Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

FORMULA 1

Leclerc: Πιστεύω ακόμη στην ομάδα

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Η Ferrari είδε για πρώτη φορά από το Βρετανικό GP του 1997 και τα δύο αυτοκίνητά της να εγκαταλείπουν από μηχανικές βλάβες. Εκείνο που οδηγούσε ο Charles Leclerc, μάλιστα, βρισκόταν στην πρωτοπορία πριν η PU παραδώσει το πνεύμα. Ο Μονεγάσκος είναι μεν απογοητευμένος ωστόσο δεν χάνει την πίστη του στην Scuderia.

Στον απόηχο του Grand Prix στο Αζερμπαϊτζάν, ο Charles Leclerc παραδέχτηκε ότι τα άσχημα αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων μπορεί να είναι μεν απογοητευτικά, ωστόσο όχι ακόμη σε βαθμό που να κλονίσουν την πίστη του στην Ferrari. Ο οδηγός της Scuderia εξέφρασε την πεποίθηση πώς το πρωτάθλημα του 2022 είναι ακόμη ανοιχτό. Αρκεί η Ferrari να λύσει το φλέγον ζήτημα της αξιοπιστίας.

Συγκεκριμένα ο Charles δήλωσε: “Είναι η τρίτη κατά σειρά απογοήτευση και δυσκολεύει πολύ την κατάσταση. Ωστόσο είμαι βέβαιος ότι ψυχολογικά θα είμαι το ίδιο δυνατός όπως πριν πέντε αγώνες όταν είχα την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα. Το κίνητρο παραμένει”.

Ο Leclerc έχει 6 poles σε 8 αγώνες φέτος. Όμως, έχει κερδίσει μόλις δύο φορές με την τελευταία του επικράτηση να λαμβάνει χώρα στην Μελβούρνη, πριν από δύο μήνες. Έπειτα από τον αγώνα του Baku ο Leclerc βρίσκεται τρίτος στο πρωτάθλημα πίσω και από τους δύο οδηγούς της Red Bull. Ένας συνδυασμός προβλημάτων αξιοπιστίας αλλά και λαθών της Ferrari έχουν στερήσει από τον οδηγό της μία μεγαλύτερη βαθμολογική συγκομιδή μέχρι στιγμής.

Πρέπει να διορθώσουμε όλα αυτά τα ζητήματα. Και προφανώς η αξιοπιστία είναι κάτι που θα πρέπει να κοιτάξουμε με μεγάλη προσοχή. Ιδιαίτερα έπειτα από τους τρεις τελευταίους αγώνες. Πρέπει ως ομάδα να βελτιωθούμε σημαντικά σε αυτόν τον τομέα” δήλωσε ο Leclerc.

Μπορούμε ακόμη το πρωτάθλημα

Ο οδηγός της Ferrari εξέφρασε παρ’ όλα αυτά την πίστη του στην ομάδα: “Πιστεύω ότι ακόμη μπορούμε να κερδίσουμε αυτό το πρωτάθλημα. Αρκεί να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα. Πιστεύω ότι έχουμε χάσει πολλούς βαθμούς στους τελευταίους αγώνες και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί”.

Μπορεί ο Leclerc να βρίσκεται 36 βαθμούς πίσω από τον Verstappen στο πρωτάθλημα των οδηγών. Αυτό δεν θα ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα εάν λαμβάναμε υπόψη μόνο τον καθαρό ρυθμό των Ferrari και Red Bull.  Η F1-75 έχει αποδειχθεί ένα ταχύτατο μονοθέσιο, ιδίως στα χέρια του Charles. Όμως, η ειδοποιός διαφορά στα τελευταία GP είναι τα προβλήματα αξιοπιστίας που έχουν παρουσιαστεί στην δεύτερη PU της Scuderia.

Η μονάδα ισχύος που παρέδωσε το πνεύμα στο Baku αναμένεται να φτάσει σήμερα στο Maranello. Εκεί θα διαπιστωθεί και η αιτία της βλάβης αλλά και το ποια στοιχεία της PU θα πρέπει να αντικατασταθούν εν όψει Μόντρεαλ. Ο Leclerc βρίσκεται ήδη οριακά σε αρκετά στοιχεία PU για το 2022.

Συγκεκριμένα έχει χρησιμοποιήσει και τα τρία Turbo που δικαιούται φέτος (το ένα από αυτά καταστράφηκε ολοσχερώς στην Βαρκελώνη) ενώ λογικά έπειτα από το πρόβλημα στο Αζερμπαϊτζάν θα πρέπει να περάσει και στον τρίτο και τελευταίο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Υπενθυμίζουμε ότι για κάθε στοιχείο PU πλέον του ορίου προβλέπεται ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του Grand Prix στο οποίο θα γίνει η υπέρβαση για πρώτη φορά.

Από την άλλη, οι άνθρωποι της Ferrari δηλώνουν ότι το πρόβλημα στο υδραυλικό κύκλωμα που έδωσε πρόωρο τέλος στον αγώνα του Sainz μπορεί να αντιμετωπιστεί σχετικά εύκολα για τον Καναδά. Σημειώνουν, όμως, ότι θα χρειαστούν ορισμένες πιο ριζικές αλλαγές ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα συμβεί ξανά κάτι τέτοιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mercedes: Εκβιάζει την FIA για αλλαγές
F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Χρονικό μιας προαναγγελθείσας βλάβης
Verstappen: Οι… αναποδιές συμβαίνουν

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto