Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

FORMULA 1

F1 GP Καναδά: Και πάλι Verstappen στο FP2-Ποινή 10 θέσεων για Leclerc

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Ο Max Verstappen με χρόνο 1:14.127 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στο FP2. Ο Leclerc ήταν κοντά του σε ρυθμό με τα soft αλλά η RB18 φαντάζει πανίσχυρη με τα medium μέχρι στιγμής. Σημαντική η άνοδος της Aston Martin, ενώ άσχημα ήταν τα νέα για τον Charles Leclerc.

Η βροχή δεν ήρθε τελικά στο FP2 και έτσι όλοι οι οδηγοί μπόρεσαν να προσθέσουν περισσότερα χιλιόμετρα δοκιμών εν όψει του GP. Ή σχεδόν όλοι, γιατί ο Valtteri Bottas αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα με την Alfa Romeo του σε ελεύθερες δοκιμές.

Ο Φιλανδός θα έμενε στα pits για το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας χωρίς να σημειώσει χρόνο. Στα pits θα έμενε, όμως, για αρκετή ώρα και ο Lewis Hamilton. Η Mercedes αποφάσισε να περάσει στην W13 του Lewis το “συμβατικό” πάτωμα που χρησιμοποίησε ο Russell στο FP1. Αυτό, όμως, δεν έδειξε να βοηθάει τους χρόνους του με τον Ηamilton και πάλι πίσω από τον teammate του.

Στην κορυφή, ο Verstappen συνέχισε να γράφει εξαιρετικούς χρόνους με την medium γόμα, οι οποίοι ήταν ταχύτεροι από εκείνους που σημείωναν οι Ferrari με τα soft. Όμως, αξίζει να σημειωθεί ότι είναι εξαιρετικά πιθανό η Scuderia, έπειτα από τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισε τελευταία, να χρησιμοποιεί ακόμη πιο συντηρητικά modes στις PU της ακόμη και στα FP.

Κατά το δεύτερο μισό της περιόδου οι δύο F1-75 ήρθαν πιο κοντά στην RB18 του Verstappen. Ιδίως ο Leclerc ο οποίος ήταν λιγότερο από ένα δέκατο αργότερος του Ολλανδού. Οι Leclerc-Verstappen ήταν περίπου ισοδύναμοι στους δύο πρώτους τομείς, με τον πρώτο ταχύτερο στις στροφές μέσης ταχύτητας και τον δεύτερο στα σπριντ ανάμεσα. Εκεί που έπαιρνε την κρίσιμη διαφορά του ο Verstappen ήταν στην μεγάλη ευθεία του τρίτου τομέα. Αντιθέτως, ο Perez δεν φαίνεται για την ώρα να μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό του Max.

Συνωστισμός στο μέσο της κατάταξης

Οι δύο Alpine ήταν και πάλι στην κορυφή του midfield, όμως αυτή τη φορά είχαν και παρέα. Ο Sebastian Vettel πιστοποίησε για άλλη μια φορά την άνοδο της Aston Martin καταγράφοντας τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο.

Φαίνεται ότι οι Alonso-Vettel και Russell θα μονομαχούν για την πέμπτη θέση στη διάρκεια του τριημέρου. Οι δύο McLaren είναι και εκείνες άνετα εντός δεκάδας με τους Norris-Ricciardo για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα κοντά σε ρυθμό. Ο Gasly ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, ενώ οι Haas δεν έδειξαν να έχουν τον απαιτούμενο ρυθμό ακόμη.

Οι Verstappen, Leclerc, Sainz, Vettel και Alonso συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα. Ο ρυθμός του Verstappen με τα medium ήταν ο καλύτερος στο grid σήμερα. Ωστόσο, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο οι κατατακτήριες να διεξαχθούν υπό βροχή. Αυτό μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα.

Δεν απέφυγε την ποινή τελικά ο Leclerc.

Και ενώ στη Ferrari φοβόντουσαν ότι λόγω επιπλέον turbo ο Leclerc κινδύνευε με ποινή στην εκκίνηση, ήταν τα ηλεκτρονικά (CE) τελικά που έκαναν τη ζημιά στον Μονεγάσκο. Όπως έγινε γνωστό λίγο μετά το FP2 η Ferrari αποφάσισε να αντικαταστήσει και αυτό το στοιχείο στην PU του Leclerc για το καναδικό Grand Prix.

Καθώς είχαν ήδη χρησιμοποιηθεί και τα 2 τεμάχια που επιτρέπουν οι κανονισμοί στο συγκεκριμένο στοιχείο, η τρίτη μονάδα CE θεωρείται υπέρβαση του ορίου. Στην πρώτη υπέρβαση για κάθε στοιχείο της PU, ο οδηγός τιμωρείται με ποινή 10 θέσεων στο grid του αγώνα στον οποίον εκείνη λαμβάνει χώρα.

Αυτή θα είναι και η τιμωρία για τον Charles Leclerc. Ο οδηγός της Ferrari θα πρέπει να ξεκινήσει 10 θέσεις χαμηλότερα από εκείνην στην οποίαν θα καταταγεί στα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Για κάθε επιπλέον τεμάχιο από το συγκεκριμένο στοιχείο η ποινή θα είναι 5 θέσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Καναδά: Προεπισκόπηση
FIA: Έκδοση οδηγίας για το porpoising
F1 GP Καναδά: Πρώτος ο Verstappen στο FP1 -Αποφεύγει για την ώρα την ποινή ο Leclerc

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto