Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

FORMULA 1

F1: Ποιοι οδηγοί ερίζουν ακόμη για μία θέση το 2023;

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Ως είθισται με την ολοκλήρωση της ευρωπαϊκής σεζόν στην F1 πλησιάζουμε και στο τέλος της silly season. Ας δούμε, λοιπόν, ποιοι οδηγοί θα διεκδικήσουν τις εναπομείνασες θέσεις στο grid του 2023.

Ασφαλώς, η πιο σημαντική εξέλιξη των τελευταίων ημερών αφορά στην ματαίωση της προσπάθειας της AlphaTauri για την απόκτηση του Colton Herta. Η FIA δεν έκανε πίσω στις απαιτήσεις της για την έκδοση της superlicence του Herta και έτσι η Red Bull αποφάσισε να μην συνεχίσει σε αυτόν τον δρόμο.

Φυσικά, εδώ θα πρέπει να σχολιάσουμε την πλήρη έλλειψη λογικής στον τρόπο έκδοσης της superlicence για την F1. Πώς γίνεται ένας οδηγός, ο οποίος αγωνίζεται για 4 χρόνια στην κορυφαία κατηγορία μονοθέσιων των ΗΠΑ, έχοντας κερδίσει και 7 αγώνες, να μην θεωρείται ικανός για μία θέση στην F1;

Η απομάκρυνση της προοπτικής Herta για την AlphaTauri δημιουργεί επιπλοκές στην μετακίνηση του Gasly στην Alpine. Οι Horner και Marko είχαν δηλώσει ότι θα επέτρεπαν την μετακίνηση του Gasly σε περίπτωση που έβρισκαν κάποιον ταλαντούχο οδηγό με προοπτικές για αντικαταστάτη του.

O Liam Lawson είναι ο οδηγός στην ακαδημία της Red Bull που θα μπορούσε να προαχθεί στην μεγάλη κατηγορία. Σε μια τέτοια περίπτωση ο Tsunoda θα γινόταν ο de facto leader της AlphaTauri. Κάτι που δεν φαίνεται να ενθουσιάζει ιδιαίτερα τους ανθρώπους της.

Ο De Vries ρυθμιστής των εξελίξεων

Όμως, δεν θα έπρεπε να ξεγράψουμε ακόμη την μετακίνηση Gasly στην Alpine. Και ο λόγος ακούει στο όνομα Nyck de Vries. Ο Ολλανδός έκανε πολλά κεφάλια να γυρίσουν έπειτα από το εντυπωσιακό του ντεμπούτο στην Monza. Ένα από αυτά φαίνεται ότι ήταν και του Helmut Marko.

Σύμφωνα με τον ίδιο τον Nyck, μάλιστα, εκείνος και ο Αυστριακός συναντήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στο γραφείο του δεύτερου, στο Graz. Το συμβόλαιο του De Vries με την Mercedes λήγει στο τέλος της χρονιάς και ο Ολλανδός -σύμφωνα και με τον Toto Wolff- είναι ελεύθερος να πάει όπου επιθυμεί για το 2023. Είναι εξαιρετικά πιθανό η Red Bull να εξετάζει το ενδεχόμενο της ένταξής του δυναμικό της.

Το όνομα του De Vries έχει ακουστεί επίσης και για τις Alpine και Williams. Οι εντυπωσιακές επιδόσεις του Nyck στην Monza τον έχουν αναδείξει ξαφνικά σε ρυθμιστή των εξελίξεων για τις θέσεις του 2023. Εάν αποφασίσει να πάει στην AlphaTauri, τότε ο Gasly πηγαίνει στην Alpine. Εάν ο De Vries επιλέξει την γαλλική ομάδα, τότε ο Gasly παραμένει στην AlphaTauri.

Williams και Haas

Υπάρχει, φυσικά, και η προοπτική της Williams για τον Ολλανδό. Ωστόσο, αυτή θα είναι μάλλον η τελευταία του επιλογή. Για την ομάδα από το Grove ακούγεται έντονα το όνομα του Αμερικανού, Logan Sargeant ο οποίος ανήκει και στην ακαδημία οδηγών της. Αουτσάιντερ θεωρείται ο Mick Schumacher. Το βέβαιο είναι ότι η Williams δεν επιθυμεί να συνεχίσει την συνεργασία της με τον Nicholas Latifi, παρά τα 30 εκατομμύρια δολάρια που φέρνει σε χορηγία ο Καναδός.

Τέλος, υπάρχει και η δεύτερη θέση της Haas. Εκεί τα πράγματα είναι πιο συγκεχυμένα. Σίγουρα ο Mick Schumacher θα προσπαθήσει να κερδίσει άλλον έναν χρόνο με την ομάδα. Όμως, φαίνεται ότι ο Guenther Steiner ψάχνει και εναλλακτικές επιλογές. Η περίπτωση Ricciardo θα πρέπει να αποκλειστεί λογικά, καθώς ο Αυστραλός έχει δηλώσει ότι δεν θα συνεχίσει στην F1 το 2023 χωρίς ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Hulkenberg-aston-martin-announcement-a1000x600

Κατά συνέπεια η Haas, σε περίπτωση που δεν κρατήσει τον Mick, θα στραφεί μάλλον προς κάποιον οδηγό ο οποίος θα φέρει και λεφτά στην ομάδα. Σε διαφορετική περίπτωση, ο Nico Hulkenberg θα ήταν μία καλή επιλογή για την αμερικανική ομάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
De Vries: Ένα φανταστικό ντεμπούτο (+video)
Porsche: Υπάρχουν εναλλακτικές για είσοδο στην F1 το 2026;
F1: Το προσωρινό καλεντάρι του 2023

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto