Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Το NewsAuto στο GP Γαλλίας: Τα διαθέσιμα ελαστικά και η απειλή βροχής

Ελλάδα 15:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το NewsAuto στο GP Γαλλίας: Τα διαθέσιμα ελαστικά και η απειλή βροχής

FORMULA 1

Το NewsAuto στο GP Γαλλίας: Τα διαθέσιμα ελαστικά και η απειλή βροχής

FORMULA 1

Η ώρα του πρώτου γαλλικού Grand Prix εδώ και μία δεκαετία πλησιάζει και όλοι αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τη μάχη του Paul Ricard – μία μάχη στην οποία τα ελαστικά θα παίξουν καθοριστικό ρόλο!

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΕ ΚΑΣΤΕΛΕ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)

Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 75η pole position της καριέρας του, η Mercedes έκανε για δεύτερη φορά φέτος lock out στην πρώτη σειρά του grid αλλά η διαφορετική στρατηγική που έχει επιλέξει η Ferrari, μπορεί ενδεχομένως να φέρει αλλαγές ισορροπιών.

Οδηγοί της Mercedes αλλά και εκείνοι της Red Bull Racing που εκκινούν από τις θέσεις 4 και 5 στο grid, θα έχουν τη super soft γόμα ελαστικών της Pirelli. Αντίθετα ο τρίτος Sebastian Vettel και ο έκτος Kimi Raikkonen, θα εκκινήσουν τον αγώνα με την ultra soft γόμα.

Advertisement
Advertisement

Πέραν των επιλογών της εκκίνησης, ομοιομορφία υπάρχει μόνο στη soft γόμα, από την οποία και οι 20 οδηγοί έχουν ένα φρέσκο σετ διαθέσιμο. Όμως δύσκολα θα τη δούμε να χρησιμοποιείται.

Σε ότι αφορά στη super soft, οι οδηγοί της Mercedes έχουν από ένα απάτητο και από ένα χρησιμοποιημένο σετ, πράγμα που ισχύει και για τον Daniel Ricciardo. Ο Verstappen έχει δύο πατημένα σετ ενώ οι οδηγοί της Ferrari, όπως και οι υπόλοιποι 16, έχουν από ένα φρέσκο σετ στη διάθεσή τους.

Όσο για τα ultra soft, από τις μεγάλες ομάδες μόνο ο Verstappen έχει ένα φρέσκο σετ διαθέσιμο. Πέραν του Ολλανδού, οι οδηγοί της Mercedes και ο Ricciardo έχουν από τρία πατημένα ενώ οι οδηγοί της Ferrari από τέσσερα πατημένα.

Advertisement

Όλα αυτά, με δεδομένη την απειλή βροχής. Μέχρι την ώρα που γράφονται τούτα τα λόγια, υπάρχει πιθανότητας της τάξης του 50% να ανοίξουν οι ουρανοί.

Pirelli-France18-infographics-RaceSets640

Advertisement

Μιλώντας πριν λίγο στα paddock  με τον Brendon Hartley της Toro Rosso, επιβεβαίωσε το ποσοστό αυτό – άλλωστε για τις ομάδες στο μέσο της κατάταξης, ένας αγώνας μεικτών καιρικών συνθηκών είναι η ευκαιρία για ένα απρόσμενα καλό αποτέλεσμα.

Τέλος, αυτόματα, εφόσον χρησιμοποιηθούν ενδιάμεσα ελαστικά ή ελαστικά για ακραίες καιρικές συνθήκες, παύει να υπάρχει οποιαδήποτε δέσμευση σχετικά με τη χρήση δύο διαφορετικών γομών σλικ ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα.