Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι μειώσεις στους ρύπους «απειλούν» τους Ευρωπαίους κατασκευαστές

Ελλάδα 3:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι μειώσεις στους ρύπους «απειλούν» τους Ευρωπαίους κατασκευαστές

ΝΕΑ

Οι μειώσεις στους ρύπους «απειλούν» τους Ευρωπαίους κατασκευαστές

ΝΕΑ

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων προειδοποίησαν ότι ο στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μειώσει τις εκπομπές CO2 από τα αυτοκίνητα κατά 37,5% και από τα επαγγελματικά οχήματα κατά 31% μέχρι το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021 απειλεί τόσο αυτούς, όσο και τις επιλογές των καταναλωτών.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Οι εκπρόσωποι των κυβερνήσεων της Ε.Ε και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου βρήκαν τελικά τη λύση για να λήξει η διαμάχη μεταξύ των χωρών-μελών που διαθέτουν αυτοκινητοβιομηχανία και των νομοθετών. Ο συμβιβασμός ήταν πιο σκληρός από την αρχική εκτελεστική πρόταση της Ε.Ε για μείωση των εκπομπών κατά 30% σε σύγκριση με το 2021, ενώ θα υπάρχει και μία επιπλέον μείωση 15% έως το 2025.

pliginjpg_321-chariatis-530

Η Γερμανία, της οποίας ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει αξία περίπου 423 δισεκατομμυρίων ευρώ, είχε προειδοποιήσει στο παρελθόν ότι τα νέα μέτρα και η προσπάθεια για προώθηση των ηλεκτροκίνητων μοντέλων θα μπορούσαν να βλάψουν τη βιομηχανία. Η γερμανική ένωση VDA, μέσω του επικεφαλής της ανακοίνωσε ότι η διαπραγματευόμενη συμφωνία «απαιτεί πάρα πολλά». Επίσης, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) εξέφρασε σοβαρές ανησυχίες σχετικά με το στόχο του 2030, διότι η μείωση του CO2 κατά 37,5% μπορεί να ακούγεται εύλογη αλλά είναι εξ ολοκλήρου μη ρεαλιστική, με βάση τα σημερινά δεδομένα.Τα σημερινά όρια της Ε.Ε για τις εκπομπές CO2 είναι 130 g/km, ενώ από το 2021 θα μειωθούν στα 95 g/km.

Advertisement

European-Union-Carbon-Dioxide-CO2-770x433-chariatis-640