
Πριν από περίπου δύο χρόνια η είδηση ήταν ότι Toyota αποφάσισε να εμπλακεί ενεργά στην κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τώρα, οι πληροφορίες θέλουν να καθυστερεί την παραγωγή τους.
Σύμφωνα με μια έκθεση που συνέταξαν στελέχη τής Toyota, η ιαπωνική εταιρεία ίσως χρειαστεί να ανακοινώσει την καθυστέρηση στην υλοποίηση του προγράμματος δημιουργίας των νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της.
Όπως έγινε γνωστό, ο λόγος γι’ αυτό αφορά στην επανεξέταση του κόστους και στην εξεύρεση τρόπων για να γίνουν περισσότερο κερδοφόρα τα οχήματά της αυτής της τεχνολογίας. Αιτία ήταν ένα δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters στο οποίο αναφέρεται ότι η Tesla κερδίζει οκτώ φορές περισσότερα χρήματα ανά πωλούμενο αυτοκίνητό της συγκριτικά με ό,τι ισχύει για την Toyota!
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εταιρεία τού Elon Musk το καταφέρνει αυτό κυρίως επειδή έχει πιο απλή διαδικασία παραγωγής, κάτι που μειώνει το κόστος αυτής. Έτσι, οι Ιάπωνες θέλουν να επανεξετάσουν τα δεδομένα και να δουν εάν και κατά πόσο θα μπορέσουν να μειώσουν το κόστος παραγωγής στα δικά τους αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και με μειώσουν, αντίστοιχα, τη διαφορά με την αμερικανική εταιρεία σε αυτόν τον βασικό παράγοντα.
Επίσης, εκτός από την Tesla, οι άνθρωποι της Toyota πρόκειται να εξετάσουν και την κατασκευαστική πρακτική που ακολούθησαν άλλες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες διαθέτουν ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε ευρεία κλίμακα. Θέλουν να δουν με ποιο τρόπο και κατά πόσο προσαρμόστηκαν στις νέες συνθήκες αυξημένης ζήτησης και παραγωγής, ώστε να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο κερδοφόρες.
Βάσει των πληροφοριών που υπάρχουν, μεταξύ άλλων, τα στελέχη της Toyota προτείνουν ακόμα και την κατάργηση της πλατφόρμας «e-TNGA» -η οποία χρησιμοποιήθηκε ήδη στο bZ4X όπως και στο (επίσης ηλεκτροκίνητο) Lexus RZ 450e– και την αντικατάστασή της με μια καινούργια η οποία θα προορίζεται αποκλειστικά για τα νέα μοντέλα αυτής της τεχνολογίας.
Βεβαίως, αυτή είναι μια διαδικασία η οποία απαιτεί τον σχετικό χρόνο για να εξελιχθεί και να δημιουργηθεί. Εφόσον αποφασιστεί η συγκεκριμένη λύση, σημαίνει ότι θα πρέπει να καθυστερήσει και η παρουσίαση των καινούργιων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της, με πρώτο το bZ3X για το οποίο έχει ήδη ανακοινωθεί η εξέλιξή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota C-HR Prologue: Ο πρόλογος του νέου C-HR
Toyota: Μακριά από την ηλεκτροκίνηση στα σπορ μοντέλα
Toyota Prius: 25 χρόνια στην πρωτοπορία της υβριδικής τεχνολογίας
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ