Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Λεκλέρ: Έχουμε ακόμη πολλή δουλειά

Ελλάδα 2:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Λεκλέρ: Έχουμε ακόμη πολλή δουλειά

FORMULA 1

Λεκλέρ: Έχουμε ακόμη πολλή δουλειά

FORMULA 1

Η Ferrari είχε στο Μπακού το καλύτερο τριήμερό της μέχρι στιγμής φέτος. Ωστόσο ο Σαρλ Λεκλέρ πιστεύει ότι η Scuderia έχει πολλή δουλειά ακόμη μπροστά της.

Advertisement
Advertisement

Ο Λεκλέρ κατάφερε να πάρει την pole τόσο στις κατατακτήριες του αγώνα όσο και του Sprint. Εντούτοις ο ρυθμός της SF-23 το απόγευμα του Σαββάτου και της Κυριακής ήταν αρκετά κατώτερος από εκείνον της RB19.

Βέβαια, ο Μονεγάσκος κατόρθωσε να τερματίσει δεύτερος στο Sprint και τρίτος στον αγώνα συγκεντρώνοντας συνολικά 22 βαθμούς. Πριν η F1 ταξιδέψει στο Αζερμπαϊτζάν ο Λεκλέρ είχε μόλις 6 βαθμούς στο όνομά του. Από την άλλη ο Σάινθ παρά το ότι είχε ένα δύσκολο τριήμερο μπόρεσε την Κυριακή να τερματίσει μπροστά και από τις δύο Mercedes.

Advertisement
Advertisement

Σημαίνουν τα παραπάνω ότι η Ferrari έχει επιστρέψει στην φόρμα του πρώτου μισού της περσινής σεζόν; Ο Λεκλέρ πιστεύει πως όχι. «Σίγουρα είναι πολύ καλό το ότι πήραμε αρκετούς βαθμούς αλλά δεν θα έλεγα ότι είμαι ακριβώς χαρούμενος» δήλωσε ο Μονεγάσκος.

«Μπορεί να υπήρξε μία μικρή βελτίωση ωστόσο βρισκόμαστε πολύ πίσω από την Red Bull σε ρυθμό αγώνα. Ίσως λίγο πίσω και από την Aston Martin» συμπλήρωσε ο οδηγός της Ferrari.

Ο Λεκλέρ κέρδισε τον Αλόνσο στην μάχη για την τρίτη θέση του Μπακού. Είχε, μάλιστα, την άνεση να σημειώσει χρόνους εφάμιλλους των Red Bull στους τελευταίους γύρους. Για να το πράξει, όμως, αυτό έπρεπε να κάνει… αιματηρή οικονομία στα ελαστικά του για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

Advertisement

Από την άλλη ο Αλόνσο πιστεύει ότι η Ferrari στάθηκε και λίγο τυχερή σε αυτόν τον τομέα. «Νομίζω ότι ο συννεφιασμένος ουρανός μετά το δεύτερο μισό του GP βοήθησε την Ferrari στο θέμα της φθοράς. Η θερμοκρασία οδοστρώματος έπεσε αρκετά. Υπό κανονικές συνθήκες θα είχαν περισσότερα προβλήματα» δήλωσε ο Ισπανός.

Μπορεί η SF-23 να φέρει νίκες;

Advertisement

Τι ισχύει λοιπόν; Ήταν πραγματική η εικόνα της SF-23 στο Μπακού ή μήπως απλώς όλα δούλεψαν προς όφελος της Ferrari για ένα τριήμερο;

Η αλήθεια είναι ότι η Scuderia έχει δοκιμάσει αρκετές αλλαγές στο set-up της SF-23 ήδη από την Τζέντα. Σύμφωνα με τον Λεκλέρ αυτές άρχισαν να αποδίδουν καρπούς για πρώτη φορά στην Αυστραλία. Ακόμη και αν το τελικό αποτέλεσμα δεν αντικατοπτρίζει την βελτίωση που είχαν εντοπίσει στην ιταλική ομάδα.

Advertisement

Ωστόσο ο Μονεγάσκος είναι ξεκάθαρος: Το Μπακού ήταν ένα βήμα εμπρός για την Ferrari. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της φετινής Ferrari είναι η πτώση ρυθμού από το Σάββατο στην Κυριακή. Με ρυθμίσεις κατατακτήριων και όταν η απόσταση του πατώματος από το έδαφος είναι μικρή η SF-23 είναι… πύραυλος.

Ωστόσο την Κυριακή, με υψηλότερο φορτίο καυσίμου, η κατάσταση αλλάζει. Η ομάδα αναγκάζεται να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος και αυτό επιφέρει δύο παρενέργειες. Χαμηλότερες ταχύτητες στις στροφές και αυξημένη φθορά ελαστικών.

Πολλές φορές, βέβαια, αρκεί να γίνει το πρώτο βήμα ώστε να αρχίσει και η άνοδος στην απόδοση. Οι μηχανικοί της Ferrari έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στο στήσιμο της πίσω ανάρτησης. Εκεί θεωρούν ότι είναι το κλειδί για την βελτίωση των επιδόσεων της SF-23.

«Στο Μαϊάμι θα φέρουμε και άλλες αναβαθμίσεις. Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτό. Εξίσου σημαντικό είναι το πώς βελτιστοποιείς το ήδη υπάρχον πακέτα» δήλωνε ο Φρεντ Βασέρ μετά το Αζερμπαϊτζάν. «Νομίζω ότι έχουμε κάνει καλή δουλειά τις τελευταίες εβδομάδες» συμπλήρωσε ο Γάλλος.

Πόσο καλή; Θα φανεί αυτήν την εβδομάδα. Η πίστα του Μαϊάμι θέτει μία αρκετά διαφορετική πρόκληση στα μονοθέσια. Και εάν η SF-23 τα πάει το ίδιο καλά -ή καλύτερα- και εκεί τότε θα έχουμε μία σαφή ένδειξη βελτίωσης του ιταλικού μονοθέσιου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Στα ίσια! (+video)
Red Bull: Ανανέωσε ο Νιούι – ο Μπάλμπο στην Ferrari;
Βολφ: Βελτίωση ανταγωνισμού ή αλλαγή κανονισμών