Όλα τα παραπάνω θα παρουσιαστούν εντός των δύο επόμενων ετών και θα ολοκληρώσουν την προσπάθεια της Peugeot να έχει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση σε κάθε μοντέλο της. Το μεσοπρόθεσμο σχέδιο αφορά στη μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα στα αυτοκίνητά της. Ο στόχος που έχει τεθεί είναι να μειωθεί αυτή στο 60% ως το 2030, συγκριτικά με ό,τι ισχύει τώρα.
Ωστόσο, οι απώτερες βλέψεις της Peugeot αφορούν στη χρονιά του 2038. Τότε, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι ένας κατασκευαστής που θα έχει μηδενική εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα σε όλη την παραγωγική διαδικασία της, σε όλες τις λειτουργίες της και σε όλες τις εγκαταστάσεις της παγκοσμίως.
![]()
Όπως δήλωσε η Linda Jackson, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Peugeot, αυτό που επιθυμούν δεν είναι να γίνει η εταιρεία ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο. Επιδίωξή τους είναι να γίνουν ο ηγέτης στη μηδενική εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα ως εκείνη τη χρονιά.
Για να το επιτύχουν αυτό, θα πρέπει να εφαρμοστεί μια ολιστική προσέγγιση σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας. Η χρήση των ανακυκλωμένων υλικών θα είναι βασικός παράγοντας σε αυτή την προσπάθεια. Αυτό δεν θα αφορά μόνο στα αμάξωμα και στο εσωτερικό αλλά και στις μπαταρίες και στις πρώτες ύλες που απαιτούνται για την παραγωγή τους.
Ένας άλλος τομέας είναι η προσπάθεια μείωσης του βάρους των καινούργιων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της. Επιπλέον, η συνεργασία με εταιρείες όπως η Foxconn και η Amazon θα επιτρέψει στην Peugeot τη δημιουργία αποθηκευτικών νεφών για τους πελάτες της αλλά και για την ίδια την εταιρεία.
![]()
Στο στρατηγικό πρόγραμμα «e-Lion», το οποίο αφορά και στις λέξεις-στόχους «electric», «ecosystem», «experience», «environment» και «efficiency», όπως είπε η κυρία Jackson- περιλαμβάνεται και το ότι δεν θα χρησιμοποιείται χρώμιο και θα επανεξεταστεί η έννοια του λεγόμενου «κύκλου ζωής» των οχημάτων.
Όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά θα πρέπει να επανεξεταστεί και η έννοια του «μεταχειρισμένου οχήματος», καθώς στο μέλλον τα οχήματα θα μπορούν να ανακυκλώνονται στο σύνολό τους ανά πάσα στιγμή.
Πέραν αυτών, στο «e-Lion» ο πελάτης καταλαμβάνει καίριο ρόλο. Στόχος των ανθρώπων της Peugeot είναι να επεκτείνουν το δίκτυο φόρτωσης τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε όλη την Ευρώπη. Τέλος, εφαρμόζουν ήδη στη Γαλλία ένα πρόγραμμα χρήσης των μοντέλων της από τους πελάτες της και όχι ιδιοκτησίας τους. Αυτό έχει ένα ελάχιστο κόστος 150 ευρώ μηνιαίως. Όπως έγινε γνωστό, αυτό θα εφαρμοστεί και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Peugeot Inception Concept είναι εντυπωσιακό!
Peugeot: Καταιγισμός νέων ηλεκτρικών μοντέλων
Δοκιμή: Peugeot 308 1.5 BlueHDi EAT8 130 PS
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ