Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κατάστημα… στολίδι για BMW

Ελλάδα 1:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κατάστημα… στολίδι για BMW

ΝΕΑ

Κατάστημα… στολίδι για BMW

ΝΕΑ

Tο BMW Brand Store των Βρυξελών που άνοιξε τον περασμένο Μάρτιο, τιμήθηκε από το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδίασης με το Iconic Award 2014 στην κατηγορία “Interior Design Retail” (“Best of Best”).

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Τα BMW Brand Stores εντάσσονται στο πρόγραμμα Future Retail του BMW Group, το οποίο στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών και να καθιερώσει νέα πρότυπα για τα καταστήματα λιανικών πωλήσεων αυτοκινήτων και όχι μόνο.

«Οι μάρκες πρέπει να προσφέρουν μία βιωματική εμπειρία. Τα συμβατικά καταστήματα λιανικής δίνουν τη θέση τους σε πλατφόρμες που ενθαρρύνουν την επικοινωνία και επιτρέπουν την εμπειρία. Η δική μας φιλοσοφία εσωτερικού σχεδιασμού ενός καταστήματος συνδυάζει αρχιτεκτονική, σχεδίαση και τεχνολογία. Έτσι η παρουσία της μάρκας αποκτά άλλη υπόσταση. Αυτή η βασική ιδέα μιας επιτυχημένης σύγχρονης παρουσίασης αναγνωρίστηκε από τα Iconic Awards», σχολίασε ο Dr. Steven Althaus, υπεύθυνος Brand Management BMW και Marketing Services του BMW Group.

Advertisement
Advertisement

Το Brand Store των Βρυξελλών που εκτείνεται σε μία επιφάνεια περίπου 1.500 m2, εξελίσσει την καθιερωμένη αρχιτεκτονική γλώσσα BMW, επιστρατεύοντας παράλληλα, καινοτόμα εκθέματα και διαδραστικά μέσα. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες μπορούν να συνθέτουν και να προβάλλουν τη δομή ενός οχήματος σε μία μεγάλη οθόνη με την ονομασία Virtual Product Presenter (VPP). Μέσα από τις τακτικές αλλαγές των εκθεσιακών θεμάτων και εκθεμάτων που τα υποστηρίζουν, οι επισκέπτες μυούνται τους διαφορετικούς κόσμους της μάρκας.

Από το Μάρτιο του 2014, πάνω από 50.000 άτομα έχουν επισκεφθεί το Brand Store των Βρυξελλών το οποίο εγκαινιάστηκε με την έκθεση “BMW i – eMobility.” Η τρέχουσα έκθεση “M Power & Motorsport”, που θα συνεχιστεί μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, γνωρίζει επίσης μεγάλη επιτυχία.

Τα Iconic Awards 2014 είναι ένας διεθνής διαγωνισμός αρχιτεκτονικής και σχεδίασης που τιμά την ευφυή αρχιτεκτονική, τα καινοτόμα προϊόντα και τη βιώσιμη επικοινωνία από όλους τους χώρους της αρχιτεκτονικής, τους τομείς κατασκευής και ιδιοκτησίας και τη βιομηχανία παραγωγής.