Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Dacia θέλει να γίνει η Jeep του λαού

Ελλάδα 5:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H Dacia θέλει να γίνει η Jeep του λαού

ΝΕΑ

H Dacia θέλει να γίνει η Jeep του λαού

ΝΕΑ

Η Dacia αλλάζει σταδιακά την εταιρική ταυτότητά της χωρίς να μεταβάλλει τον χαρακτήρα των μοντέλων της. Αντιθέτως, πρόκειται να τον ενισχύσει με τρόπο που θα είναι εντυπωσιακός.

Advertisement
Advertisement

Για ακόμα μία φορά θα αναφερθούμε στο «θαύμα» που συντελείται στις πωλήσεις λιανικής για τα μοντέλα της Dacia στην ευρωπαϊκή αγορά.Όχι από ανάγκη αλλά από τα δεδομένα της επικαιρότητας.

Η πολύχρονη ανοδική εμπορική πορεία της εξέπληξε ακόμα και τα στελέχη της και έκανε τους ομολόγους τους στον Όμιλο Renault -στον οποίο ανήκει- να φέρουν στο επίκεντρο αυτού τη ρουμανική εταιρεία.

Έχοντας δημιουργήσει μια καίρια γκάμα οχημάτων, στη Dacia επικεντρώνονται πλέον στο στρατηγικό επιχειρηματικό πλάνο για τα επόμενα χρόνια. Ο Λάουρενς φαν ντεν Άκερ, Διευθυντής Σχεδιασμού του Ομίλου Renault, είναι ο καταλληλότερος άνθρωπος για να πει ποιο θα είναι αυτό.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο βρετανικό Autocar, o φαν ντεν Άκερ αναφέρθηκε αρχικά στην πρόθεση του Λούκα ντε Μέο, του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου, να γίνουν τα μοντέλα της Dacia πιο εμπνευσμένα και να μην βασίζονται μόνο στην προσιτή τιμή απόκτησής τους.

Ο φαν ντεν Άκερ (φωτογραφία) δήλωσε σχετικά: «Κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνιστής της Jeep στην Ευρώπη. Γιατί να μην μπορεί να είναι η Dacia αυτός;

Advertisement

»Δεν υπάρχει μια (προσιτή) εταιρεία η οποία να διασυνδέεται με οχήματα εκτός δρόμου, τα οποία σε μεταφέρουν μακριά από την πόλη. Αυτός ο παράγοντας γίνεται όλο και πιο σημαντικός, ιδίως στην εποχή μετά την πανδημία του Covid-19.

»(Η Dacia) Είναι μια εταιρεία η οποία έχει μια πολύ καλή θέση στην αγορά για ανθρώπους που αγαπούν τις δραστηριότητες στη Φύση. Τους δίνει δύο λόγους να αποκτήσουν ένα μοντέλο της, όχι μόνο έναν».

Advertisement

Ως γνωστόν, η Dacia θα παρουσιάσει το 2024 το Bigster, το νέο SUV μοντέλο της, το οποίο θα προστεθεί στην γκάμα της. Αυτό θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις και πιο ακριβό συγκριτικά με το Duster.

Όμως, ο φαν ντεν Άκερ εξήγησε τι σημαίνει πιο ακριβό και όρισε τον χαρακτήρα του καινούργιου SUV. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Είναι αληθές ότι θα είναι μεγαλύτερο αλλά όχι πολυτελές. Είναι πραγματικότητα πως εάν αρχίσεις να κατασκευάζεις μεγαλύτερα σε διαστάσεις αυτοκίνητα θα βρεθείς αντιμέτωπος με αυτά άλλων ανταγωνιστών.

Advertisement

»Ωστόσο, (για το Bigster) δεν μπορούμε απλώς να αντιγράψουμε και για τη μικρομεσαία κατηγορία τη συνταγή που εφαρμόζουμε στο Sandero. Δεν θα ήταν αποτελεσματική, εν προκειμένω.

»Έτσι, χρειάζεται να είμαστε ξεκάθαροι σχετικά με τον ανταγωνισμό που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, καθώς δεν παίζουμε το παιχνίδι στο ίδιο γήπεδο. Συνεπώς, η Dacia θα πράξει αυτό που είναι σωστό για να γίνει αξιόπιστη και στη μικρομεσαία κατηγορία, χωρίς να απωλέσει το συγκριτικό πλεονέκτημά της το οποίο είναι η τιμολογιακή πολιτική της».

Η αναφορά του Λάουρενς φαν ντεν Άκερ στην Jeep, κατά τη διάρκεια των λόγων του, μόνο τυχαία ή «απρόσεκτη» δεν ήταν. Θα είναι αυτή ο στόχος της Dacia, αναφορικά με τη μεταβολή της εταιρικής εικόνας της; Θα καταφέρει να αποσπάσει πελάτες που διαφορετικά θα στρέφονταν προς τα SUV μοντέλα της αμερικανικής εταιρείας; Μένει να το δούμε στην πράξη εντός των επόμενων ετών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Podcast: Η Renault, η Dacia και οι άλλοι
Dacia Sandero Stepway: Ταξιδεύοντας με LPG στην Ευρώπη
Νέο Dacia Spring: Ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλους!