Menu
Live Κίνηση | Τεχνικά Χαρακτηριστικά Choice | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η BMW θα παρουσιάσει υβριδικό Supercar ως το 2023

  • newsautoteam

Η BMW δουλεύει πάνω σε ένα νέο project το οποίο αφορά ένα Hypercar (πάνω από τα supercars) για να… χτυπήσει τις Ferrari Lamborghini και McLaren. Το αυτοκίνητο θα έχει υβριδική τεχνολογία (ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα) και θα παρουσιαστεί το 2023.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΞ ([email protected])

Μετά την εξωτική (ακόμη) i8 η BMW ετοιμάζει και ένα ακόμη ιδιαίτερο γρήγορο και ακριβό μοντέλο γοήτρου το οποίο θα περάσει κατευθείαν στην κορυφή του τμήματος “M” της εταιρείας με έδρα το Μόναχο.

Το νέο supercar της BMW θα έχει παρουσιαστεί μέχρι το 2023, όταν η Ferrari, η Lamborghini και άλλες εξωτικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν ήδη παρουσιάσει τα δικά τους υβριδικά μοντέλα. Οι Βαυαροί υπόσχονται πως το δικό τους hypercar θα διαθέτει ένα πραγματικά ισχυρό υβριδικό σύστημα.

“Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, θέλουν να δημιουργήσουν ένα Supersport αυτοκίνητο. Νομίζω ότι η μερική ηλεκτροκίνηση θα μας βοηθήσει πολύ σε αυτό”, δήλωσε ο Klaus Frohlich μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνος για την ανάπτυξη προϊόντων της BMW σε Βρετανικό site αυτοκινήτου και πρόσθεσε: “Εάν έχουμε πολύ συμπαγείς και πολύ ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με το δικό μας πλαίσιο από ανθρακονήματα (όπως της i8) και το συνδυάσουμε με ένα δυνατό μοτέρ της σειράς M τότε θα αποκτήσουμε ένα πραγματικό πακέτο επιδόσεων “.

Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για την απόδοσή του, όμως το supercar της BMW θα έχει περίπου 700 ίππους. Αυτό θα το κάνει ταχύτερο από την M8 (έχει 600 ίππους) και ακριβότερο από την i8.

Η κατασκευή ενός τέτοιου μοντέλου με ένα υβριδικό / plug-in κινητήρα επιδόσεων και με ελαφρύ αμάξωμα θα είναι το πρώτο βήμα για το μέλλον του τμήματος “M”. Στόχος τους είναι οι μηδενικές εκπομπές ρύπων σε αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης.

” Τα μοντέλα M θα είναι ηλεκτρικά στο μέλλον. Προς το παρόν εργαζόμαστε έντονα για την μερική ηλεκτροκίνηση τους” σχολίασε ο Klaus Frohlich και πρόσθεσε: ” Έχουμε ακόμη πολύ δουλειά επειδή τα sport αυτοκίνητα δεν χρειάζονται μόνο επιτάχυνση στην ευθεία. Πρέπει να στρίβουν και να οδηγούνται και σε πίστες, έτσι το βάρος και η αυτονομία είναι ακόμη τα προβλήματά τους.”

BMWRender1