Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΔΟΚΙΜΕΣ

Συγκριτικό: BMW M235i xDrive Gran Coupe vs Mercedes-AMG A35 4MATIC Sedan

  • Γιάννης Χαρπίδης, Φωτογραφίες: Χρήστος Καραγιωργάκης

Αφθονη δύναμη, τετρακίνηση, εκρηκτικό ταμπεραμέντο και αμάξωμα με…ουρά. Η αντισυμβατική συνταγή που αγαπήσαμε με τις rallyreplica ιαπωνικές φτερούγες αποτυπώνεται με σύγχρονους όρους, πιο εξευγενισμένη και πολυδιάστατη, αλλά το ίδιο απολαυστική.

Μια BMW με την υπογραφή του M Division που δεν ντριφτάρει και μια Mercedes-AMG με μόλις τέσσερις κυλίνδρους. Πριν από μια δεκαετία ακόμα και η σκέψη μιας τέτοιας κίνησης από τις δύο γερμανικές εταιρείες θα μπορούσε να θεωρηθεί ως σημάδι ενός αυτοκινητιστικού Αρμαγεδδώνα και για τους φανατικούς οπαδούς ως προδοσία στην παράδοση. Βέβαια μέσα από μια πιο ψύχραιμη ματιά είναι μάλλον δύσκολο να στοιχειοθετηθεί ως προδοσία ένα αυτοκίνητο με 300+ PS, τετρακίνηση και ξεκάθαρη σπορ διάθεση που κάνει το 0-100 km/h σε λιγότερο από 5’’.

Αν μη τι άλλο μια τέτοια περιγραφή φωτογραφίζει κάτι αναμφίβολα ικανό και ικανό να εξιτάρει τις αισθήσεις. Και η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που χαϊδεύεις το γκάζι της BMW M235i και νιώθεις το σώμα σου να κολλά στο κάθισμα ή σημαδεύεις την κορυφή της στροφής με μικρομετρικές κινήσεις στο τιμόνι της Mercedes-AMG A35 καταλαβαίνεις ότι βασικός στόχος και των δύο αυτοκινήτων είναι να σε κάνουν να χαμογελάς.

Το κάπως οξύμωρο στη συγκεκριμένη περίπτωση προκύπτει περισσότερο από την αντίθεση ανάμεσα στο είναι και το φαίνεσθαι, καθώς η αίσθηση παραπέμπει σε hot-hatch, αλλά η εικόνα συνδέεται με την εν γένει πιο συντηρητική λογική ενός αμαξώματος τριών όγκων. Δεν πρόκειται, ωστόσο, για κάτι πρωτόγνωρο, αφού θα ήταν αδύνατο να ξεχάσουμε πως αυτός ο ασύμβατος συνδυασμός αναστάτωσε τους petrolheads λίγο μετά τα μέσα της δεκαετίας του ’90 με τα Mitsubishi Evo και Subaru Impreza STI, που έφεραν στο προσκήνιο μια διαφορετική υλοποίηση της σπορ προσέγγισης με αύρα από το WRC.

Βέβαια τότε το κλασικό σεντάν αμάξωμα αποτελούσε μονόδρομο για όσους ήθελαν να απολαύσουν την ιαπωνική μεταφορά της αγωνιστικής τεχνολογίας και αποτελεσματικότητας στον δρόμο. Σήμερα ο συνδυασμός δύναμης, τετρακίνησης και σπορ προσέγγισης αποτελεί κατά κύριο λόγο τη βάση της συνταγής για τα περισσότερα super hothatch, οπότε η επιλογή ενός τέτοιου πακέτου σε ένα κλασικό αμάξωμα τριών όγκων είναι πλέον η εξαίρεση του κανόνα που συνδέεται περισσότερο με την εξυπηρέτηση πρακτικών αναγκών.

Η A-Class Sedan για παράδειγμα προσφέρει μια πιο εύχρηστη εκδοχή της A-Class, με περισσότερους χώρους ( το πορτ παγκάζ είναι μεγαλύτερο κατά 50 lt από αυτό της hatchback) και πιο κλασικό στυλ. Αξίζει να αναγνωρίσουμε ωστόσο πως το σχεδιαστικό τμήμα της Mercedes-Benz έχει καταφέρει να αποδώσει τη σιλουέτα μιας ισορροπημένης και δυναμικής μπερλίνας που μάλλον αδικείται από τον χαρακτηρισμό Sedan και σίγουρα δεν έχει να ζηλέψει κάτι από την κουπέ προσέγγιση που η BMW έχει καθιερώσει ως εναλλακτική έκφραση με πιο δυναμικό ύφος για τα σεντάν μοντέλα της σειράς Gran Coupe.

Στην προκειμένη περίπτωση το πλεονέκτημα της Σειράς 2 Gran Coupe έναντι της A-Class Sedan δεν προκύπτει από τον αισθητικό δυναμισμό αλλά από τη μικρή υπεροχή σε ευρυχωρία. Βέβαια γι’ αυτόν που θα βάλει στο στόχαστρο τις συγκεκριμένες εκδόσεις των δύο μοντέλων η επιλογή δεν θα στηριχθεί τόσο στις χωροταξικές και χρηστικές ισορροπίες όσο στον τρόπο με τον οποίο αποτυπώνεται η σπορ οδηγοκεντρική απόχρωσή τους.

Στα χαρτιά οι προδιαγραφές δείχνουν σχεδόν πανομοιότυπες: δίλιτροι υπερτροφοδούμενοι κινητήρες με απόλυτη ισοπαλία στους 306 PS, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, αναβαθμισμένα φρένα, στήσιμο με σπορ παραμετροποίηση και πρακτικά αντίστοιχο βάρος. Ωστόσο στην πράξη η διαφοροποίηση στη διαχείριση αυτών των προδιαγραφών από τις δύο εταιρείες είναι τόσο ξεκάθαρη όσο και η απόσταση που χωρίζει τη φιλοσοφία των πολεμικών μηχανών του χθες με τις υπερταχείες του σήμερα.

Το Mitsubishi EVO μάγευε με τη χειρουργική του ακρίβεια όπως αντίστοιχα το Impreza STI ενθουσίαζε με την ωμότητα του, όμως δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε πολλούς που θα σχολίαζαν θετικά την ευχρηστία και τη φιλικότητά τους στην καθημερινή συμβίωση. Σήμερα η M235i GC προσφέρει απλόχερα κάθε είδους ευκολία και τεχνολογία που στοχεύει στο να κάνει την παραμονή στο αυτοκίνητο πιο ευχάριστη και απροβλημάτιστη.

Το στιβαρό πάτημα στέλνει τα κατάλληλα μηνύματα ότι προτεραιότητα είναι η ακρίβεια, χωρίς όμως να ταλαιπωρεί, ενώ δεν λείπει η πολυτελής και πληθωρική αίσθηση που η BMW έχει καταφέρει να μεταφέρει με πιστότητα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της στα πιο μικρά. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την AMG A35, η οποία διατηρεί αναλλοίωτο το χρηστικό στοιχείο που βρίσκεις σε κάθε A-Class. Μάλιστα, η διακριτή διαφοροποίηση της παραμετροποίησης σε κινητήρα, τιμόνι, μετάδοση και ανάρτηση που προσφέρουν τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης σημαίνει πως υπάρχει και ουσιαστική μεταβολή της συνολικής εικόνας.

Το πρόγραμμα Comfort, για παράδειγμα, προσφέρει πραγματικά άνετη ρύθμιση και μια προοδευτικότητα που είναι ιδανική για τις καθημερινές μετακινήσεις ή ένα ξεκούραστο ταξίδι. Το θέμα είναι πως όσο κι αν η συγκεκριμένη ρύθμιση τονίζει τη φιλικότητα της AMG A35, στο μυαλό σου δεν παύει να χτυπά ένα καμπανάκι καθώς προκύπτει μια ασυμβατότητα με άλλα ερεθίσματα που λαμβάνεις. Σαν να κοιτάς κάποιον με αθλητική φόρμα που φορά σκαρπίνια.

Η αίσθηση από το άγγιγμα της αλκαντάρα στο τιμόνι με το κόκκινο σιρίτι στην κορυφή, το μπάσο κροτάλισμα της εξάτμισης και το δυνατό δάγκωμα των φρένων είναι μερικά από τα στοιχεία που προειδοποιούν πως αυτή η A-Class διαφέρει. Αντιλαμβάνεσαι πως όλο το αυτοκίνητο αποκτά περισσότερη συνοχή και νόημα στις ρυθμίσεις Sport και Sport+ οι οποίες προσθέτουν ένταση και νεύρο σε κάθε πτυχή της λειτουργίας.

Η Α35 είναι δουλεμένη στις λεπτομέρειες και αυτό αποδεικνύεται, για παράδειγμα, από το γεγονός ότι πρακτικά δεν έχει μεταφερθεί τίποτα από την ανάρτηση των απλών A-Class. Η αναθεώρηση του σχεδιασμού και των κινηματικών δεδομένων των συνδέσμων και των ψαλιδιών και η αύξηση της ακαμψίας με την προσθήκη ενισχύσεων στους εμπρός θόλους και με την ενσωμάτωση του πίσω υποπλαισίου στο αμάξωμα είναι μερικά από τα στοιχεία που διαμορφώνουν μια ιδιαίτερη οδηγική ταυτότητα.

Μπορεί λοιπόν η A35 να μην έχει την εξαιρετική ηχομόνωση ή την απόλυτα συμπαγή αίσθηση της BMW που τονίζει την αίσθηση ποιότητας, όμως αποκαλύπτει ένα οδηγικό ταμπεραμέντο με πραγματικά σπορ απόχρωση.

Η ενεργοποίηση των πιο επιθετικών προγραμμάτων οδήγησης ενισχύει τα ερεθίσματα που σου φτιάχνουν το κέφι. Η εξάτμιση ακούγεται πιο δυνατά και πιο άγρια ενώ και ο τόνος του κινητήρα γίνεται πιο μπάσος και επιθετικός. Η απόκριση στο γκάζι κερδίζει σε αμεσότητα, χωρίς όμως να μεταβάλλει την κάπως τεμπέλικη διάθεση που δείχνει να έχει ο κινητήρας μέχρι το μέσο της διαδρομής του στροφόμετρου. Είναι εύστροφος, όμως αλλάζοντας νωρίς σχέσεις στο ταχύτατο 7άρι DCT το γέμισμά του είναι κάπως άτονο μέχρι τις 3.500-4.000 rpm.

Από εκεί συνεχίζει σαν να ξυπνά, αποφασίζοντας να βάλει στο παιχνίδι το σύνολο των 306 PS και όλη την ώθηση που μπορούν να δώσουν τα 40,8 kgm ροπής. Η κλιμάκωση της απόδοσης συνεχίζεται μέχρι τον κόφτη, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε πως η AMG αποφάσισε να υιοθετήσει μια χαρτογράφηση που θυσιάζει λίγη από τη ζωντάνια χαμηλά για να διατηρήσει την αψάδα ψηλά, όπως αρμόζει σε έναν σπορ χαρακτήρα. Ενα ακόμα στοιχείο που κερδίζει στα προγράμματα Sport και Sport+ είναι το ζύγισμα του τιμονιού όπου έχει εξαιρετική ακρίβεια και προοδευτικότητα, αλλά στο Comfort είναι περισσότερο ελαφρύ και αδιάφορο σε πληροφόρηση απ’ όσο ταιριάζει στο ύφος της A35.

Αυτό που εντυπωσιάζει σε όλες τις συνθήκες, ανεξάρτητα από την ποιότητα του δρόμου, είναι η πρόσφυση που καταφέρνει να εκμαιεύσει, κάνοντας μάλιστα σαφές πως αυτή είναι αποτέλεσμα μιας άρτιας μηχανολογικής ισορροπίας πλαισίου, ανάρτησης και μετάδοσης.

Σε πολλά σύγχρονα τετρακίνητα σπορ μοντέλα μπορείς να βρεις ταχύτητα, όμως είναι πολύ λίγα αυτά που θα σε κερδίσουν με τον τρόπο που το καταφέρνουν. Η AMG A35 δείχνει φτιαγμένη για να οδηγείται γρήγορα. Φρενάρει το ίδιο δυνατά όσο επιταχύνει, έχει απίθανη ακρίβεια και συνοχή, ενώ κάθε αντίδραση, κάθε αλλαγή κατεύθυνσης έχει τόση αμεσότητα και ένταση που θα μπορούσες να ορκιστείς ότι βρίσκεσαι σε ένα ικανότατο κόμπακτ hot-hatch.

Ομως δεν βρίσκεσαι, και αυτό σε αρκετές περιπτώσεις δεν είναι απαραίτητα κακό, καθώς o επιπλέον όγκος στον πίσω άξονα δίνει μια πιο διασκεδαστική διάσταση στη μεταφορά βάρους, κάνοντας πιο εύκολο, σε σχέση με την κλασική Α35, το ελαφρύ γλίστρημα της ουράς που όμως αρκεί για να βάλει τη μούρη πιο μέσα. Κάτι αρκετά χρήσιμο, αν αναλογιστούμε ότι δεν υπάρχει το έξυπνο πίσω διαφορικό της Α45 S -με δυνατότητα κατανομής της ροπής στους πίσω τροχούς-, όταν αποφασίσεις να παίξεις με το ζύγισμα και όχι απλά να βασίζεσαι στο εξαιρετικά ακριβές και σίγουρο μπροστινό.

Από την άλλη πλευρά, στην M235i GC η ομοιογένεια και η προοδευτικότητα των αντιδράσεων, ακόμα και υπό πίεση, σε συνδυασμό με την ισορροπία του πλαισίου είναι τα στοιχεία που πρέπει να εκμεταλλευτείς προκειμένου να αντλήσεις τη μέγιστη ταχύτητα. Η BMW είναι το αυτοκίνητο που θα επέλεγες για κάθε μέρα ώστε να απολαμβάνεις την ιδιαίτερη αίσθηση της σπορ απόχρωσης και των επιδόσεων χωρίς την παραμικρή παραχώρηση σε ευκολία και ανέσεις.

Τα εξαιρετικά μπάκετ καθίσματα, η βαριά αίσθηση του τιμονιού -με τη μάλλον υπερβολικά παχιά στεφάνη-, ο μπάσος ήχος του κινητήρα με την 5κύλινδρη απόχρωση, η κοφτή απόσβεση που όμως δεν γίνεται άκομψη ούτε σε εγκάρσιες ανωμαλίες, αλλά και η γεμάτη επιτάχυνση που προκύπτει ακόμα και χαϊδεύοντας το γκάζι, είναι μερικά από τα στοιχεία που μεταφέρουν μια αδιάψευστη δόση δυναμισμού, χωρίς πάντως να ξεσηκώνουν τις αισθήσεις.

Καταθέτει την ωριμότητα ενός GT ταξιδεύοντας στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε διαδρομές με γρήγορη χάραξη που ευνοεί την έξυπνη οδήγηση με τη φόρα. Το ισχυρότερο πλεονέκτημα της M235i GC είναι αναμφίβολα ο κινητήρας, ο οποίος όχι μόνο ακούγεται σαν να έχει έναν κύλινδρο περισσότερο από αυτόν την AMG, αλλά έχει και μια σαφώς πιο πληθωρική αίσθηση.

Το γέμισμά του έχει περισσότερη ένταση ακόμα και με το στροφόμετρο πολύ χαμηλά, αποτυπώνοντας με αυτό τον τρόπο την υψηλότερη κατά σχεδόν 5 kgm ροπή, αλλά και την πιο πυκνή κλιμάκωση του 8αριού αυτόματου κιβωτίου της Aisin, το οποίο κοντράρει στα ίσια την ταχύτητα και το νεύρο του DCT της Mercedes, προσφέροντας παράλληλα πιο εξευγενισμένη λειτουργία.

Αξιοποιώντας, λοιπόν, τον κινητήρα αλλά και την πλούσια πρόσφυση που προσφέρει ο συνδυασμός τετρακίνησης και γεωμετρίας της ανάρτησης, μπορείς εύκολα να συμπιέσεις τον χρόνο από την έξοδο μιας στροφής μέχρι την επόμενη. Αυτό που δεν συμπαθεί η M235i GC είναι η υπερβολική πίεση μέσα στη στροφή, ειδικά όταν η χάραξή της είναι αρκετά σφιχτή.

Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή, το τιμόνι έχει ακρίβεια, όμως η μούρη δεν δαγκώνει την άσφαλτο με το νεύρο της AMG και αν προσπαθήσεις να δώσεις ταχύτητα μέσα στη στροφή διαπιστώνεις πως απλά χαλάς την ισορροπία με αποτέλεσμα το άνοιγμα της τροχιάς. Εάν προσαρμόσεις την οδήγησή σου σε αυτό και αποφύγεις την φλυαρία στις κινήσεις του τιμονιού αλλά και τη βιασύνη στο γκάζι, διαπιστώνεις πως η M235i GC μπορεί να κινηθεί παντού με μ.ω.τ. που εντυπωσιάζει. Το αν καταφέρνει να είναι ταυτόχρονα διασκεδαστική είναι ένα άλλο ερώτημα.

Δυστυχώς η BMW δεν έχει να ανταγωνιστεί μόνο με τους αντιπάλους αλλά και με τον ίδιο της τον εαυτό, οπότε η M235i GC, όπως και η δίδυμη M135i, είναι μοιραίο να μπαίνουν σε μια διαδικασία σύγκρισης με τις παραδοσιακά πισωκίνητες δημιουργίες της εταιρείας οι οποίες εξακολουθούν να έχουν έντονο το στοιχείο της οδηγικής έντασης. Μπορεί, λοιπόν, στις απλές συμβατικές εκδόσεις τους οι νέες προσθιοκίνητες μικρές BMW να έχουν μια εξαιρετική ευστοχία, όμως φτάνοντας στις κορυφαίες –τετρακίνητες– εκδοχές τους δεν καταφέρνουν να αποδώσουν τον οδηγικό ενθουσιασμό που περιμένεις από μια BMW με το σύμβολο Μ.

Εάν επρόκειτο για μια 235i xDrive Gran Coupé με πακέτο Μ Sport θα μιλούσαμε για μια ολοκληρωμένη, απόλυτα ισορροπημένη γρήγορη BMW, όμως από τη στιγμή που πρόκειται για μια BMW με το πρόθεμα Μ -έστω και υπό το πρίσμα της πιο ήπιας λογικής M Performance– θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη ένταση και ευκρίνεια. Στοιχεία που βρίσκεις σε αφθονία στη Mercedes-AMG A35 Sedan, η οποία ακόμα και αν δεν έχει την ωμότητα ή τη μηχανολογική πολυπλοκότητα και λάμψη της κορυφαίας A45 είναι σαφές ότι δεν αποτελεί συμβιβαστική λύση.

Η μικρή AMG είναι ο νικητής αυτής της αναμέτρησης διότι εκτός από αδιαμφισβήτητη ταχύτητα έχει χαρακτήρα και πάνω απ’ όλα την ικανότητα να μετατρέπει κάθε στιγμή πίσω από το τιμόνι της σε συναίσθημα. Και αυτό είναι κάτι που πλέον δεν βρίσκεις συχνά.

KEYTECH

AMG TRACK PACE: Η A35 έχει τη δυνατότητα εξοπλισμού με το σύστημα τηλεμετρίας της AMG ως μέρος του MBUX. Το σύστημα χρησιμοποιεί το GPS καθώς και αισθητήρες του αυτοκινήτου ώστε να παρατηρεί και να καταγράφει συνεχώς περισσότερες από 80 δυναμικές παραμέτρους του αυτοκινήτου (ταχύτητα, επιταχύνσεις, κινητήρας) όταν αυτό κινείται σε κάποια πίστα. Στην κεντρική οθόνη αναγράφεται το γυρολόγιο καθώς και χρόνοι σε συγκεκριμένα τμήματα, ενώ προσφέρονται και συγκρίσεις με την καλύτερη επίδοση που έχει επιτευχθεί, οι οποίες προβάλλονται με πράσινο ή κόκκινο χρώμα ώστε να είναι εύκολη η παρατήρησή τους από τον οδηγό. Οι καταγραφές του γυρολόγιου όπως και άλλα δεδομένα (π.χ. επιτάχυνση 0-100 km/h) είναι διαθέσιμα στον οδηγό όταν το αυτοκίνητο βγει από την πίστα ώστε να τα μελετήσει και να μπορέσει να βελτιώσει το οδηγικό του στυλ. Το σύστημα έχει προεγκατεστημένες στο λογισμικό του διεθνείς πίστες (όπως το Nürburgring και το Spa Francorchamps), όμως υπάρχει δυνατότητα επιτόπιας καταγραφής της πίστας που βρίσκεται το αυτοκίνητο.

 ARB: Μία από τις πιο πρωτοποριακές τεχνολογίες της M235i είναι το σύστημα ελέγχου ολίσθησης των τροχών ARB, το οποίο αρχικά είχε παρουσιαστεί στην i3 αλλά πλέον είναι διαθέσιμο και για μοντέλα με θερμικούς κινητήρες της BMW. Το πλεονέκτημα του ARB έχει να κάνει με την εγκατάστασή του απευθείας στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα και όχι σε αυτή του DSC όπως στα συμβατικά συστήματα. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται δραστικά η διαδρομή μεταβίβασης του σήματος, με αποτέλεσμα οι πληροφορίες προς τον κινητήρα να μεταδίδονται τρεις φορές πιο γρήγορα και η ρύθμισή του να γίνεται δέκα φορές ταχύτερα. Ετσι η αντιμετώπιση και η διόρθωση της ολίσθησης γίνεται πιο αποτελεσματικά και η παρέμβαση εισπράττεται από τον οδηγό με μια πιο φυσική αίσθηση. Η λειτουργία του ARB υποστηρίζεται από αυτή του στάνταρ συστήματος κατανομής της ροπής BMW Performance Control, καθώς και από το επίσης στάνταρ εμπρός διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης τύπου Torsen.

 

BMW M235i xDrive Gran Coupe
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.998 cc, i4, TURBO, ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ 8 ΣΧΕΣΕΩΝ, ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (E) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π), ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.526/1.800/1.420 mm, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.670 mm, ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 430 lt

MercedesAMG A35 4MATIC Sedan
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.991 cc, i4, TURBO, ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 7 ΣΧΕΣΕΩΝ, ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (E) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π), ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.558/1.797/1.446 mm, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.729 mm, ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 420 lt

ΙΣΧΥΣ + ΡΟΠΗ
BMW 306 PS @ 5.000-6.250 rpm, 45,9 kgm @ 1.750-4.500 rpm
MERCEDES 306 PS @ 5.800, 40,8 kgm @ 3.000-4.000 rpm

ΒΑΡΟΣ
BMW 1.570 kg
MERCEDES 1.495 kg

ΚΙΛΑ / ΙΠΠΟ
BMW 5,1 kg/ps
MERCEDES 4,9 kg/ps

0-100 km/h
BMW 4,9”
MERCEDES 4,8”

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ LT/100 KM
BMW TEST 11,4 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ 7,1
MERCEDES TEST 12,5 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ 7,8

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
BMW 250 km/h
MERCEDES 250 km/h

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
BMW 50 ΛΙΤΡΑ
MERCEDES 51 ΛΙΤΡΑ

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
BMW 438 km
MERCEDES 408 km

CO2
BMW 162 g/km
MERCEDES 176 g/km

ΤΙΜΗ
BMW ΑΠΟ €61.234
MERCEDES ΑΠΟ €58.235


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκρίνουμε: Audi A3 1.5 TFSI vs BMW 118i vs Mercedes-Benz A200
Τι καινούριο φέρνει η ηλεκτρική Mercedes EQS;
Επίσημο: Ανανέωση για τις BMW X3 & X4

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto