Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Έντονη κριτική στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Toyota

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

O πρόεδρος της εταιρείας τίθεται ενάντια στη βίαιη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για ορισμένες μεθόδους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Την αντίθεσή του στην άμετρη υιοθέτηση της “ηλεκτρικής τεχνολογίας”, εξέφρασε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, ο οποίος προβάλλει αντίθετος με τη βίαιη… θανάτωση των θερμικών μοτέρ.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, ο ισχυρός άνδρας της Toyota υποστήριξε πως «αν όλα τα αυτοκίνητα γινόντουσαν ηλεκτρικά, η Ιαπωνία θα… ξέμενε από ηλεκτρική ενέργεια».

Επιπροσθέτως, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, επισήμανε πως για την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτούνται δυσθεώρητες επενδύσεις, οι οποίες κυμαίνονται μεταξύ 135 και 358 εκατ. δολαρίων, ενώ δεν δίστασε να εκφράσει απορίες σχετικά με τις προτροπές των πολιτικών για ολική απομάκρυνση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν βενζίνη.

«Όταν οι πολιτικοί εκεί έξω λένε “ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη”, καταλαβαίνουν τι ζητούν;», υποστήριξε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως «ενδεχόμενη απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων με θερμικά μοτέρ θα οδηγούσε στην κατάρρευση του ισχύοντος επιχειρηματικού μοντέλου».

Σημειώνεται πως ο Πρόεδρος της Toyota έγειρε ερωτήματα και σχετικά με το κατά πόσο «αθώα» είναι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από την καύση άνθρακα, όπως και με καύσιμο φυσικό αέριο. «Όσα περισσότερα ηλεκτρικά κατασκευάζουμε, τόσο περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα παράγουμε», επισήμανε.

Η Toyota ναι μεν είναι πρωτοπόρος στην ανάπτυξη υβριδικών και κινούμενων με κυψέλες υδρογόνου μοντέλων, έχει προβάλλει δε σθεναρή αντίσταση στην ανάπτυξη πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, φαίνεται πως υιοθετεί μια πιο ήπια στάση, στρεφόμενη, διακριτικά και έστω νωχελικά, προς την ηλεκτροκίνηση. Μέσα στο 2021, μάλιστα, θα αποκαλύψει ένα πρωτότυπο με μπαταρία ξηρού τύπου που θα φορτίζει εντός 10 λεπτών, και θα φέρει διπλάσια χιλιομετρική αυτονομία, από αυτή που παρέχουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Διαβάστε επίσης:

Η Toyota GR Supra είναι “καυτή” και με ανοιχτή οροφή

Έρχεται και με χειροκίνητο κιβώτιο η Toyota Supra

Μια παντός εδάφους Toyota Supra 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto