Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για το νέο Jazz

Ελλάδα 10:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη για το νέο Jazz

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για το νέο Jazz

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Τρεις εβδομάδες μετά τη διαρροή φωτογραφιών της τρίτης γενιάς του Jazz (ή Fit στην Ιαπωνία) ήρθαν και οι επίσημες ανακοινώσεις από τη Honda. Οι Ιάπωνες έδωσαν στη δημοσιότητα μία σειρά από φωτογραφίες και ορισμένα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δημοφιλούς σουπερμίνι. Αναφέρουν ότι πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο, όμως οι αλλαγές στην έκδοση παραγωγής θα είναι ελάχιστες.

Advertisement
Advertisement

Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο Civic – για το οποίο δεν κατασκευάζουν πλέον υβριδική έκδοση – το Jazz θα κυκλοφορήσει και με υβριδικό σύστημα, μέγιστης ισχύος 135 PS και ροπής 17,3 kgm. Αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1.5, ηλεκτρικό μοτέρ και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το σύστημα SPORT HYBRID i-DCD επιτυγχάνει μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου από το προηγούμενης γενιάς ΙΜΑ και σύμφωνα με τη Honda εξασφαλίζει για το νέο Jazz μεικτή κατανάλωση 2,7 lt/100 km (με τα ιαπωνικά πρότυπα).

Το αυτοκίνητο πόλης της Honda θα κυκλοφορήσει επίσης με δύο βενζινοκινητήρες, έναν χωρητικότητας 1.300 cc με 100 PS (σε συνδυασμό με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT) και έναν μεγαλύτερο 1,5 lt. με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Για την ευρωπαϊκή αγορά θα υπάρξει βέβαια και diesel έκδοση. Θα εξοπλίζεται πιθανόν με το νέο 1.6 i-DTEC,  για κατανάλωση κοντά στα 3,5 lt/100 km και εκπομπές ρύπων κάτω από τα 100 g/km.[nggallery id=2843]

Από τις επίσημες φωτογραφίες γίνεται αντιληπτό ότι στη Honda δεν επενέβησαν σε σημαντικό βαθμό στην εμφάνιση του Jazz, το οποίο διατηρεί το σχήμα της απερχόμενης γενιάς. Το «ρύγχος» του Jazz γίνεται πιο επιθετικό, με το παρμπρίζ να είναι πιο κεκλιμένο και τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα να… κατεβαίνουν στο ύψος της μάσκας. Την εικόνα συμπληρώνουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα.

Advertisement
Advertisement

Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου συναντάμε μία μακρόστενη μπάρα χρωμίου η οποία εκτείνεται μέχρι τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα. Ανανεωμένο είναι το εσωτερικό, με αλλαγές στην κεντρική κονσόλα και τον πίνακα οργάνων. Η καταπληκτική δουλειά που έχουν κάνει στη Honda με την εκμετάλλευση των χώρων του Jazz συνεχίζεται. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ πλησιάζει τα 400 lt, νικώντας κατά κράτος ακόμη και μικρομεσαία μοντέλα των ανταγωνιστών.

Το νέο υβριδικό Jazz θα λανσαριστεί στην Ιαπωνία τον προσεχή Σεπτέμβριο, ενώ από τις αρχές του 2014 αναμένεται να εισαχθεί και στην Ευρώπη.