
Η Μazda επανάφερε τον περιστροφικό κινητήρα στα αυτοκίνητά της, έστω κι αν αυτός έχει χρέη γεννήτριας, πλέον. Ωστόσο, τα σχέδιά της γι’ αυτόν δεν σταματούν εκεί.
Οι φανατικοί φίλοι τής Mazda επιθυμούν την επαναφορά τού Wankel κινητήρα κάτω από το καπό των νέων μοντέλων της. Ωστόσο αυτό δεν είναι εύκολο λόγω των περιορισμών για την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα και των ρύπων.
Οι άνθρωποι της εταιρείας τον χρησιμoποίησαν ξανά, αλλά αυτή τη φορά ως γεννήτρια για να παράγει την απαραίτητη ενέργεια για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο MX-30 R-EV.
Αυτό δεν ενθουσίασε όσους ανέμεναν να είναι και πάλι ο περιστροφικός κινητήρας ο πρωταγωνιστής. Όμως, η Mazda έχει τα δικά της σχέδια γι’ αυτόν τα οποία ίσως υλοποιήσει για να τον κάνει και πάλι μέρος του κατασκευαστικού DNA της.
Οι συνάδελφοι της αυτοκινητικής ιστοσελίδας The Drive βρήκαν μια αίτηση για καταχώρηση ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε η ιαπωνική εταιρεία στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ ( «USPTO»). Η εταιρεία την υπέβαλε στις 9 Ιουνίου 2022 και το Γραφείο δημοσίευσε την πατέντα στις 9 Μαΐου τρέχοντος έτους.
Στο κείμενο και στα σχέδια που συνοδεύουν την αίτηση περιγράφεται ένα σύστημα υβριδικής διάταξης το οποίο αποτελείται από τον Wankel και ηλεκτροκινητήρες. Σε ό,τι αφορά στους τελευταίους, οι δύο στο εμπρός μέρος είναι ασύγχρονοι (επαγωγικοί) και αποδίδουν 23 ίππους έκαστος, ενώ πίσω υπάρχει ένας σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη 34 ίππων.
Αυτό σημαίνει ότι το όχημα στο οποίοι θα εφαρμοστεί το συγκεκριμένο σύστημα υβριδικής διάταξης θα είναι τετρακίνητο. Ποιο θα μπορούσε να είναι αυτό; Στα σκίτσα, βλέπουμε το περίγραμμα αμαξώματος ενός σπορ οχήματος και όχι ενός SUV.
Αυτό αναθερμαίνει τις φήμες για τη δημιουργία ενός coupé μοντέλου επιδόσεων το οποίο θα μπορούσε να είναι ο αντικαταστάτης τού RX-8, είτε με την ίδια ονομασία είτε με κάποια άλλη με την οποία να προστεθεί ως ένα νέο στην γκάμα της. Οψόμεθα…

Τέλος, στην αίτηση για την ευρεσιτεχνία, η Μazda περιγράφει και μια ενδιαφέρουσα περίπτωση μπαταριών μεταβλητής τάσης. Σε αυτή, φαίνονται τέσσερις μονάδες που αποτελούν τη συστοιχία οι οποίες λειτουργούν ως παραδοσιακή μπαταρία 48 Volt σε χαμηλό φορτίο.
Όμως, τα τέσσερα μέρη των μπαταριών είναι συνδεδεμένα ανά ζεύγη μεταξύ τους. Έτσι, σε περίπτωση που χρειάζεται το πλήρες δυναμικό τους, αυτές μπορούν να λειτουργήσουν ως σύστημα 96 Volt σε σειρά. Σύμφωνα με τη Mazda, με αυτή τη λύση εξοικονομείται βάρος, βασικός παράγοντας σε ένα όχημα σπορ επιδόσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Mazda CX-60 αναγνωρίζει τον οδηγό του (+video)
Οδηγούμε το Mazda CX-60 e-Skyactiv D στην Ισπανία
Πωλείται το MX-5 που ήθελε να γίνει Ferrari
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ