κινητήρα, των ηλεκτροκινητήρων, του κιβωτίου, του πλαισίου, καθώς και τον ήχο του κινητήρα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού και το οδηγικό περιβάλλον. Το Quiet επιτρέπει την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση με χαμηλές ταχύτητες για σύντομο διάστημα. Η δυναμική απόκριση γίνεται πιο έντονη με κάθε επόμενη αλλαγή προγράμματος, από Sport σε Sport+ και με αποκορύφωμα το Track.

Το NSX χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη, αλουμινένια εμπρός και πίσω ανάρτηση και μεταφέρει την πλούσια ισχύ του στην άσφαλτο με ελαστικά υψηλών επιδόσεων Continental ContiSportContact διάστασης 245/35 μπροστά και 295/30 πίσω. Τους μπροστινούς τροχούς 19’’ επιβραδύνουν 6-πίστονα κεραμικά δισκόφρενα ενώ τους τροχούς 20’’ πίσω 4-πίστονες δαγκάνες.
Κάθε στοιχείο της εξωτερικής σχεδίασης έχει μελετηθεί με κριτήριο τη συνολική διαχείριση της ροής του αέρα, επιδιώκοντας αφενός αεροδυναμική πίεση για μεγαλύτερη ευστάθεια, αφετέρου ψύξη των συστημάτων του οχήματος.

Advertisement

Το ταμπλό οργάνων του NSX διαθέτει μία δυναμική οθόνη TFT που προβάλλει διάφορες ομάδες δεδομένων του αυτοκινήτου και ρυθμίσεις σύμφωνα με τις επιλογές του οδηγού μέσω του χειριστηρίου του Integrated Dynamics System στην κεντρική κονσόλα. Τέλος να πούμε πως το NSX θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο Performance Manufacturing Center (PMC) στο Οχάιο, όπου περίπου 100 εκπαιδευμένα στελέχη θα ασχολούνται με την κατασκευή του αμαξώματος, τις εργασίες βαφής και την τελική συναρμολόγηση.

Advertisement