Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Βολφ: Θέλω το 8ο με τον Χάμιλτον!

Ελλάδα 2:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βολφ: Θέλω το 8ο με τον Χάμιλτον!

FORMULA 1

Βολφ: Θέλω το 8ο με τον Χάμιλτον!

FORMULA 1

Ο Αυστριακός επέκτεινε το συμβόλαιό του με την ομάδα για την θέση του επικεφαλής και παρουσιάζεται αποφασισμένος να επαναφέρει την Mercedes στην κορυφή.

Advertisement
Advertisement

Όχι, φυσικά, ότι έχει να αποδείξει κάτι. Ο Βολφ είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα αφεντικά στην ιστορία της F1.

Υπό την ηγεσία του η Mercedes κατέκτησε 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών και 7 οδηγών με τον Λιούις Χάμιλτον. Όσο για τον ίδιο τον Βολφ, έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πλουσιότερους και ισχυρότερους ανθρώπους του σπορ. Η προσωπική του περιουσία υπολογίζεται στα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ κατέχει και το 33% των μετοχών της Mercedes.

Advertisement
Advertisement

Η ανανέωση Βολφ βάζει τέλος στην έντονη φημολογία των τελευταίων δύο ετών περί ανανέωσης στην κορυφή της ιεραρχίας της Mercedes. Αυτή είχε ξεκινήσει από τον ίδιο τον Βολφ ο οποίος είχε δηλώσει ότι θα επιθυμούσε να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην οικογένειά του.

Ο Αυστριακός είχε υποδείξει, μάλιστα, και τον διάδοχό του. Αυτός θα ήταν ο πρώην οδηγός Ζερόμ Ντ’Αμπρόζιο. Ο Ντ’Αμπρόζιο ήταν παρών και σε πολλά GP φέτος στο γκαράζ της Mercedes ώστε να μάθει τα κατατόπια.

Advertisement

Ωστόσο φαίνεται ότι ο Βολφ έχει πάρει προσωπικά το θέμα της αναγέννησης της Mercedes η οποία βιώνει εδώ και 2 χρόνια την λιγότερο ανταγωνιστική περίοδο της από το 2014. Οι Γερμανοί έχουν αναθέσει από πέρσι τον Απρίλιο το τεχνικό κομμάτι στον Τζέιμς Άλισον.

«Θέλω να τονίσω ότι πιστεύω ακράδαντα πώς ο Λιούις μπορεί να κατακτήσει το 8ο του πρωτάθλημα» δήλωσε ο Βολφ στην Gazzetta dello Sport. «Υπάρχει λόγος που ο Λιούις έχει σπάσει όλα αυτά τα ρεκόρ. Εάν του δώσουμε ένα καλό αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να εμπιστευθεί τότε εκείνος θα επιστρέψει στην κορυφή. Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό» υπογράμμισε ο επικεφαλής της Mercedes.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Red Bull: Ανανέωσε ο Χέλμουτ Μάρκο
Williams: Με PU της Mercedes μέχρι και το 2030
F1: Τα αφεντικά (+video)