Η Hyundai καινοτομεί στις μπαταρίες στερεού τύπου
ΝΕΑΗ Hyundai καινοτομεί στις μπαταρίες στερεού τύπου
ΝΕΑΠολλές εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπο να κάνουν τις μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη εύχρηστες και να ξεπεράσουν τα προβλήματα που παρουσιάζουν. Στη Hyundai, μάλλον βρήκαν τη λύση.
Όπως είναι γνωστό, οι μπαταρίες στερεού τύπου φαντάζουν ως μια πολύ καλή λύση για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα τις χρησιμοποιούν. Είναι μικρότερες σε διαστάσεις και βάρος από αυτές που χρησιμοποιούνται τώρα, παρέχουν σημαντικά αυξημένη αυτονομία και φορτίζουν ταχύτερα, συγκριτικά.
WHAT CAR
Όμως, είναι γνωστό επίσης ότι υπάρχει πρόβλημα με την αντοχή του ηλεκτρολύτη που εμπεριέχουν στον οποίο δημιουργούνται μικρορωγμές εξαιτίας της αυξημένης θερμοκρασίας κατά τη λειτουργία τους. Έτσι, δεν έχουν αντοχή στον χρόνο.
Λύση στο πρόβλημα θέλησαν να δώσουν οι άνθρωποι της Hyundai οι οποίοι κατέθεσαν αίτηση κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα το οποίο θα διατηρεί σε σταθερές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας τον χώρο του οχήματος στον οποίο βρίσκονται οι συσσωρευτές αυτού του τύπου.
Αυτό σημαίνει ότι αυτοί θα εμπεριέχονται σε έναν ερμητικά κλειστό περίβλημα το οποίο θα μένει ανεπηρέαστο από την εξωτερική θερμοκρασία και υγρασία αλλά και από τη θερμότητα που αναπτύσσεται στις μπαταρίες κατά τη φόρτισή τους.
Η παρουσίαση του συστήματος έγινε στις 28 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους. Το κείμενο και τα σκίτσα που συνοδεύουν την αίτηση κατοχύρωσης της πατέντας από τη Hyundai δεν περιλαμβάνουν λεπτομέρειες για το σύστημα που προκρίνει η εταιρεία, κάτι που είναι λογικό και θεμιτό.
Ωστόσο, περιγράφεται ένας μηχανισμός ο οποίος διατηρεί την πίεση ισοσταθμικά στο εσωτερικό του χώρου με τη χρήση υγρού. Φυσικά, υπάρχουν οι αισθητήρες που παρακολουθούν διαρκώς τις εντός συνθήκες και δίνουν τις κατάλληλες εντολές στο σύστημα, καθώς και θερμοστάτης.
Όπως αναφέρθηκε, η πίεση και η θερμοκρασία θα παραμένουν σταθερές σε καθένα από τα κελιά που συνιστούν την μπαταρία σταθερού ηλεκτρολύτη. Αυτό θα γίνεται και ανεξαρτήτως του ταχυφορτιστή που θα χρησιμοποιείται για την πλήρωσή τους με ενέργεια κάθε φορά.
Πάντως, στη Hyundai έχουν αρχίσει να εξελίσσουν και μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου για τη χρήση τους το συντομότερο δυνατόν στα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τόσο αυτής όσο και τις Kia.
Οι συσσωρευτές στερεού τύπου μπορεί να θεωρούνται η καλύτερη λύση για τα BEV ηλεκτρικά, όμως είναι μια τεχνολογία η οποία έχει χρόνια εξέλιξης ακόμα μέχρι να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στον κλάδο στης αυτοκινητοβιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τι μας ετοιμάζει η Hyundai μέσα στη χρονιά;
Νέο Hyundai Kona Electric: Εύχρηστο και οικονομικό
Τι θα παρουσιάσει η Kia στο Λας Βέγκας;