Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

SSC Tuatara Striker & Aggressor: Νέες ακραίες εκδόσεις

Ελλάδα 22:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

SSC Tuatara Striker & Aggressor: Νέες ακραίες εκδόσεις

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

SSC Tuatara Striker & Aggressor: Νέες ακραίες εκδόσεις

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αμφότερες απολαμβάνουν ενισχυμένη αεροδυναμική απόδοση, με την Aggressor να παράγει πάνω από 2.200 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Η SSC Tuatara κατασκευάστηκε με έναν και μόνο σκοπό: Να γίνει το γρηγορότερο αυτοκίνητο στον κόσμο. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της αμερικανικής μάρκας, τα 532 km/h που «έπιασε» τον Δεκέμβριο του 2020 δεν αφήνουν αμφιβολίες πως η Tuatara είναι ο βασιλιάς της ταχύτητας. Ή μήπως όχι;

Οι πανηγυρισμοί των ανθρώπων της μάρκας έληξαν γρήγορα, μιας και εμφανίστηκαν πολλοί αρνητές του ρεκόρ. Οι αμφιβολίες οδήγησαν σε μια νέα προσπάθεια, όπου το κοντέρ σταμάτησε στα 455,3 km/h. Το θέμα, όμως, του παρόντος κειμένου δεν αφορά το υπερ-φιλόδοξο εγχείρημα της SSC. Αλλά την παρουσίαση δύο νέων εκδόσεων.

Advertisement
Advertisement

Ο λόγος για τη “Striker” που μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιους δρόμους, και την “Aggressor” η οποία ξεδιπλώνει το ακραίο ταλέντο της αποκλειστικά στην πίστα.

Ξεκινώντας από την πρώτη, αυτή ενσωματώνει τον γνωστό διπλοτούρμπινο V8 5,9 lt της «απλής» Tuatara, ο οποίος παράγει 1.774 PS και συνεργάζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στο πίσω άξονα. Ποια είναι, λοιπόν, η διαφορά;

Advertisement

Η σχεδόν τριπλάσια κάθετη δύναμη που παράγεται. Αυτή οφείλεται στο βελτιστοποιημένο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει νέο splitter και πτερύγια στο μπροστινό μέρος, την ίδια ώρα που πίσω υπάρχει νέος διαχύτης, τεράστια αεροτομή και ένας κάθετος σταθεροποιητής (vertical stabilizer). Συνολικά, λοιπόν, παράγονται 500 kg κάθετης δύναμης στα 257 km/h, ένα νούμερο σημαντικά μεγαλύτερο από τα 164 kg της απλής έκδοσης. Σημειώνεται πως το 55% της downforce αφορά τον πίσω άξονα, με το υπόλοιπο να παράγεται στον μπροστινό.

Advertisement

Όσοι δεν ικανοποιούνται από τα 1.774 άλογα της Striker, τότε υπάρχει η Aggressor που προορίζεται αποκλειστικά για την πίστα. Επωφελείται από τα ίδια αεροδυναμικά καλούδια της Striker, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ο twin-turbo V8 έχει υποβληθεί σε επεμβάσεις που εκτοξεύουν την ισχύ του στους 2.231 ίππους, ενώ υπάρχει και νέο σύστημα εξάτμισης.

Στο εσωτερικό αμφότερων των νέων εκδόσεων του hypercar υπάρχουν επενδύσεις από Alcantara και ανθρακονήματα, αγωνιστικά καθίσματα και ζώνες πολλαπλών σημείων.

Σημειώνεται πως η SCC θα παράγει συνολικά 100 μονάδες της Tuatara συμπεριλαμβανομένης της Striker, και επιπλέον 10 της Aggressor.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι εξωπραγματικές ρεπρίζ του SSC Tuatara (video)
Ποιος είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του SSC Tuatara των 1.774 ίππων;
Πόσες χιλιάδες ευρώ κερδίζει η Ferrari για κάθε αυτοκίνητο;