Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Toyota GR Corolla: Και 300 άλογα, και φτηνότερη από το GR Yaris!

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης (km@carmgz.gr)

Η Toyota έχει κατ’ επανάληψη δείξει πως θέλει να μειώσει τον ηλικιακό μέσο όρο των πελατών της και με τη σειρά των εκδόσεων GR, στοχεύει ξεκάθαρα προς αυτή την κατεύθυνση.

Μετά το GR Yaris, η ανάλογη κορυφαία έκδοση της Corolla, σύμφωνα με τις πρόσφατες φήμες που κυκλοφορούν, θα έχει απόδοση 300 ίππων για να προκαλεί χαμόγελα στους οδηγούς της.

Δεν είναι μόνο το GR Yaris και η αναμενόμενη έκδοση της Corolla. Η τροχιά προς ένα χαμηλότερο ηλικιακό μέσο όρο, έχει τονιστεί και με την επανεμφάνιση της Supra σε αυτό το πολύ γοητευτικό πακέτο που έχει και «άρωμα BMW», καθώς και με το GR86 που υπερθεματίζει στη sport διάθεση με πιο «προσιτό» τρόπο. Το σχέδιο για επέκταση της γκάμας των GR μοντέλων και στη μεγαλύτερη του Yaris κατηγορία, φέρνει ξανά στο προσκήνιο την προσμονή μιας έκδοσης τόσο δυναμικής που θα μπαίνει με τρόπο προκλητικό στα χωράφια κατασκευαστών που έχουν παράδοση στα γρήγορα μικρομεσαία hatchback.

Οι πιο πρόσφατες φήμες που αναπαράγονται σχετικά με την έκδοση GR της Corolla, προέρχονται από το Ιαπωνικό site carsensor.net, από το οποίο και στο παρελθόν έχουν προκύψει σημαντικές πληροφορίες για μελλοντικά μοντέλα. Όπως υπογραμμίζεται μέσα από τα σχετικά δημοσιεύματα, μετά τα Supra, Yaris και GR86, είναι μάλλον η καταλληλότερη εποχή για το λανσάρισμα της GR Corolla που πραγματικά λείπει από τη γκάμα της Ιαπωνικής εταιρείας, ενώ έχει δρομολογηθεί για παραγωγή και έχει ανακοινωθεί προ διετίας.

Ο κινητήρας της GR Corolla δεν θα πρέπει να μας ξενίσει αν θα είναι ο ίδιος τρικύλινδρος 1,6 λίτρων turbo με αυτόν του GR Yaris, με τη διαφορά πως από τα 260 άλογα του μικρότερου hatchback, στόχος της Toyota είναι στην περίπτωση της Corolla η απόδοση να φτάσει τους 300 ίππους.

Η ισχύς αυτή θεωρείται απαραίτητη προκειμένου με μια ανάλογη του Yaris τετρακίνηση, να έχει εξίσου καλές επιδόσεις η GR Corolla και σίγουρα να μπορεί να διακριθεί απέναντι στα ανταγωνιστικά της hot hatch, όπως είναι το VW Golf R με τους 320 ίππους. Βέβαια, εδώ να πούμε πως μεγάλη αξία για την πορεία του μοντέλου στις αγορές -κυρίως- της Ευρώπης, θα έχει να παρουσιαστεί η έκδοση GR Corolla ακόμα και με ιπποδύναμη χαμηλότερη, π.χ. 240 ίππων που θα το έβαζε «απέναντι» σε αντιπάλους όπως είναι το VW Golf GTI αλλά αυτό έχει να κάνει και με την προσέγγιση του θέματος της δυναμικής έκδοσης του μοντέλου από την μητρική εταιρεία.

Ένα ακόμα στοιχείο που προκύπτει από την ιαπωνική αναφορά στα σχέδια της Toyota, έχει να κάνει με την τιμή αγοράς της GR Corolla που λέγεται πως θα είναι έστω και ελάχιστα φθηνότερη από το GR Yaris. Αυτό θα έχει κάποια βάση αν από την Toyota προκύψει μια διάθεση διατήρησης του GR Yaris σε ξεχωριστό «βάθρο» μέσα στη γκάμα της, προκειμένου να το κάνει επιθυμητό για περισσότερους και να τονίσει τον ξεχωριστό του χαρακτήρα και τα sport γονίδια που προκύπτουν και από την εμπλοκή της στο WRC.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πως θα ονομάζεται το επερχόμενο ηλέκτρικό Toyota RAV-4;
Μπορεί να επιστρέψει το Toyota MR2;
Αγορά αυτοκινήτου: Οι πιο δημοφιλείς μάρκες 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr