Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

O Schumacher οδηγεί την Ferrari F8 Tributo

Ελλάδα 1:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

O Schumacher οδηγεί την Ferrari F8 Tributo

ΝΕΑ

O Schumacher οδηγεί την Ferrari F8 Tributo

ΝΕΑ

Μετά την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα F2 στην Ουγγαρία, ο Mick Schumacher γιός του θρύλου της F1 Michael Schumacher, πήγε στην πίστα του Fiorano για μία ειδική αποστολή.

Advertisement
Advertisement

 

Ferrari και Schumacher είναι δύο ονόματα τα οποία είναι συνδεδεμένα στον χρόνο και σχεδόν ταυτόσημα. Πέντε Παγκόσμιοι Τίτλοι για την Ferrari και 72 νίκες σε Grand Prix. Τώρα ο γιός του Schumi, Mick, μπήκε στην Ferrari Driver Academy. «Αισθάνομαι μία έλξη για το μέρος αυτό» δηλώνει ο Mick Schumacher και προσθέτει: «Είναι το μέρος που μεγάλωσα. Επίσης εκτός από μία σεζόν πάντα αγωνιζόμουν για Ιταλικές ομάδες. Νομίζω πως δεν κάτι καλύτερο από την Ferrari».Η δοκιμή της F8 Tributo στην πίστα του Fiorano  ήταν μία συγκινητική στιγμή για τον Πρωταθλητή Ευρώπης της F3. «Αυτή είναι μία πρωτιά για εμένα, να μπορώ να οδηγώ μία Ferrari σε αυτή την πίστα, που έβλεπα τον πατέρα μου να οδηγεί τα θρυλικά μονοθέσια».

Advertisement
Advertisement

Πράγματι, το Fiorano ξυπνά μνήμες για τον νεαρό Schumacher. «Κάθε φορά που βλέπω εικόνες από εκείνη την εποχή, αρχίζω να θυμάμαι πολλές προσωπικές στιγμές. Συνήθως ερχόμασταν εδώ τον Χειμώνα έτσι όλες οι φωτογραφίες μας είναι με… μπουφάν θυμάμαι μάλιστα πως δεν μπορούσα να δείξω κάπου αυτές τις φωτογραφίες γιατί είμαστε εδώ στην αρχή της χρονιάς και τα μονοθέσια είχαν πολλά μυστικά. Όμως το Fiorano ήταν σαν ένα δεύτερο σπίτι για τον πατέρα μου».

Την εποχή εκείνη, δεν υπήρχαν τόσοι περιορισμοί στις δοκιμές για την F1 και όλοι «έγραφαν» πολλά χλμ. Σήμερα, οι δοκιμαστικοί γύροι έχουν περιοριστεί σημαντικά στη Formula 1, αλλά και στις άλλες junior σειρές, εκτός από τα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα.

Advertisement

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Schumacher δεν έχει εμπειρία στο Fiorano. Ως παιδί προσπάθησε να μιμηθεί τον πατέρα του: «Θα ήμουν γύρω στα 10 όταν μπήκα στην πίστα με μία μοτοσυκλέτα motocross 50 κ.εκ.», θυμάται και προσθέτει: «Είχα ανοιχτό το γκάζι διαρκώς και ο κινητήρας πνιγόταν». Από την άλλη πλευρά ο V8 κινητήρας της Tributo «νοιώθει» άνετα στο Fiorano είναι μία εξέλιξη του μοτέρ της Ferrari 488 που κέρδισε τέσσερις φορές στη σειρά την διάκριση «Ιnternational Engine of the Year» .

Advertisement

«Μπορώ να επιταχύνω, πρακτικά από κάθε στροφή με την τρίτη ταχύτητα, ενώ κανονικά θα έπρεπε να το κάνω με δεύτερη», εξηγεί ο Schumacher και προσθέτει: «Οι υπερσυμπιεστές και οι νόμοι για τις εκπομπές ρύπων και ήχου αποτελούν πρόκληση για τους μηχανικούς. Ωστόσο, στο Maranello σχεδίασαν ένα ειδικό κανάλι για να φέρει αυτόν τον πολυπόθητο ήχο του V8 απευθείας στην καμπίνα. Ο ήχος της Ferrari ήταν πάντα δυναμίτης.Ειλικρινά, εκπλήσσομαι με πόση ταχύτητα μπορώ να οδηγώ σε κάθε στροφή, χωρίς να πιέζομαι».

Παρά τη μακροχρόνια εξοικείωσή του με το θρύλο της Ferrari, ο Schumacher, δεν έχει χάσει τη μαγεία του για αυτόν: «Ακόμα και σήμερα, ονειρεύομαι τα αυτοκίνητα της Ferrari», παραδέχεται.

Τα δεκατέσσερα χρόνια συνεργασίας του πατέρα του με την Scuderia άφησαν μία κληρονομιά. «Μπορώ να αισθανθώ απόλυτα το DNA του πατέρα μου σε οποιαδήποτε Ferrari και αυτό με γεμίζει με υπερηφάνεια» δηλώνει ο Mick Schumacher.

Advertisement