Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο V12 της Aston Martin εξηλεκτρίζεται

Ελλάδα 0:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο V12 της Aston Martin εξηλεκτρίζεται

ΝΕΑ

Ο V12 της Aston Martin εξηλεκτρίζεται

ΝΕΑ

Η Aston Martin δεν πρόκειται να καταργήσει τον V12 κινητήρα αλλά θα τον προσαρμόσει στα δεδομένα της εποχή μας για να εξακολουθεί να τον τοποθετεί στα κορυφαία μοντέλα της.

Advertisement
Advertisement

Η Aston Martin Lagonda είχε ανακοινώσει ότι θα πάψει να τοποθετεί τον V12 κινητήρα που διαθέτει στα οχήματά της από το 2026 ή το 2027 το αργότερο. Ωστόσο, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, τουλάχιστόν όχι τόσο σύντομα.

Αυτό ανακοίνωσε Λόρενς Στρολ, Εκτελεστικός Πρόεδρος της βρετανικής εταιρείας. Μιλώντας με συνάδελφο στο βρετανικό Autocar, το κορυφαίο στέλεχός της ανέφερε ότι ο κινητήρας θα εξηλεκτριστεί ώστε να μπορεί να εκπέμπει λιγότερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα.

O Στρολ, δεν διευκρίνισε τον τύπο υβριδικής διάταξης που θα διαθέτει ο κινητήρας, δηλαδή εάν θα είναι ήπιο 48 Volt, κανονικό υβριδικό, Plug-in Hybrid ή κάποια τεχνολογία που θα προέρχεται από το σύστημα KERS το οποίο χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της Aston Martin Aramco F1 Team. Φυσικά, με αυτόν τον τρόπο το μοτέρ θα αποκτήσει και μεγαλύτερη ισχύ, συγκριτικά.

Advertisement
Advertisement

Θυμίζουμε ότι ο V12 τοποθετείται στην Vantage και στη Vantage Roadster. Έχει χωρητικότητα 5.204 κ. εκ. και αποδίδει 700 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 753 Nm/1.600-6.000 σ.α.λ.

Η Aston Martin έχει ήδη έναν V12 με υβριδική διάταξη, αυτόν που τοποθετείται στη Valkyrie. Τον κατασκευάζει η Cosworth, έχει χωρητικότητα 6,5 λίτρα και η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 1.115 ίππους.

Ο Στρολ δήλωσε ότι είναι πεπεισμένος ότι χάρη στον εξηλεκτρισμό και την αναπροσαρμογή της σχετικής νομοθεσίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η βρετανική εταιρεία θα δύναται να διαθέτει τα μοντέλα της με αυτόν τον κινητήρα και μετά το 2035, χρονιά κατά την οποία οι μαζικοί κατασκευαστές θα πάψουν να παράγουν καινούργια αυτοκίνητα με μοτέρ εσωτερικής καύσης.