Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

ΝΕΑ

Οριστικό τέλος για τις Lotus Elise, Exige και Evora

  • newsautoteam

Η βρετανική εταιρεία έριξε τους τίτλους τέλους στην παραγωγή των τριών μοντέλων που μονοπωλούσαν επί πολλά χρόνια την γκάμα της.

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος τέλους ολοκληρώθηκε πριν από λίγες μέρες, με τη Lotus να ανακοινώνει το μη αναστρέψιμο τέλος παραγωγής των Elise, Exige και Evora.

Τα τρία μοντέλα «κράτησαν» τη βρετανική εταιρεία επί δεκαετίες, αρχής γενομένης από την Elise (1996), η οποία τέσσερα χρόνια αργότερα ακολουθήθηκε από την Exige, για να ολοκληρώσει την τριάδα η Evora (2009).

Οι τίτλοι τέλους βρήκαν την Elise με συνολικά 35.124 παραχθείσες μονάδες, και με τελευταίο «κομμάτι» μια κίτρινη Sport 240 Final Edition. Η τελευταία εκ των 10.497 Exige ήταν μια Cup 430 Final Edition σε χρώμα racing green, όταν η παραγωγή της Evora περιορίστηκε στις 6.117 μονάδες, με κύκνειο άσμα μια GT430 Sport σε dark metallic grey.

Τα τελευταία «κομμάτια» θα μείνουν στις εγκαταστάσεις της Lotus για να αποτελέσουν ζωντανούς οργανισμούς της πλούσιας κληρονομιάς της.

Αθροιστικά παρήχθησαν 51.738 μονάδες των Elise, Exora και Exige, και όπως αναφέρει η εταιρεία, αντιπροσωπεύουν σχεδόν το μισό της συνολικής παραγωγής της μάρκας στα 73 χρόνια ιστορίας της.

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα της Lotus Elise χρησιμοποιήθηκε και για την κατασκευή και άλλων μοντέλων τρίτων εταιρειών, όπως είναι το πρώτης γενιάς Roadster της Tesla, όπως και τα Speester και VX220 της Opel.

Οι γραμμές συναρμολόγησης της Lotus θα αναδιοργανωθούν για τις ανάγκες κατασκευής της Emira. Η παραγωγή θα ξεκινήσει εντός της επόμενης άνοιξης, με τη Lotus να αναφέρει πως η ετήσια παραγωγική δύναμη θα φτάνει τα 5.000 κομμάτια, με μονή βάρδια.

Η Emira είναι το τελευταίο μοντέλο της Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τους διοικούντες της εταιρείας πλέον να επικεντρώνονται στη νέα τετραμελή οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων.

Η βρετανική εταιρεία έχει παρουσιάσει ήδη τη νέα πλατφόρμα E-Sports που θα ενσωματώνεται στα μελλοντικά ηλεκτρικά sports cars της, ενώ έχει αναγγείλει επενδύσεις ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ για την ανέγερση νέου εργοστασίου στην κινεζική πόλη Wuhan.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Lotus: Θέλει να μοιραστεί την ηλεκτρική της πλατφόρμα
Lotus: Πυρετώδεις ετοιμασίες για το πρώτο της SUV (+video)
Συγκριτική δοκιμή: Lotus Evija vs Lotus 72

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto