Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι κάνει στην πράξη το χειροκίνητο κιβώτιο της Toyota για EV;

Ελλάδα 20:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι κάνει στην πράξη το χειροκίνητο κιβώτιο της Toyota για EV;

ΝΕΑ

Τι κάνει στην πράξη το χειροκίνητο κιβώτιο της Toyota για EV;

ΝΕΑ

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να προσφέρει στους μελλοντικούς αγοραστές ηλεκτρικών, οδηγική απόλαυση.

Advertisement
Advertisement

Η Toyota σκοπεύει να προσφέρει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως προαιρετική επιλογή στην επόμενη EV, για να διασφαλίσει ότι θα παραμείνουν το ίδιο διασκεδαστικές και συναρπαστικές στην οδήγηση, όπως τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Λειτουργεί σχεδόν εξ ολοκλήρου από λογισμικό, με τροποποιήσεις υλικού που περιορίζονται σε ένα πεντάλ συμπλέκτη και επιλογέα ταχυτήτων δανεισμένο από ένα Toyota GR86, συν ένα στροφόμετρο και κάποιο νέο διακόπτη για να επιλέξετε τη λειτουργία.

Στην πράξη

Advertisement
Advertisement

Από την πρώτη διερευνητική επαφή με το νέο σύστημα, το βασικό συμπέρασμα είναι ότι η Toyota εξελίσσει κάτι μοναδικό. Υπάρχει ακόμα πολύ δρόμος, για να φτάσει στο ρεαλιστικό ζητούμενο, που είναι η αίσθηση της συμμετοχής του οδηγού, στις διαδοχικές αλλαγές σχέσεων, αλλά αυτό το σύστημα, και παρόμοια που δημιουργούνται από το τμήμα N της Hyundai, δίνουν ελπίδα ότι τα EV μπορούν να συμμετέχουν και να εμπλακούν στη fun to drive κατάσταση, για τους παραδοσιακούς λάτρεις.

Η Toyota αναπτύσσει επίσης λογισμικό «On Demand» για BEV, που αλλάζει την απόδοση του αυτοκινήτου ώστε να… μιμείται ορισμένα άλλα μοντέλα. Εγκατεστημένη σε ένα  Lexus RZ, μια πρωτότυπη έκδοση επιτρέπει στην απόδοση του αυτοκινήτου να κινείται μεταξύ ενός supermini Toyota Passo, ενός επαγγελματικού Toyota Tundra και ενός  supercar Lexus LFA.

Αυτή η τεχνολογία βρίσκεται, πραγματικά σε «εμβρυακό» στάδιο, οι δοκιμές διενεργούνται με τη βοήθεια ενός φορητού υπολογιστή στη θέση του συνοδηγού και σίγουρα απαιτείται ένα εύλογο χρονικό διάστημα εξέλιξης, για να μπορέσει να αξιολογηθεί.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχεται η απόλυτη Toyota Supra με καρδιά από BMW M3/M4!
Η Toyota σώζει το χειροκίνητο κιβώτιο!
Πόσο πιο αλήτικη μπορεί να γίνει η Toyota;