Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η αξία της Hyundai στα «Best Global Brands 2023» αυξήθηκε

Ελλάδα 6:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η αξία της Hyundai στα «Best Global Brands 2023» αυξήθηκε

ΝΕΑ

Η αξία της Hyundai στα «Best Global Brands 2023» αυξήθηκε

ΝΕΑ

Η Hyundai Motor Company συνεχίζει να σημειώνει ανοδική πορεία επί 13 χρόνια σερί, με την αξία της να είναι διαρκώς αύξουσα.

Advertisement
Advertisement

Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand.

Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 αυτοκινητοβιομηχανιών από έτος σε έτος. Η κορεατική μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai Motor.

Advertisement
Advertisement

Το 2014, η αξία του brand Hyundai ανήλθε στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια και για τα πρώτα έξι χρόνια, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ωστόσο, μετά την τοποθέτηση του Euisun Chung ως Executive Chair του Ομίλου Hyundai Motor, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε μόλις τρία χρόνια.

Από την είσοδό της το 2005 στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand με αποτίμηση 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι αριθμοί έχουν πολλαπλασιαστεί σχεδόν έξι φορές.

Advertisement

Η επιταχυνόμενη επιτυχία της Hyundai Motor τον τελευταίο καιρό μπορεί να αποδοθεί, εν μέρει, στην ηγεσία της ανώτατης διοίκησης υπό την εποπτεία του Chung.

Διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της στρατηγικής κατεύθυνσης της εταιρείας ως «Παρόχου Λύσεων Έξυπνης Κινητικότητας» σε ευθυγράμμιση με το όραμά της «Πρόοδος για τον Άνθρωπο».

Advertisement

Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτόν τον μετασχηματισμό είναι η προοδευτική προσέγγιση της εταιρείας στην καινοτομία, την τεχνολογία και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Η Interbrand απέδωσε τη θετική της αξιολόγηση για τη Hyundai Motor στην ευέλικτη ανταπόκριση της εταιρείας στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, στην ηγετική της θέση στη μελλοντική κινητικότητα και στις δραστηριότητες γύρω από το όραμα της μάρκας «Πρόοδος για τον Άνθρωπο».

Advertisement

Η δύναμη της Hyundai και οι πωλήσεις της έχουν αυξηθεί σημαντικά στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

Αυτή η ανάπτυξη συνέβαλε στην κατάταξή της στην τρίτη θέση σε πωλήσεις παγκοσμίως με σημαντικά κέρδη και έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 21,2% των ετήσιων εσόδων, 47% των ετήσιων λειτουργικών κερδών και των καθαρών κερδών από έτος σε έτος πάνω από 40% το 2022.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Hyundai Kona «Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024»
Ασταμάτητη η Hyundai: Φέρνει μικρό σπορ ηλεκτρικό!
Δοκιμή: Hyundai Kona 1.0 120 PS 6MT 48V