Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε 5 από τα καλύτερα supercar

Ελλάδα 17:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε 5 από τα καλύτερα supercar

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε 5 από τα καλύτερα supercar

ΔΟΚΙΜΕΣ

Εγκατέλειψα την προσπάθεια για ύπνο εδώ και ώρα. Ο οργανισμός μου είναι ακόμα τίγκα στην αδρεναλίνη, άσε που βουίζουν και τ’ αυτιά μου. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολύ θορυβώδη. Καλύτερα να αναλογιστώ τη μέρα που πέρασε, να αφήσω τις αναμνήσεις να καταλαγιάσουν και να ταξινομήσω τα γεγονότα στο μυαλό μου.

Advertisement
Advertisement

Όλα ξεκίνησαν πριν αρκετές ώρες, ίσως και πριν από μια ολόκληρη ζωή. Πέντε από τα οδηγικά καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου συναντήθηκαν incognito σε έναν ήσυχο παράδρομο υπό τον φόβο των ενθουσιωδών φίλων του Instagram. Θα πρέπει πάντως να παραδεχτώ ότι δεν είναι εύκολο να διαφύγεις της προσοχής με μια Lamborghini με χρυσές ζάντες, μια σκούρα γαλάζια Ferrari, μια καταπράσινη Porsche Cayman και μια 911 Turbo με θόλους μεγαλύτερους από τον στηθόδεσμο της Dolly Parton. Αλλά και τη νέα McLaren 765LT, ένα αυτοκίνητο αισθητικά τόσο ξεχωριστό, ακόμα και βαμμένη σε αυτό το υποτονικό γκρι χρώμα.

Eίναι η πρώτη μας συνάντηση με το τελευταίο δημιούργημα της McLaren σε δημόσιο δρόμο. Ένα αυτοκίνητο το οποίο από τους εμπρός τροχούς μέχρι την, μακρύτερη και πιο ψηλή, πίσω αεροτομή εκπέμπει επιθετικότητα. Είναι η άγρια έκδοση της 720S, με αξιοθαύμαστη πρώτη ύλη, διαφοροποιημένη σε εκατοντάδες σημεία: νέα εσωτερικά εξαρτήματα, σύστημα ψεκασμού, λίπανσης και πολλαπλή εξαγωγή αυξάνουν την ισχύ του twin-turbo V8 από 720 σε 765 PS, απ’ όπου προκύπτει και η ονομασία της. Σκληρή… δίαιτα και εξωτικά υλικά μείωσαν το βάρος κατά 80 kg. Και η νέα αεροδυναμική αυξάνει την αρνητική άντωση, αλλά εξασφαλίζει και τη χρηστικότητά της. Η LT μπορεί να φαίνεται ατίθαση, αλλά η McLaren υποστηρίζει ότι στόχος ήταν οι ελεγχόμενες και σταθερές αντιδράσεις. Ισα να σε τρομάξει δηλαδή, χωρίς να σε διαλύσει…

Advertisement
Advertisement

Ανοίγοντας την πόρτα προς τον ουρανό ένα μεγάλο τμήμα της οροφής ανασηκώνεται μαζί της (στο στυλ του GT-40), διευκολύνοντας την πρόσβαση στα, επενδυμένα με alcantara, μπάκετ από carbon. Και όντως το εσωτερικό μοιάζει με αγωνιστικού αυτοκινήτου, αλλά με προσεγμένο φινίρισμα. Μόλις ξεκινήσει ο V8 θα νιώσεις αμέσως τις δονήσεις στο κάθισμα, πολύ περισσότερο απ’ ό,τι στην 720S, εξαιτίας των σκληρότερων βάσεων κινητήρα. Μετά την εκκίνηση η αίσθηση παραμένει αγωνιστική. Το τιμόνι τραβάει και απαιτεί γερό κράτημα, τα φρένα γερό πάτημα (οι μονομπλόκ εμπρός δαγκάνες από τη Senna έχουν μικρότερη διαδρομή και περισσότερη αίσθηση σε σχέση με την 720S) και οι αναρτήσεις είναι σκληρές – πολύ σκληρές.

Η 765LT χρησιμοποιεί τη διάταξη υδραυλικών αντιστρεπτικών/ενεργών αμορτισέρ της άνετης 720S, αλλά με διαφορετικές ρυθμίσεις, που κάθε άλλο παρά χαλαρωτικές είναι. Αισθάνεσαι ακόμα και τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος, όταν προσθέσεις δε την αγριότητα του κινητήρα το πράγμα γίνεται σχεδόν τρομακτικό και πολύ γρήγορο – σαν ο δρόμος να γίνεται ξαφνικά από ασπρόμαυρος έγχρωμος. Οι κοντύτερες σχέσεις συνεπάγονται και κατά 15% καλύτερη επιτάχυνση σε σχέση με την 720S με τρίτη στο κιβώτιο και τέρμα γκάζι. Oπως και η Ferrari στην περίπτωση του twin-turbo V8 της F8, έτσι και η McLaren έχει «πειράξει» την απόδοση ροπής της 765LT.

Advertisement

Η μέγιστη τιμή της αποδίδεται μετά τις 5.500 rpm, προσφέροντας μεγαλύτερη αίσθηση προοδευτικότητας συγκρινόμενη με άλλα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας φιμώνεται. Αργότερα, όταν ο ήλιος πέφτει και η άσφαλτος κρυώνει, η LT θα σπινιάρει τους τροχούς με τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο και το traction control στη θέση on! Kαι μόνο να την ακολουθείς είναι μια εμπειρία. Γοητεύεσαι από τα τμήματα της ανάρτησης και του κινητήρα -τα οποία είναι ορατά μέσα από το κομμένο με λέιζερ πλέγμα της πίσω όψης- και τους τροχούς που θα σηκωθούν στον αέρα σε ταχύτερους ρυθμούς στο ανώμαλο οδόστρωμα – τόσο απόλυτη είναι η ανάρτηση στην πιο σκληρή ρύθμιση Track.

Ωστόσο δεν θα χάσει ποτέ τις γραμμές της και το πανάκριβο εμπρός σπόιλερ δεν θα ακουμπήσει την άσφαλτο. Οπως και σε άλλες McLaren, οι αντιδράσεις της LT είναι τόσο συνεπείς ώστε να την εμπιστευτείς άμεσα, παρότι έχεις σίγουρα το δικαίωμα να τρομάξεις. Πρέπει να την οδηγήσεις επιθετικά για να αποδώσει και θα ανακαλύψεις ότι πρέπει να βάλεις τα δυνατά σου, καθώς οι επιδόσεις και τα όριά της είναι πολύ υψηλά. Γενετικά μοιάζει με ένα κράμα της 720S και της Senna – και σίγουρα είναι πιο hardcore σε σχέση με τις παλιότερες 675LT και 600LT. Η 720S είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη δυνατή βάση εξέλιξης και σε κάποια κομμάτια της διαδρομής μας θα τα πήγαινε εξίσου καλά, αν όχι καλύτερα.

Advertisement

Πάντως, ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις τις δυνατότητες ενός supercar είναι να το συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό. Και το κουαρτέτο των αντιπάλων είναι το ιδανικό για να ζορίσει την 765LT. Η Lamborghini Huracán Evo RWD με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα της αποτελεί το αντίπαλον δέος. Είναι το λιγότερο αποστειρωμένο supercar και το περισσότερο ρομαντικό. Το ίδιο ισχύει και για τη Ferrari F8 Tributo. Είναι η πρώτη μας ευκαιρία να συγκρίνουμε την berilnetta της Ferrari και παρόλο που η 488 Pista θα ήταν ο ιδανικότερος αντίπαλος για την McLaren, δεν είναι πλέον διαθέσιμη καθώς έχει ξεπουλήσει.

Η Τributo, ωστόσο, έχει κληρονομήσει αρκετά από τα χαρακτηριστικά της, συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα. Oπως και αυτός της McLaren, είναι υπερτροφοδοτούμενος V8 με ελαφριά εξωτικά εξαρτήματα και μια αποστροφή προς το turbo-lag. Υστέρηση δεν έχει ούτε ο ατμοσφαιρικός 6κύλινδρος μπόξερ 4 lt της Porsche Cayman GTS. Μπορεί να μοιάζει με το παραπαίδι της γερμανικής εταιρείας, αλλά δεν παύει να είναι ένα από τα αγαπημένα μας σπορ αυτοκίνητα, που νίκησε στη συγκριτική δοκιμή απέναντι στις Alpine A110, BMW M2 CS και Lotus Evora.

Advertisement

Ας ξεκινήσουμε όμως από την άλλη Porsche, τη νέα 911 Turbo. Το υψηλής τεχνολογίας τετρακίνητο, τετραθέσιο αντίδοτο στα αυτοκίνητα με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, με επιδόσεις ικανές να τα βάλουν με οποιονδήποτε αντίπαλο. Για τα 0-100 km/h χρειάζεσαι μόλις 2,7’’, είναι δηλαδή ταχύτερη από την LT (αν και η McLaren προηγείται στα 0-200 km/h με την απίστευτη διαφορά των 1,7’’). Υπάρχει ένα παιχνίδι που μπορείς να παίξεις με την 911 Turbo: πατάς το πεντάλ γκαζιού στο 50% της διαδρομής του και πιάνεις τον εαυτό σου απροετοίμαστο από την κτηνώδη επιτάχυνση. Κάνεις μια μικρή παύση και το σανιδώνεις. Κολλάς ξανά στο κάθισμα και εκτοξεύεσαι ακόμα ταχύτερα.

Είναι ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, με τεράστιες δυνατότητες και το χάρισμα να κυριαρχεί σε οποιονδήποτε δρόμο, ανεξαρτήτως συνθηκών. Παράλληλα, όμως, δείχνει και κάπως αποστειρωμένο. Κάποιες από τις δυνατότητές της βασίζονται στις ενεργές αντιστρεπτικές και την τετραδιεύθυνση, που απαιτεί εξοικείωση. Το ανάλογο σύστημα σε προηγούμενες 911 ήταν τόσο διακριτικό που σχεδόν ξέχναγες ότι υπάρχει. Τώρα, όμως, αιφνιδιάζεσαι αρχικά από τον τρόπο που βάζει τη μούρη μέσα και τις απότομες αλλαγές πορείας. Με λίγη εξάσκηση βρίσκεις τη χρυσή τομή και γενικά η 911 σε κερδίζει με αυτό τον συγκερασμό χρηστικότητας στις καθημερινές μετακινήσεις και τους ρυθμούς υπεραυτοκινήτου που προσφέρει.

Η Lamborghini είναι το άκρως αντίθετο. Δεν προσαρμόζεται στη ζωή σου, αλλά κυριαρχεί σε αυτήν. Κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο θέλει να πλησιάσει για μια κοντινότερη ματιά. Κάθε περαστικός θέλει να σταματήσει και να σου πιάσει την κουβέντα. Στην έκδοση Evo υπάρχει και το δυναμικό υπόβαθρο για να στηρίξει το στυλ. Η δικίνητη βερσιόν είναι κατά 30 PS ασθενέστερη σε σχέση με την τετρακίνητη Huracán Evo και δεν διαθέτει την τετραδιεύθυνση, την ηλεκτρονική ρύθμιση κατανομής ροπής ή την ανάρτηση της μεγάλης αδελφής. Έτσι, η πισωκίνητη Huracán είναι οδηγικά διαφορετική.

Το τιμόνι είναι ελαφρύτερο και πιο αργό και, περιέργως, ο πίσω άξονας είναι λιγότερο «χαρωπός», αφού η πίσω κίνηση είναι ρυθμισμένη ώστε να επιτρέπει το παιχνίδι με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενεργοποιημένο. Σε περίπτωση απενεργοποίησης, όμως, η RWD μπορεί να διαγράψει όποια τροχιά θελήσεις, διατηρώντας πάντα έναν ισορροπημένο και ασφαλή χαρακτήρα. Δεν διαθέτει το σοφιστικέ πρεστίζ του ακριβότερου, τετρακίνητου μοντέλου, είναι όμως πιο καθαρόαιμη και λιτή σε αίσθηση. Μόνο η ενεργή ανάρτηση δεν δείχνει να είναι σωστά ρυθμισμένη. Ανετη, αλλά σαν να χοροπηδάς σε τραμπολίνο στη θέση Strada και σκληρή σαν τσιμέντο στην Corsa.

Και εκεί που στην Porsche όλα δείχνουν εύκολα, στη Huracán παλεύεις με την οθόνη αφής, τις τεράστιες τυφλές γωνίες και τον περιορισμένο χώρο της θέσης οδήγησης. Μόλις την ακούσεις, όμως, της συγχωρείς τα πάντα. Κανένας κινητήρας της δοκιμής δεν έχει πιο υποβλητικό ήχο από τον V10 5,2 lt της Huracán με τέρμα γκάζι, ούτε αυτή την απόκριση με την ακρίβεια μικρόμετρου. Θα θέλαμε να μεταμοσχεύσουμε τον κινητήρα της στο δάπεδο της McLaren. Παρά τις νέες εξατμίσεις τιτανίου, που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσθέσει περισσότερη ηχητική ποιότητα στο άνω άκρο των στροφών λειτουργίας, ο V8 της 765LT έχει μια «βιομηχανική» χροιά.

Και ο κινητήρας της Ferrari F8 ακούγεται κάπως «επίπεδος», περισσότερο εξευγενισμένος σε σχέση με αυτόν της Pista. Με τον δικό του τρόπο, όμως, είναι εξίσου ξεχωριστός όσο ο V10 της Lamborghini. Κανείς δεν έχει καταφέρει να απαλλαγεί από την υστέρηση του turbo όπως η Ferrari, αλλά μετά τη Lambo η F8 δείχνει ότι είναι υπερτροφοδοτούμενη. Είναι τραχύς ο κινητήρας της σε χαμηλές στροφές και η ροπή του αποδίδεται πολύ νωρίτερα, σπινιάροντας με ευκολία τα κρύα πίσω ελαστικά. Στις μεσαίες στροφές ο ρυθμός είναι ξέφρενος, αλλά απόλυτα ελεγχόμενος, και χάρη στο προερχόμενο από την Pista έξυπνο σύστημα ελέγχου ευστάθειας σε αυτό το supercar των 720 PS μπορείς να πλαγιολισθήσεις σαν κλώνος των Walter Röhrl και Ken Block.

Το τιμόνι της F8 είναι ελαφρύ και άμεσο σαν σφηνάκι καφεΐνης μπροστά στο πιο μετρημένο set-up της McLaren. Και παρά τους δεσμούς της 911 Turbo με την κατηγορία GT, η Ferrari είναι μακράν το αυτοκίνητο με την πιο άνετη ανάρτηση. Στο Μαρανέλο μάλλον απέκτησαν πρόσβαση σε εξωγήινη τεχνολογία από την ιταλική Area 51, διότι ο τρόπος που συμπεριφέρονται τα αμορτισέρ της F8 στην επιφάνεια του πλανήτη είναι σίγουρα απόκοσμος. Λακκούβες; Ποιες λακκούβες; Οποιαδήποτε ανωμαλία του οδοστρώματος είναι ανήμπορη να ταράξει το αυτοκίνητο, παρόλο που αισθάνεσαι απόλυτα σε επαφή με την άσφαλτο.

To ίδιο συμβαίνει και στην Cayman GTS. Εδώ δεν αλλάζεις ταχύτητες με τα ακροδάχτυλα αλλά με το χέρι και τον καρπό – είναι το μοναδικό αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, και μάλιστα είναι καλό. Τα paddles στο τιμόνι συγκαταλέγονται στον προαιρετικό εξοπλισμό, δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς. Οπως πάντα, σε κερδίζει ο ισορροπημένος χαρακτήρας της Cayman. Τα χειριστήρια βρίσκονται εκεί που πρέπει, η κατανομή βάρους είναι ιδανική, η ανάρτηση σωστά ζυγισμένη. Από τα πρώτα χιλιόμετρα η GTS έχει γίνει ένα με τον οδηγό, σαν κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του.

Στην πρώτη δοκιμή της δεν είχαμε ενθουσιαστεί με τον ήχο, αλλά τώρα, σε σύγκριση με τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, ακούγεται φανταστικά. Μόνο η Huracán την ξεπερνά σε αυτό τον τομέα. Κρίμα μόνο που οι σχέσεις της είναι πολύ μακριές. Κι ενώ στα περισσότερα αυτοκίνητα κινείσαι σβέλτα με μία ταχύτητα πάνω, στην Cayman ανακαλύπτεις ότι πρέπει να είσαι μία κάτω, κάτι που εν τέλει αμαυρώνει κάπως τη διάδραση. Κατά τα άλλα, η Cayman αριστεύει.

Επειδή είναι πιο στενή από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι ευκολότερο να την τοποθετήσεις στον δρόμο. Και επειδή τα όριά της είναι χαμηλότερα νιώθεις πιο άνετα οδηγώντας την. Είναι τόσο προοδευτική και λογική στο όριο που νιώθεις ότι την οδηγάς χρόνια. Αυτό αποτελεί ταυτόχρονα κομπλιμέντο και, παραδόξως, κριτική. Μετά την πρώτη γρήγορη βόλτα δεν υπάρχει κάτι να ανακαλύψεις, περισσότερα επίπεδα να ανέβεις.

Για να πετύχεις το ανάλογο με την McLaren χρειάζεσαι μια πίστα. Με τα ελαστικά να κολλάνε στην άσφαλτο, την πίσω αεροτομή να μετατρέπεται σε αερόφρενο, τους ώμους να πιέζονται στο μπάκετ και τους μυς του λαιμού να αντιστέκονται σε αόρατες δυνάμεις πλευρικής επιτάχυνσης. Σε αντίθεση με την Cayman, η McLaren κόντυνε την τελική σχέση διαφορικού και έκανε πιο πυκνή την κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Οπότε αναγκαστικά αλλάζεις πολύ συχνά σχέσεις για αυτοκίνητο 765 PS.

Σε χειροκίνητη λειτουργία μια υψίσυχνη ηχητική ένδειξη σε προειδοποιεί για την κατάλληλη στιγμή αλλαγής. Σε ένα ανώμαλο αλλά ανοιχτό κομμάτι της διαδρομής κατάφερα να τερματίσω τρίτη, τέταρτη και να κουμπώσω και την πέμπτη, με το τιμόνι να τρέμει στα χέρια μου και την ανάρτηση να χοροπηδάει στις λακκούβες, χωρίς όμως να ξεμένει ποτέ από διαδρομή απόσβεσης. Η ένταση που έζησα είναι κάτι που δεν πρόκειται να ξεχάσω. Οπως και τον δρόμο της επιστροφής στη Ferrari με τη δύση του ηλίου, τις εξατμίσεις της Huracán να πυρώνουν σε αποχρώσεις πορτοκαλί χρώματος. Απόλυτα φυσιολογικό που κανείς μας δεν κοιμήθηκε μόλις φτάσαμε στο σπίτι. Παρ’ όλα αυτά οφείλουμε να κατατάξουμε τα πέντε supercars, να πάρουμε μια απόφαση δύσκολη, σαν να είμαστε μέλη του αυτοκινητικού Αρείου Πάγου.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Δεν υπήρχαν απογοητεύσεις, ούτε καν στην περίπτωση της 911 Turbo S, την οποία κατατάξαμε πέμπτη. Η Porsche είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Διαθέτει ποιότητα κύλισης, τεχνολογία και ταχύτητα, την ασφάλεια της τετρακίνησης, ισορροπία και επιδόσεις που θα συγκλονίσουν. Η καθημερινή χρηστικότητα είναι ανάλογη της οδηγικής ευχαρίστησης, η 911 είναι το πιο all-round μοντέλο εδώ. Η Huracán Evo RWD έρχεται τέταρτη. Μπορεί να μην είναι τέλεια, αλλά είναι ένα εκπληκτικά εκμεταλλεύσιμο αναλογικό supercar που ξεχωρίζει με τον χαρακτήρα του και τον εντυπωσιακό κινητήρα V10. Η RWD δεν είναι μόνο η φθηνότερη Lambo, είναι και η καλύτερη.

Η McLaren 765LT βρίσκεται στην τρίτη θέση, εν μέρει επειδή η 720S στην οποία βασίζεται είναι ήδη πολύ καλή. Το αυτό ισχύει και για τα προηγούμενα Longtail, που προσέφεραν όχι μόνο καλύτερους χρόνους γύρου πίστας, αλλά και πιο απτή οδήγηση σε δημόσιο δρόμο. Η τελευταία LT είναι σκληρότερη, πιο θορυβώδης, ελαφρύτερη και σημαντικά ταχύτερη, αλλά δεν βελτιώνει ουσιαστικά την εμπειρία οδήγησης. Στην πίστα σίγουρα υπερτερεί, αλλά θα πρέπει να είσαι ταγμένος πιστάκιας για να την προτιμήσεις σε σχέση με την 720S.

Η 718 Cayman GTS δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο διαφορετική. Είναι εξαιρετικά ισορροπημένη για τον δρόμο, με συμπαγείς διαστάσεις, με υπέροχα άνετη ανάρτηση και την πιο ισορροπημένη συμπεριφορά για αυτοκίνητο με κινητήρα στο κέντρο. Και όλα αυτά, συνδυασμένα με ένα ακριβές σύστημα διεύθυνσης, ένα άμεσο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και -το σημαντικότερο- με τον ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο μπόξερ. Χαρακτηριστικά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις παντού. Πέρα από το value for money είναι εκπληκτική στην οδήγηση. Αλλά αν προσθέσεις στην τιμή την πρακτικότητα και τη χρηστικότητα, έχεις ένα ασυναγώνιστο πακέτο.

Ωστόσο η Porsche δεν μπορεί να σταθεί στον δρόμο της Ferrari. Η F8 έχει τη δυνατότητα να κάνει ό,τι η Cayman σε υπερθετικό βαθμό: να πάει με τα τέσσερα, να διαγράψει καμπύλες κάθε διαμέτρου στις στροφές, να αντιδράσει άμεσα σε κάθε εντολή τιμονιού και πεντάλ. Και απογειώνεται σε άλλο επίπεδο χάρη στην κτηνώδη δύναμη του twin-turboV8 και το υπέροχο σασί της. Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί το γεγονός πως ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο μπορεί να είναι απολαυστικό σε δημόσιους δρόμους. Το 2020 είναι η χρονιά του Μαρανέλο!

PORSCHE 911 TURBO S
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.745 cc, Β6, TWIN-TURBO, 650 PS @ 6.700 rpm, 81,5 kgm @ 2.500-4.000 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 8 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MCPHERSON (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 2,7’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 330 km/h
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.535/1.900/1.303 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.450 mm
ΒΑΡΟΣ: 1.640 kg

LAMBORGHINI HURACÁN EVO RWD
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 5.204 cc, V10, 610 PS @ 8.000 rpm, 57,1 kgm @ 6.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 7 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (Ε-Π)
0-100 KM/H: 3,3’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 325km/h
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.520/1.933/1.165 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.620 mm
ΒΑΡΟΣ: 1.389 kg (στεγνό)

FERRARI F8 TRIBUTO
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.902 cc, V8, BI-TURBO, 720 PS @ 7.000 rpm, 78,5 kgm @ 3.250 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 7 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (E) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 2,9”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 340 km/h
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.611/1.979/1.206 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.650 mm
ΒΑΡΟΣ: 1.330 kg (στεγνό)

PORSCHE 718 CAYMAN GTS 4.0
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.995 cc, Β6, 400 PS @ 7.000 rpm, 42,8 kgm@ 5.000-6.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ:XEIΡΟΚΙΝΗΤΟ, 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MCPHERSON (Ε-Π)
0-100 KM/H: 4,5’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 293 km/h
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.405/1.801/1.276 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.475 mm
ΒΑΡΟΣ: 1.405 kg

MCLAREN 765LT
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.994 cc, V8, BI-TURBO, 765 PS @ 7.500 rpm, 81,5 kgm @ 5.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 7 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΠΙΣΩ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (E-Π)
0-100 KM/H:2,8”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 330 km/h
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.600/1.930/1.193 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.670 mm
ΒΑΡΟΣ: 1.229 kg (στεγνό)

Διαβάστε επίσης:
Έρχεται η μικρή Ferrari Dino
Porsche Taycan Cross Turismo: Επίσημη παρουσίαση
Με V12 μοτέρ και ο διάδοχος της Lamborghini Aventador