Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Hyundai: Στόχος η μισή γκάμα βενζινοκινητήρων

Ελλάδα 7:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai: Στόχος η μισή γκάμα βενζινοκινητήρων

Mobility

Hyundai: Στόχος η μισή γκάμα βενζινοκινητήρων

Mobility

Η Hyundai θα μειώσει τη γκάμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης και θα επενδύσει στην επέκταση της γκάμας των ηλεκτρικών αναφέρεται σε έκθεση της ανώτατης διοίκησης της Κορεάτικης εταιρείας.

Advertisement
Advertisement

Η απόφαση αυτή για το μέλλον των μοντέλων της γκάμας της Hyundai, ελήφθη το Μάρτιο για να απελευθερωθούν πόροι για τη στήριξη του πλάνου της ηλεκτροκίνησης.

Η κίνηση αυτή θα οδηγήσει σε μείωση κατά 50% στα μοντέλα που τροφοδοτούνται από ορυκτά καύσιμα. Είναι μια σημαντική επιχειρηματική κίνηση, η οποία πρωτίστως επιτρέπει την απελευθέρωση πόρων για έρευνα και εξέλιξη και επιτρέπει την ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοντέλων, όπως υποστηρίζουν από την Κορεάτικη εταιρεία, που παρ’ όλα αυτά, δεν έχει ανακοινώσει χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση του σχεδίου. Το μόνο που έχει διαρρεύσει από τη Hyundai, είναι πως έχει τεθεί ένας στόχος βάσει του οποίου στην Κίνα, μέχρι το 2025 θα έχει «μείνει» με 14 αυτοκίνητα στη γκάμα των τυπικών εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ενώ σήμερα έχει 21). Η Hyundai δεν αρνείται πως επιταχύνει την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών για τα οχήματά της, με την εξέλιξη οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου και αμιγώς ηλεκτροκίνητων.

Advertisement
Advertisement

Η Κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να επεκτείνει σταδιακά τη γκάμα των ηλεκτρικών της σε βασικές αγορές όπως οι ΗΠΑ, η Ευρώπη και η Κίνα με στόχο την πλήρη ηλεκτροδότηση έως το 2040. Η Hyundai Motor Group, η οποία περιλαμβάνει τη Hyundai Motor, την Kia και την Genesis, στοχεύει να πουλήσει περίπου ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025 για να επιτύχει μερίδιο 10% της παγκόσμιας αγοράς στην κατηγορία. Η αλήθεια είναι πως αντιμετωπίζοντας αυστηρότερους στόχους εκπομπών CO2 στην Ευρώπη και την Κίνα, όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες επιταχύνουν τη μετάβασή τους στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το τεράστιο κόστος ανάπτυξης ηλεκτρικών κινητήρων και αύξησης της αυτονομίας των μπαταριών αυτοκινήτων έχει ήδη οδηγήσει ορισμένους να λένε ότι οι μέρες τους για επένδυση σε συμβατικούς κινητήρες έχουν τελειώσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δύο νέες πλατφόρμες ηλεκτρικών από τη Ford έως το 2025
Επίσημα στοιχεία για τα νέα Hyundai Ioniq 6 και Ioniq 7
Γιγαντιαία επένδυση από τη Hyundai Motor Group στις ΗΠΑ