Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποκάλυψη για το νέο Audi R8 !

Ελλάδα 21:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη για το νέο Audi R8 !

ΝΕΑ

Αποκάλυψη για το νέο Audi R8 !

ΝΕΑ

Το νέο R8 θα λάμψει σε μερικές μέρες στην Γενεύη σε μία παγκόσμια πρεμιέρα και με αναβαθμισμένο V10 κινητήρα με 540 άλογα.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (carotog@gmail.com)

Μετά από τις teaser και τις πρώτες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, η Audi αποκαλύπτει την 2η γενιά του R8 η οποία διατηρεί την σχεδιαστική φόρμουλα του προηγούμενου μοντέλου, προσαρμόζοντάς την στα τωρινά δεδομένα της γκάμας.

Από εμπρός ξεχωρίζει το πιο φουσκωμένο καπό με τα στάνταρ φουλ φωτιστικά σώματα LED και προαιρετικά τα λέιζερ με εμβέλεια 600 m, ενώ η μεγάλη μάσκα με τις πλαϊνές εισαγωγές προσδιορίζου το στίγμα του νέου R8. Το πίσω μέρος είναι εξίσου εντυπωσιακό με τα LED σώματα να ξεχωρίζουν και τον μεγάλο διαχύτη να πλαισιώνεται από τις τραπεζοειδούς σχήματος απολήξεις. Σε σχέση με την απλή εκδοχή, στην εκδοχή R8 Plus (με την κόκκινη βαφή) υπάρχει σταθερή αεροτομή από ανθρακόνημα.

Advertisement
Advertisement

Τελικά, οι φήμες για τούρμπο κινητήρα δεν επιβεβαιώθηκαν (αν και αργότερα δεν αποκλείεται μία τέτοια εκδοχή) και το νέο R8 κινείται από έναν αναβαθμισμένο ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα που αποδίδει 540 PS και 55 kgm ροπής, ενώ στη έκδοση Plus τα αντίστοιχα νούμερα αυξάνονται σε 610 PS και 57,1 kgm. Η τελική για την απλή έκδοση του R8 είναι στα 320 km/h (330 για το Plus) με το 0-100 να πραγματοποιείται σε 3,5 sec (3,2 για το Plus). Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι από 11,8 lt/100 km και η εκπομπή CO2 από 275 g/km, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω κιβωτίου S tronic με επτά σχέσεις.

Advertisement

Σε σχέση με την Lamborghini Huracan, το νέο R8 έχει μακρύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερα μετατρόχια (παρόλο που τα δύο αυτοκίνητα βασίζονται το ίδιο σασί), ενώ αργότερα θα υπάρξει και V8 έκδοση. Από εκεί και πέρα, το νέο πλαίσιο ASF (Audi Space Frame) συνδυάζει διάφορα υλικά όπως το αλουμίνιο και το συνθετικό CFRP (κάτι σαν κολλημένα πολυμερισμένα φύλλα ανθρακονήματος) με το βάρος να βρίσκεται στα 1.555 kg (ελαφρύτερο έως 50 kg). Η ακαμψία του πλαισίου είναι αυξημένη έως 40%, ενώ στην περίπτωση του Plus υπάρχουν πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα. Μπροστά υπάρχουν τροχοί 19’’ και πίσω 20’’ τους οποίους στην περίπτωση της έκδοσης Plus (με 20άρες παντού) επιβραδύνουν κεραμικά δισκόφρενα της Brembo.

Advertisement

Στο εσωτερικό επικρατεί η οδηγοκεντρική άποψη με τα ολοκαίνουργια μπάκετ και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με την οθόνη 12,3’’ που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο TT. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε Alcantara/Nappa ή φουλ Nappa επένδυση, ενώ το ηχοσύστημα 500 Watt της Bang & Olufsen είναι προαιρετικό. Τέλος να πούμε πως το νέο Audi R8 θα πωλείται από το καλοκαίρι από 165.000 ευρώ με το R8 V10 Plus να κοστίζει από 187.400 ευρώ.

Advertisement