Εκτόξευση των ηλεκτρικών για το 2024!
ΝΕΑΕκτόξευση των ηλεκτρικών για το 2024!
ΝΕΑΠου στηρίζονται οι αισιόδοξες εκτιμήσεις του Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA)…
Tο μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα αυξηθεί κατά 43% το επόμενο έτος, λόγω της αύξησης των νέων μοντέλων, προβλέπει ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
WHAT CAR
Το μερίδιο των BEV θα αυξηθεί στο 20% το 2024 από το αναμενόμενο 14% το 2023, δήλωσε ο Πρόεδρος της ACEA Λούκα Ντε Μέο, αν και η συνολική αγορά προβλέπεται να αναπτυχθεί ελαφρά μόνο το επόμενο έτος.
Ο Ντε Μέο, ο οποίος είναι Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Renault, είπε ότι η κυκλοφορία προσιτών BEV θα συμβάλει στην ενίσχυση του μεριδίου των EV.
«Θα υπάρξει μια επίδραση προϊόντος από αυτό. Προσπαθούμε να εφαρμόσουμε κινητήρες EV σε προϊόντα που είναι πιο mainstream και στον πυρήνα της αγοράς», δήλωσε ο Ντε Μέο, αναφέροντας επερχόμενα μικρά EV όπως το Renault 5 και μελλοντικά χαμηλού κόστους EV από τον Όμιλο Volkswagen.
Αυτά τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν μικρότερες και λιγότερο ακριβές μπαταρίες, συμβάλλοντας στη μείωση των τιμών και στην αύξηση της ζήτησης. Το Renault 5 θα πωλείται για περίπου 25.000 ευρώ και τα μοντέλα της Citroen και της Renault θα είναι κάτω από 20.000 ευρώ, τα επόμενα δύο χρόνια.
Η συνολική ανάπτυξη της αγοράς το 2024 θα είναι περίπου 2,5%, με εκτιμώμενο όγκο στις 10,7 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με στελέχη του ACEA.
Άλλοι αναλυτές, συμπεριλαμβανομένης της τράπεζας ING και της Economist Intelligence Unit, ανέφεραν παρόμοια, χαμηλά μονοψήφια στοιχεία για την Ευρώπη.
Οι προβλέψεις του ACEA ήρθαν, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν επιβράδυνση στην αύξηση των πωλήσεων EV, καθώς χώρες όπως η Γερμανία αποσύρονται από τις επιδοτήσεις, οι καταναλωτές διστάζουν να πληρώσουν υψηλές τιμές και η υποδομή φόρτισης συνεχίζει να αναπτύσσεται αργά και άνισα.
Αυτό έχει θέσει υπό αμφισβήτηση τις δεσμεύσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών να πωλούν μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πολύ πριν από την προθεσμία της ΕΕ το 2035 για την απαγόρευση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επιβεβαίωση newsauto: Συνεχίζονται οι επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά
Γιατί τα ηλεκτρικά «τα παίζουν» τον χειμώνα;
Ιδού τα ηλεκτρικά με την ταχύτερη φόρτιση