Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΔΟΚΙΜΕΣ

Συγκριτική δοκιμή: Lotus Emira V6 vs Alpine A110S vs Porsche Cayman GTS

  • car magazine team

Mετά την αστραφτερή παρουσίαση και την προσμονή για την αναγέννηση της Lotus, η νέα Emira συναντά επιτέλους τους αντιπάλους της στον δρόμο: Porsche Cayman και Alpine A110 θέτουν τον πήχη που οφείλει να ξεπεράσει.

«Συγγνώμη, αυτή είναι η νέα Lotus Emira;» ρωτάει η οδηγός μιας Mercedes-Benz. «Ο διευθυντής μου μόλις παρήγγειλε μία». «Συγγνώμη που διακόπτω», λέει ο κύριος που κατεβαίνει από ένα Range Rover. «Μπορώ να φωτογραφίσω την Emira; Σκέφτομαι να μπω στη λίστα αναμονής. Το άλλο μου αυτοκίνητο είναι Ferrari…». «Ελπίζω να μη σας πειράζει να την κοιτάξω από κοντά.

Έχω παραγγείλει μία πράσινη με καφέ εσωτερικό, αλλά ο φίλος μου είναι πολύ πιο ψηλά στη λίστα αναμονής», εξηγεί ο συνοδηγός μιας BMW E30 Σειράς 3 σε άριστη κατάσταση, δείχνοντας τον οδηγό με το πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο. Βρισκόμαστε σε σχεδόν έρημους δρόμους στην αγγλική επαρχία, στη μέση του πουθενά, το ιδανικό σκηνικό για τη δοκιμή των τριών καλύτερων σπορ αυτοκινήτων της αγοράς. Σε τρία από τα λιγοστά αυτοκίνητα που συναντήσαμε σήμερα υπήρχαν άνθρωποι που είτε έχουν παραγγείλει, είτε το σκέφτονται, είτε γνωρίζουν κάποιον που έχει παραγγείλει μια Emira. Κι αν είχαμε την παραμικρή αμφιβολία, πλέον είμαστε βέβαιοι ότι η νέα Lotus είναι το big deal της βρετανικής εταιρείας.

Oι πρώτες εντυπώσεις αποδεικνύουν ότι η Emira είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις προσδοκίες. Είμαι μόνος στο αυτοκίνητο, αλλά η αλληλεπίδραση με τον τεράστιο όγκο πληροφορίας που μεταδίδει το οκτάγωνο τιμόνι από τα ελαστικά και τον δρόμο έτσι κι αλλιώς δεν αφήνει περιθώριο για περαιτέρω φλυαρίες. Οι τροχοί αποζητούν καλή πρόσφυση στο ανώμαλο οδόστρωμα, αφού το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο ζωηρό και πρόθυμο να ακολουθήσει τις κακοτεχνίες σε σχέση με το μέσο μοντέρνο αυτοκίνητο. Αυτή δεν είναι κριτική.

Η Emira δείχνει απλά πιο ζωντανή και συναρπαστική από το μέσο μοντέρνο αυτοκίνητο. Η Lotus προσφέρει δύο setup ανάρτησης, τη μαλακή Tour και τη σκληρή Sport, σε συνδυασμό με παθητικά αμορτισέρ.

Το δικό μας αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τη δεύτερη και αποδεικνύεται περισσότερο σκληρό απ’ ό,τι θα περίμενε κανείς. Αλλά, πιστό στην παράδοση της Lotus, είναι συνάμα και ενδοτικό. H πλευρική πρόσφυση είναι συγκλονιστική, το ίδιο και τα φρένα. Και σε κάθε στροφή τίθεται το ερώτημα στον οδηγό: «Αυτό είναι το καλύτερο που μπορείς;». Ναι, μπορείς και καλύτερα. Φρενάρεις πιο αργά, έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στη στροφή και επιταχύνεις νωρίτερα απ’ ό,τι οι αισθήσεις σου θεωρούν εφικτό.

Αντίθετα, από κάποια αυτοκίνητα επιδόσεων με τρελή πρόσφυση, η Emira δεν δείχνει απόμακρη και αποκομμένη. Ο οδηγός συμμετέχει όποια κι αν είναι η ταχύτητα κίνησης. Κι αυτό είναι σημαντικό, αφού πρόκειται για την τελευταία Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το πρώτο πραγματικά νέο μοντέλο μετά από πολλά χρόνια που εξελίχθηκε χάρη στην αμέριστη οικονομική υποστήριξη της Geely. Μια Lotus χωρίς δικαιολογίες, ιδιαίτερα απέναντι σε αυτοκίνητα όπως η Porsche Cayman.

Στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 4λιτρο boxer των 400 PS βρίσκεται μάλιστα πολύ κοντά στην τιμή της V6 Emira με μηχανικό υπερσυμπιεστή. Και έπειτα υπάρχει και η Alpine Α110. Το μοντέλο που εκμεταλλεύεται το κενό που αφήνει η Lotus με την προσήλωσή της σε μεγαλύτερες κατηγορίες, η οποία το 2017 (με τη βοήθεια της Caterham στα αρχικά στάδια εξέλιξης) παρουσίασε μια «Lotus χωρίς δικαιολογίες».

Στη νέα έκδοση S διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ (300 PS), βελτιωμένη πρόσφυση και αεροδυναμική (χάρη στα φαρδύτερα ελαστικά και το προαιρετικό aero pack) και εμφανώς πιο σφιχτή ανάρτηση σε σχέση με την ιδιαίτερα μαλακή και άνετη Α110. Δύο διαφορετικοί ανταγωνιστές, λοιπόν, που καθένας με τον τρόπο του βάζει δύσκολα στη νέα Lotus. Ωστόσο, σε επίπεδο εμφάνισης τουλάχιστον, η Emira μοιάζει με McLaren του φτωχού και στο χρώμα Seneca Blue ξεχωρίζει. Τόσο ώστε όλοι οι άνθρωποι που συναντούμε να ασχολούνται μόνο με αυτή, λες και η πράσινη Porsche και η πορτοκαλί Alpine είναι αόρατες!

Παρ’ όλα αυτά, οι επιθετικές αναλογίες της Emira, με την καμπίνα επιβατών τοποθετημένη πολύ μπροστά, έχουν ένα μειονέκτημα σε επίπεδο πρακτικότητας. Σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις παθητικής ασφάλειας, ψύξης και αεροδυναμικής, δεν έχουν αφήσει περιθώριο αξιοποίησης του εμπρός χώρου για μεταφορά αποσκευών. Ίσως μοιάζει οξύμωρο να μιλάμε για χώρους αποσκευών σε τρία εντυπωσιακά σπορ αυτοκίνητα, ωστόσο στόχος της Emira ήταν να γίνει το χρηστικότερο σπορ αυτοκίνητο της Lotus.

Ένα από τα προσόντα της Cayman είναι η ύπαρξη δύο πορτμπαγκάζ, ένα ευρύχωρο κάτω από το καπό και ένα μικρότερο κάτω από τη μεγάλη τρίτη πόρτα. Και η Alpine διαθέτει δεύτερο πορτμπαγκάζ, αλλά είναι πιο ρηχό εξαιτίας της εμπρός ανάρτησης διπλών ψαλιδιών, ενώ το πίσω έχει πολύ μικρό άνοιγμα – οτιδήποτε ογκώδες θα πρέπει να μπει στην καμπίνα επιβατών. Ο πίσω χώρος αποσκευών της Emira είναι πολύ μεγαλύτερος και μπορεί να χωρέσει δύο τσάντες αξιοπρεπούς μεγέθους.

Από την άλλη, η Α110 προσφέρει την ευκολότερη επιβίβαση και αποβίβαση. Το άνοιγμα των θυρών είναι μεγάλο και απροβλημάτιστο. Η Porsche είναι εξίσου εύκολη, αν και για μεγαλύτερη άνεση θα πρέπει να πας το κάθισμα λίγο προς τα πίσω. Στην Emira θα φέρεις τον ώμο σου κάτω από την οροφή το ίδιο εύκολα με τις Cayman και Alpine, αλλά θα πρέπει να απλώσεις το ένα σου πόδι μέσα στην καμπίνα και μετά να περάσεις το άλλο πάνω από το φαρδύ κατώφλι, που αποτελεί μέρος του πλαισίου – πάντως σε σχέση με τις Evora και Exige η αναβάθμιση είναι τεράστια.

Η καμπίνα είναι ευρύχωρη με άφθονο χώρο για δύο ψηλούς επιβάτες και τεράστιο χώρο για τα πόδια των συνοδηγού. Μειονέκτημα αποτελεί η λίγο παράκεντρη θέση των πεντάλ λόγω του μεγάλου θόλου τροχού, κάτι ιδιαίτερα εμφανές στο αριστεροτίμονο μοντέλο προπαραγωγής. Και στους εσωτερικούς χώρους αποθήκευσης η Emira ξεχωρίζει. Υπάρχουν θήκες στις πόρτες, θέση για κινητό τηλέφωνο, ποτηροθήκες, ένας βαθύς, αν και στενός, χώρος αποθήκευσης στο κεντρικό υποβραχιόνιο και ένα χρηστικό ράφι πίσω από τα καθίσματα.

Κάτι αντίστοιχο προσφέρει και η Porsche πάνω από τον επίπεδο κινητήρα της. Ενώ αντικειμενικά το εσωτερικό της Emira είναι το πρακτικότερο, στην Cayman θα νιώσεις αμέσως οικεία. Το ίδιο ισχύει και για την οδήγηση. Υπάρχει κάτι μαγικό στον τρόπο της 718. Κάθε αυτοκίνητο της κατηγορίας απαιτεί κάποιον χρόνο με συγκεκριμένη καμπύλη εκμάθησης, μερικά χιλιόμετρα για να συνηθίσεις. Εκτός από την 718. Σε λίγα μόλις μέτρα θα νιώσεις πως την οδηγείς για χρόνια! Έχει να κάνει με το κέντρο μάζας, τον τρόπο με τον οποίο ολόκληρο το αυτοκίνητο περιστρέφεται γύρω από ένα σημείο και πόσο εύπλαστος και προβλέψιμος είναι ο χειρισμός του ακόμα και πέρα από το όριο.

Απολύτως ισορροπημένη, με ελάχιστη υποστροφή και με χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο -αν και σκληρό όταν είναι κρύο και με βαρύ, μεγάλης διαδρομής συμπλέκτη- συγκαταλέγεται στα καλύτερα που έχουμε οδηγήσει. Οι σχέσεις είναι μακριές (η 2α πιάνει τα 129 km/h). Με κοντύτερη μετάδοση θα έδειχνε ακόμα ταχύτερη. Βέβαια, η συγκεκριμένη κλιμάκωση σου επιτρέπει να στύψεις τον κινητήρα με 2α, απολαμβάνοντας τη μεταμόρφωση του ήχου, που από αδιάφορος αρχίζει να καλύπτει τα πάντα σαν ένα σόλο καλλίφωνης σοπράνο.

Και στα άλλα δύο αυτοκίνητα, όμως, ο χρόνος για να σπάσει ο πάγος είναι βραχύς – αμφότερα είναι τόσο καλοζυγισμένα που θα τα εμπιστευτείς αμέσως. Ο ήχος της Lotus διαθέτει μια βιομηχανική χροιά στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές που μετατρέπεται σε υψίσυχνο ουρλιαχτό αγωνιστικού αυτοκινήτου στο άνω άκρο του στροφόμετρου. Στα βραβεία καλύτερου soundtrack έχουμε ισοπαλία…

Ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος 1.798 cc της Alpine δεν διαθέτει την ηχητική πιστότητα των πολυκύλινδρων μεγάλης χωρητικότητας αντιπάλων του. Είναι όμως ένας ζωντανός, άμεσος σε απόκριση κινητήρας που ταιριάζει στον συμπαγή, εμπνευσμένο από τα ράλι χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι μικρές διαστάσεις και τα σχεδόν 300 kg μικρότερου βάρους καθιστούν την Alpine ιδανική για οδήγηση στους στενούς επαρχιακούς δρόμους.

Νιώθεις σχεδόν σαν να οδηγείς ένα κλασικό αυτοκίνητο, ενώ τα πολύ δυνατά φρένα εμπνέουν εμπιστοσύνη (παρόλο που δείχνουν σαν οι φτωχοί συγγενείς των μεγάλων διάτρητων δίσκων των δύο ανταγωνιστών). Το στήσιμο της ανάρτησης είναι τελείως διαφορετικό σε σχέση με την απλή Α110, με 50% σκληρότερα αμορτισέρ και 100% σφιχτότερες αντιστρεπτικές, αλλά και μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι καλύτερος συγκριτικά με τους ανταγωνιστές, όμως αναπόφευκτα έχουν αυξηθεί και οι τάσεις υποστροφής. Κατά πολλούς, η απλή έκδοση είναι πιο ισορροπημένη και αναμφίβολα ξεχωριστή, μια κατηγορία από μόνη της.

Η Emira έχει έναν εξωτικό χαρακτήρα. Είναι ό,τι πλησιέστερο σε μοντέρνο supercar με χειροκίνητο κιβώτιο – κάτι που κανένα σύγχρονο supercar δεν προσφέρει πλέον. Η οδηγική εμπειρία είναι έντονη, απαιτεί σκληρή δουλειά. Το κιβώτιο δεν είναι άψογο, χρειάζεται συγκέντρωση για την ιδανική αλλαγή, αλλά η αίσθηση ικανοποίησης είναι τεράστια. Η εμπλοκή της όπισθεν είναι δύσκολη (όπως και στην Evora), εντούτοις οι αλλαγές ταχυτήτων είναι ευκολότερες σε σχέση με το πρωτότυπο. Για όσους προτιμούν κάτι πιο νεωτεριστικό, θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους για την 4κύλινδρη έκδοση με κινητήρα AMG και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Δεν θα προσφέρει την ηχητική απόλαυση του V6 και την οδηγική εμπειρία του χειροκίνητου, αλλά σίγουρα θα είναι πιο χρηστική και εξίσου συναρπαστική.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

Καθένα από τα τρία αυτοκίνητα έχει τελείως ξεχωριστό χαρακτήρα και προσεγγίζει τα ζητούμενα της κατηγορίας από διαφορετική οπτική γωνία. Κατά κάποιον τρόπο, η Alpine μοιάζει με παραδοσιακή Lotus. Eλαφριά, μικρή, μια σπουδή στην ισορροπία ισχύος και πρόσφυσης. Η έκδοση S δεν απευθύνεται σε ευρύ κοινό, αλλά αν συγκαταλέγεστε σε αυτούς που θα τη χρησιμοποιήσετε και στην πίστα, θα εκτιμήσετε την επιπλέον ισχύ και το σκληρότερο στήσιμο. Όπως και να έχει, η πρόταση της Alpine διαφέρει. Πρόκειται για ένα junior sports car και όχι για το οριακό supercar. Αυτό για πολλούς θα αποτελέσει ακράδαντο επιχείρημα αγοράς, παρότι οι μικρές διαστάσεις συνεπάγονται αναπόφευκτα και μειωμένη πρακτικότητα.

Τώρα στα δύσκολα. Η Cayman αποτελεί το σημείο αναφοράς στα σπορ κουπέ και είναι η σχεδόν προφανής επιλογή. Η Lotus όμως είναι το πιο συναρπαστικό αυτοκίνητο, τόσο οδηγικά όσο και εμφανισιακά. Διαθέτει την αύρα ενός supercar στη μισή τιμή και σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην εργονομία και χρηστικότητα της Lotus. Ωστόσο, η Porsche κερδίζει στα σημεία. Είναι σαν τον οδηγό της F1 που σηκώνει το πρωτάθλημα τερματίζοντας σε κάθε αγώνα στο πόντιουμ και περιστασιακά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Ενώ η Lotus μοιάζει με τον πιλότο, ο οποίος κερδίζει πέντε σερί αγώνες και εγκαταλείπει στους υπόλοιπους. Σε κάθε μετρήσιμη, ορθολογική κατηγορία -ευκολία χρήσης, ορατότητα, απτή ποιότητα καμπίνας– συν το υποκειμενικό ζήτημα της οδηγικής συμπεριφοράς, η Porsche παίρνει τη νίκη σήμερα. Ωστόσο, τα σπορ αυτοκίνητα είναι κάθε άλλο παρά «λογικά». Είναι συναισθηματικές αγορές και η Emira είναι ένα πέρα για πέρα συναισθηματικό αυτοκίνητο. Η Cayman κερδίζει τη δοκιμή, αλλά αν είστε ένας από τους πολλούς που έχουν παραγγείλει Emira, δεν θα απογοητευτείτε καθόλου.


LOTUS EMIRA V6

ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ; Η τελευταία βενζινοκίνητη Lotus και το πρώτο πραγματικά νέο μοντέλο της βρετανικής εταιρείας εδώ και πολλά χρόνια επιδιώκει να είναι η πιο προσιτή Lotus από άποψη χρηστικότητας και με τιμή χαμηλότερη των 71.000 ευρώ (στη Μ. Βρετανία) στη μελλοντική turbo έκδοση 2.0 lt. Αγαπήσαμε το πρωτότυπο στην πίστα και τώρα ήρθε η ώρα μιας πραγματικής συγκριτικής δοκιμής.

ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΕΞΥΠΝΟ; Ποιοτικότερους διακόπτες, βελτιωμένο infotainment, πολύ ευκολότερη επιβίβαση και ορατότητα από την Evora, έξυπνο προγνωστικό έλεγχο ευστάθειας -τόσο διακριτικό που μετά βίας θα τον αντιληφθείτε- και αεροδυναμικές επιφάνειες οι οποίες παράγουν εξαιρετική αρνητική άντωση.

ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ; Η ακριβότερη: η First Edition V6 κοστίζει 89.800 ευρώ (στη Μ. Βρετανία), ενώ σύντομα θα υπάρξουν και φθηνότερες εκδόσεις V6, καθώς και η βασική με 4κύλινδρο κινητήρα AMG και τιμή χαμηλότερη των 71.000 ευρώ. Η δική μας εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, διατίθεται όμως και με αυτόματο (με μετατροπέα ροπής). Υπάρχουν δύο επιλογές ανάρτησης, Sport και Tour, ενώ στα ελαστικά ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα εστιασμένα στη χρήση πίστας Michelin Cup 2 ή στα Goodyear F1 για πιο allround χρήση.

ALPINE A110 S

ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ; Αφού η Emira κινείται στην περιοχή του junior supercar και η 718 Cayman 4.0 GTS είναι η light έκδοση της GT4 χωρίς τις αεροτομές και με ανάρτηση εξελιγμένη από την GT3, η Alpine καλύπτει τον χώρο κάτω από αυτές: πρόκειται για ένα καθαρό, βασικό σπορ αυτοκίνητο, που μοιάζει με μια εξελιγμένη Elise. Ένα σπορ αυτοκίνητο χωρίς δικαιολογίες.

ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΕΞΥΠΝΟ; Είναι όσο μικρό και ελαφρύ μπορεί να είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, με εκτενή χρήση αλουμινίου: 96% του σασί και του αμαξώματος είναι αλουμινένιο καθώς και μεγάλο μέρος του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 1.8 lt με την εντυπωσιακή ειδική ισχύ. Το προαιρετικό αεροδυναμικό πακέτο υπόσχεται 60 kg κάθετης δύναμης στον εμπρός άξονα και 80 kg στον πίσω στην τελική ταχύτητα (275 km/h).

ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ; Η A110 S με περισσότερη δύναμη και πολύ σκληρότερη ανάρτηση σε σχέση με την απλή Α110 (και επιπλέον κόστος περίπου 12.000 ευρώ). Η πρόσφατη ανανέωση προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ισχύ (300 PS αντί 292 PS της παλαιότερης  S), το προαιρετικό αεροδυναμικό πακέτο και λίγο περισσότερο χώρο αποθήκευσης στο εσωτερικό, ανάμεσα στα καθίσματα.

PORSCHE 718 GTS 4.0

ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ; Δεν υπάρχει καλύτερο σημείο αναφοράς από την Cayman. Κάνει τόσα πολλά τόσο καλά, από τα ονειρικά πράγματα (εύκολος χειρισμός στο όριο) μέχρι τα καθημερινά (πραγματικά πρακτικός χώρος αποσκευών, εξαιρετική ορατότητα, ευκολία στο παρκάρισμα, υψηλής ποιότητας εσωτερικό).

ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΕΞΥΠΝΟ; Τα ενεργά αμορτισέρ είναι στάνταρντ στην GTS και διαθέτουν δύο θέσεις, Normal και Sport. Ελέγχονται με τη βοήθεια περιστροφικού διακόπτη στο τιμόνι σε στυλ «manettino» ή με μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Οι Alpine και Emira έχουν παθητικά αμορτισέρ. Η Cayman είναι μαλακή στη θέση Normal και αρκετά σφιχτή στη Sport. Oι τρεις κύλινδροι του 6κύλινδρου κινητήρα απενεργοποιούνται σε χαμηλό φορτίο για εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλότερη εκπομπή ρύπων.

ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ; Η ατμοσφαιρική GTS 4.0 χρησιμοποιεί μια έκδοση χαμηλότερης ισχύος του υπερτροφοδοτούμενου επίπεδου 6κύλινδρου της CaymanGT4, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Προαιρετικά διατίθεται και με PDK. Υπάρχει και σε ανοιχτή έκδοση Boxster, σε αντίθεση με τις A110 και Emira. Η απόλυτη Cayman είναι η GT4 RS, με τιμή που στην Ελλάδα ξεπερνά τις 215.000 ευρώ.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

PORSCHE 718 CAYMAN GTS 4.0

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.995 cc, V6, 400 PS @ 7.000 rpm, 420 Νm @ 5.000-6.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ, 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε-Π)
0-100 KM/H: 4,5’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 293 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 15,2 lt/100 km
CO2: 247 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.405/1.801/1.276 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 420 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.405  kg
ΤΙΜΗ: Από €121.400 (στην Ελλάδα)

LOTUS EMIRA FIRST EDITION V6

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.456 cc, SUPERCHARGER V6, 405 PS @ 6.800 rpm, 420 Νm @ 2.700rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ, 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (Ε-Π)
0-100 KM/H: 4,3’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 290 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 18,6 lt/100 km
CO2: 245 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.412/1.895/1.225 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 151 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.460  kg
ΤΙΜΗ: Από €89.754 (στη Μ. Βρετανία)

ALPINE A110 S

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.798 cc, TURBO i4, 300 PS @ 6.300 rpm, 340 Νm @ 2.400 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 7 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (Ε-Π)
0-100 KM/H: 4,2’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 275 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 12,2 lt/100 km
CO2: 153-160 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.180/1.798/1.252 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 196 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.119 kg
ΤΙΜΗ: Από €70.895 (στη Μ. Βρετανία)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Audi RS Q8 vs BMW X6 M vs Jaguar F-Pace SVR vs Porsche Cayenne Coupe GTS
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes GLA 200 vs Peugeot 3008 PureTech 130
Συγκριτικό: Ferrari F8 Spider vs McLaren 720S Spider

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto