Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

FORMULA 1

F1: Δυσαρεστημένοι οι οδηγοί από την διεύθυνση αγώνων

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Όλο και μεγαλώνει η δυσαρέσκεια των οδηγών της F1 σχετικά με το νέο καθεστώς της διεύθυνσης των αγώνων. Τα πνεύματα οξύνθηκαν στην Αυστρία με τον Sebastian Vettel να αποχωρεί εκνευρισμένος από το briefing των οδηγών. Επιπλέον, συνεχώς πληθαίνουν οι φωνές στο grid που ζητούν άμεσα αλλαγές.

Δύο είναι τα προβλήματα που έχουν οι οδηγοί με την διεύθυνση των αγώνων. Το ένα αφορά στις διαφορετικές τιμωρίες που επισύρουν παρόμοια περιστατικά. Αυτό το αγκάθι υπήρχε πάντα στη σχέση οδηγών-διεύθυνσης και ο κυρίως λόγος είναι πώς οι αγωνοδίκες δεν είναι σταθεροί σε όλη τη διάρκεια της σεζόν.

Ωστόσο, δεν παύει να αποτελεί ένα σημείο τριβής μεταξύ των οδηγών και των εκπροσώπων της FIA. Το δεύτερο είναι η υπερβολική τυπολατρία -σύμφωνα με τους οδηγούς- που επιδεικνύου οι αγωνοδίκες υπό τη νέα διεύθυνση. Υπενθυμίζουμε ότι μετά το τελευταίο GP της προηγούμενης χρονιάς ο Michael Masi απομακρύνθηκε από τον ρόλο του διευθυντή αγώνα, ενώ αυτήν εβδομάδα αποχώρησε και από την FIA γενικότερα. Αντί του Αυστραλού, υπάρχει πλέον η δυαρχία των Eduardo Freitas και Niels Wittich οι οποία εναλλάσσονται στους αγώνες.

Στην Αυστρία στην θέση του διευθυντή αγώνα βρισκόταν ο Wittich. Κατά το briefing τον οδηγών τα πνεύματα οξύνθηκαν σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες. Οι Fernando Alonso και Sebastian Vettel ήταν έντονα επικριτικοί απέναντι στο τρόπο εφαρμογής τον κανονισμών αλλά και της διαχείρισης του briefing από τον Wittich.

Σύμφωνα με τον Mick Schumacher: “Επαναλαμβάναμε τα ίδια πράγματα χωρίς να καταλήγουμε κάπου ουσιαστικά. Η συνάντηση τραβούσε σε χρόνο χωρίς να προκύπτει κάτι το ουσιαστικό.” Ο Vettel αποχώρησε εκνευρισμένος από την συνάντηση χωρίς να πάρει άδεια. Κατά συνέπεια του επιβλήθηκε πρόστιμο 25.000 ευρώ με αναστολή.

Τυπολατρία και σύγχυση

Εναντίον του νέου καθεστώτος τοποθετήθηκαν και οι George Russell-Lando Norris. Ο πρώτος δήλωσε: “Δεν υπάρχει καταλογισμός ευθυνών. Ο διευθυντής αγώνα αλλάζει σε κάθε Grand Prix και όταν θέλουμε να συζητήσουμε κάποιο θέμα που έχει προκύψει στον προηγούμενο αγώνα αυτό δεν είναι εφικτό. Πρέπει να γίνουν αλλαγές”.

Από την άλλη ο Norris ήταν ένας από τους οδηγούς που τιμωρήθηκαν στο αυστριακό GP για επανειλημμένες παραβιάσεις των ορίων της πίστας. “Δεν βγαίνει νόημα από αυτήν την τιμωρία. Δεν κέρδιζα κάποιο πλεονέκτημα απλώς το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο. Μπλόκαρα τους τροχούς και βγήκα για λίγο εκτός. Έχασα μισό δευτερόλεπτο περίπου”.

Όμως, ο Norris δεν ήταν ο μόνος οδηγός που τιμωρήθηκε στην Αυστρία. Οι Zhou, Gasly και Vettel είδαν επίσης ποινές χρόνου στα ονόματά τους. Συνολικά 43 παραβιάσεις των ορίων του Red Bull Ring καταγράφηκαν στον προηγούμενο αγώνα. Ο Max Verstappen συμφωνεί με τον Lando Norris: “Νομίζω ότι το θέμα με τα όρια της πίστας μετετράπη σε αστείο από ένα σημείο και μετά. Όχι μόνο στην F1 αλλά στην F2 και στην F3 επίσης. Καλύτερα να βάλουν χαλίκια στις εξόδους“.

Ο Charles Leclerc πιστεύει επίσης ότι η δυαρχία στην διεύθυνση των αγώνων δεν βοηθά. “Νομίζω ότι η συνέπεια είναι αυτό που ψάχναμε διαχρονικά.” δήλωσε ο Μονεγάσκος. “Δεν είναι αδύνατο ακόμη κι έτσι να επιτευχθεί. Αλλά πιστεύω με έναν μοναδικό διευθυντή αγώνα η διαχείριση των καταστάσεων θα ήταν πιο εύκολη” συμπλήρωσε.

Θέματα είχαν προκύψει και με… τα εσώρουχα και τα κοσμήματα που απαγορεύεται να φορούν οι οδηγοί εντός των μονοθέσιων. Οι Lewis Hamilton και Sebastian Vettel είχαν αντιδράσει εντονότερα σε αυτήν την οδηγία της FIA κατά το GP του Μαϊάμι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Αυστρίας: Μπορεί η Ferrari να κερδίσει τον Verstappen; (+video)
F1 GP Αυστρίας: Η καρδιά της Ferrari (+video)
Ecclestone: Διώκεται από τις βρετανικές αρχές

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto