Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Haas: Πώς θα κερδίσει 250.000 δολάρια για την εξέλιξη της VF-23;

Ελλάδα 1:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Haas: Πώς θα κερδίσει 250.000 δολάρια για την εξέλιξη της VF-23;

FORMULA 1

Haas: Πώς θα κερδίσει 250.000 δολάρια για την εξέλιξη της VF-23;

FORMULA 1

Η Haas είναι η ομάδα της F1 με τους λιγότερους πόρους. Και όπως λέει το ρητό πενία τέχνας κατεργάζεται. Και αυτή της αμερικανικής ομάδας είναι αρκετά έξυπνη!

Advertisement
Advertisement

Κατά την πρώτη ημέρα των χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν πολλά βλέμματα έπεσαν επάνω στην Haas. Μπορεί οι επιδόσεις της VF-23 να ήταν παραπάνω από αξιοπρεπείς. Δεν ήταν, όμως, αυτός ο λόγος.

Ήταν το… λιλιπούτειο pitwall της ομάδας που τράβηξε τα βλέμματα ανταγωνιστών και δημοσιογράφων. Το νέο pitwall της Haas είναι το μικρότερο στο grid και αποτελείται από μόλις τρεις θέσεις! Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας, μάλιστα, με την διαρρύθμιση αυτή η Haas θα αποταμιεύσει περί τα 250.00 δολάρια. Χρήματα τα οποία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει για την εξέλιξη του μονοθέσιου της!

Advertisement
Advertisement

«Όταν χρειάζεσαι αποδοτικότητα οφείλεις να κοιτάς παντού. Όταν χρειάζεσαι χρήματα για εξέλιξη τι επιλέγεις; Έξι ανθρώπους στο pitwall ή 250.000 δολάρια επιπλέον στο μονοθέσιο;» δήλωσε ο Guenther Steiner. «Τρεις άνθρωποι στο pitwall αρκούν. Κι εγώ μπορώ να κάθομαι στο γκαράζ» συμπλήρωσε ο… σταρ του Drive to Survive.

Η F1 έχει περάσει εδώ και δύο χρόνια στην εποχή του cost cap. Όμως, η Haas δεν έχει καταφέρει από το 2021 να πιάσει καν το μέγιστο επιτρεπτό ποσό που της αναλογεί. Φέτος το όριο μπάτζετ θα είναι στα 135 εκατομμύρια δολάρια. Και χάρη στη χορηγία της Moneygram, ο Steiner πιστεύει ότι για πρώτη φορά θα μπορέσουν να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα χρήματα για να πετύχουν αυτόν τον στόχο.

Advertisement

«Ο μόνος τρόπος για να γίνεις ταχύτερος είναι η εξέλιξη» συνεχίζει ο Steiner. «Φέτος είμαστε πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι. Έχουμε υπογράψει τα πάντα εγκαίρως και έχουμε καταρτίσει ένα καλύτερο πρόγραμμα εξέλιξης για το αυτοκίνητο» υπογράμμισε ο επικεφαλής της Haas.

Η αχίλλειος πτέρνα της εξέλιξης

Η Haas επλήγη ιδιαίτερα πέρσι από τον πόλεμο στην Ουκρανία. Καθώς, ο κύριος χορηγός της ομάδας ήταν η ρωσική Uralkali, η Haas αναγκάστηκε να τερματίσει την συνεργασία τους λίγο πριν την έναρξη της σεζόν. Ταυτόχρονα, έχασε και τον δεύτερο οδηγό της -και γιο του ιδιοκτήτη της Uralkali- Nikita Mazepin.

Advertisement

Ο Kevin Magnussen ήρθε την τελευταία στιγμή και είχε μία εξαιρετική σεζόν. Επιπλέον, το περσινό μονοθέσιο της ομάδας ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστικό στην αρχή του πρωταθλήματος. Η έλλειψη πόρων, ωστόσο, ανάγκασε την ομάδα να φέρει μόνο μία αναβάθμιση στην VF-22 πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Ως αποτέλεσμα η ομάδα συγκέντρωσε 34 από τους 37 βαθμούς της κατά το πρώτο μισό του πρωταθλήματος! Φέτος, οι άνθρωποι της Haas πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο δεν θα επαναληφθεί.

Advertisement

Για τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Simone Resta η σωστή εξέλιξη της VF-23 κατά τη διάρκεια της χρονιάς αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους στόχους της Haas φέτος. «Έχουμε πολύ καλύτερο ρυθμό και συνεργασία ως ομάδα φέτος» σημειώνει ο Resta.

Επιπλέον, η ομάδα διαθέτει και το πιο έμπειρο οδηγικό δίδυμο του grid. Οι Kevin Magnussen και Nico Hulkenberg θα οδηγούν την VF-23 φέτος. Και ο αγαπητός σε όλους Guenther ευελπιστεί ότι δεν θα χρειαστεί να πληρώσει τρελά ποσά λόγω εξόδων και συγκρούσεων, όπως πέρσι. Η Haas ξεκινάει την φετινή σεζόν στοχεύοντας σε συχνούς τερματισμούς στην πρώτη δεκάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Red Bull RB19: Πρώτα συμπεράσματα για το φαβορί
F1: Η ισορροπία δυνάμεων μετά τις δοκιμές στο Μπαχρέιν (+video)
Aston Martin: Κρατάει χαμηλούς τόνους ενόψει Μπαχρέιν