Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai: Τρίμηνα test-drives για το Ioniq 5;

Ελλάδα 5:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai: Τρίμηνα test-drives για το Ioniq 5;

ΝΕΑ

Hyundai: Τρίμηνα test-drives για το Ioniq 5;

ΝΕΑ

Κατανοώντας τους ενδοιασμούς των οδηγών σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Hyundai είναι διατεθειμένη να λανσάρει ένα ελκυστικό συνδρομητικό πρόγραμμα. Το τελευταίο πιστεύεται πως θα αποβάλλει κάθε ίχνος αμφιβολίας.

Advertisement
Advertisement

Πριν από λίγους μήνες η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5, ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό crossover που ενσαρκώνει το όραμά της για την αυτοκίνηση του μέλλοντος.

Πρόκειται για ένα μοντέλο που, ουσιαστικά, εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο για τη νοτιοκορεατική εταιρεία, αποτελώντας τον σημαιοφόρο της στην εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας. Δεδομένης, λοιπόν, της σπουδαιότητας του Ioniq 5 και, μολονότι δεν έχει ανακοινωθεί το εμπορικό του λανσάρισμα στην παγκόσμια αγορά (σ.σ. ούτε οι τιμές), η Hyundai έχει ήδη επινοήσει τον τρόπο για να το καταστήσει ακόμα πιο ελκυστικό.

Στο πλαίσιο αυτό εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να λανσάρει ένα συνδρομητικό πρόγραμμα διαρκείας ενός έως και τριών μηνών. Έναντι ενός μικρού ποσού (άγνωστο προσώρας), οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να συνυπάρξουν έως και 3 μήνες με το crossover, με τη Hyundai να καλύπτει την ασφάλιση, τη συντήρηση και τα έξοδα φόρτισης.

Advertisement
Advertisement

Με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία επιθυμεί να προσελκύσει όσους διάκεινται φιλικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά έχουν ενδοιασμούς όσον αφορά την απόκτηση ενός αυτοκινήτου σχετικού τύπου.

«Όταν προτού το αγοράσεις το δοκιμάζεις, και συμπεραίνεις πως αυτό (σ.σ. Ioniq 5) σου “κάνει”, τότε προχωράς στο επόμενο βήμα, αυτό της αγοράς», ανέφερε ο Olabisi Boyle, αντιπρόεδρος της στρατηγικής σχεδιασμού προϊόντων και κινητικότητας στη Hyundai Motor North America. «Περιμένουμε πως (σ.σ. οι συνδρομητές) θα περάσουν από τη δοκιμή στην αγορά», συμπλήρωσε.

Advertisement

Σημειώνεται πως η διοικούντες της μάρκας δεν έχουν καταλήξει αν θα λανσάρουν το συγκεκριμένο συνδρομητικό πρόγραμμα και ποιες χώρες θα αφορά.  

Advertisement

Αυτό, ωστόσο, που έχει καταστεί γνωστό –πλέον με κάθε επισημότητα- είναι πως η Hyundai θα ψαλιδίσει κατά το ήμισυ την γκάμα μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, απελευθερώνοντας πόρους για την εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων. Χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση του σχεδίου δεν έχει ανακοινωθεί, σύμφωνα, ωστόσο, με πληροφορίες, μέχρι το 2025 στην αγορά της Κίνας τα προσφερόμενα μοντέλα με θερμικά μοτέρ δεν θα ξεπερνούν τα 14 (από 21 που διατηρεί σήμερα). Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2040 να έχει εξηλεκτριστεί πλήρως.

Υπενθυμίζεται πως το Hyundai Ioniq 5 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις μπαταριών χωρητικότητας 58 ή 72,6 kWh. Αμφότερες θα συνδυάζονται είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η τετρακίνητη έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία. Το μοντέλο παράγει 302 PS/605 Nm ροπής και έχει αυτονομία 480 χλμ.

Σε φορτιστή ισχύος 350 kW η φόρτιση από το 10% στο 80% δεν θα απαιτεί περισσότερο από 18 λεπτά.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημα στοιχεία για τα νέα Hyundai Ioniq 6 & Ioniq 7
Γιγαντιαία επένδυση της Hyundai Motor Group στις ΗΠΑ
Hyundai Ioniq 5: Τι μπορείτε να φορτίσετε με την μπαταρία του